tænker du på miljøet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

132319

N&J skriver:

Det er til dels det Gaia teorien går ud på - jorden er en stor organisme og genopretter hvor vi ødelægger agtig (Hvilket bare betyder at vi er dem der straffes - men ærlig talt så er vi selv udenom det)

Gu er vi så 

Jeg indrømmer da også blankt at da jeg var yngre, tænkte jeg ikke en dytfis på miljøet. Jeg røg, pøsede mig til med parfumede produkter og købte aldrig økologisk.

Jeg er heldigvis blevet mere miljøbevist og tænker ikke mindst på hvad jeg propper både i og på min krop 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

twinny

Honnie's Wife:) skriver:

Det er da latterligt at du går så meget amok, over at vi er så forskellige!

Ville du have mere ro i sindet, hvis jeg slukker for vandet, og lader kattene drikke af skålen??

NÆGTER at slukke for vandet når jeg er i bad, har en lorte bruser, så den får lov til at løbe..

du godeste.....  dine indlæg er jo bare flabet gang på gang.... det er godt nok trættende.... 

vi snakker om hvad vi synes der er rigtig at gøre for miljøet, og du synes åbenbart ikk der er noget rigtig at gøre. så derfor gider jeg ikk bruge min tid på dine useriøse svar.... beklager...

Anmeld

30. marts 2011

DLM

Christine skriver:

Ja, desværre. Men at folk ligefrem sviner med vilje, det er da grotesk.

helt sikkert. bliver selv sur, hvis jeg ser folk smide affald på gaden, specielt når der står en skraldespand lige ved siden af.

Anmeld

30. marts 2011

N&J

DLM skriver:

jamen det er selvfølgelig rigtigt men jeg bliver aldrig vegetar hehe elsker en go bøf

Det gør jeg skam heller ikke, min far er kok, kan slet ikke undvære mit kød, men jeg forsøger at reducere det, så jeg har 1-2 dage om ugen hvor vi bare spiser mad uden kød.. 

Anmeld

30. marts 2011

Christine

SussieThyssen skriver:

Netop...men sådan er der så meget.
Det er med det som med gruppearbejde i skolen...nogle laver det hele...andre følger blot med. Og sådan er det med alt.
Frelst skal man ikke være...for synder men ikke med det ene, så gør man det nok med noget andet

Sikkert

Men jeg synes godt nok der er forskel på at være ikke-frelst og så have den holdning som er blevet præsenteret på siden her. Det er direkte ulækkert. Og så at skrive sådan på en børneside endda, det gør det kun så meget mere usmageligt

Anmeld

30. marts 2011

twinny

DLM skriver:

jamen det er selvfølgelig rigtigt men jeg bliver aldrig vegetar hehe elsker en go bøf

det er skam også skønt....  også smager fantastisk....

Anmeld

30. marts 2011

N&J

Baby-støv skriver:

giv dem en krammer

Ja, det må jeg gøre når jeg kommer hjem.. 

Anmeld

30. marts 2011

twinny

Christine skriver:

Men på den mere positive side så er det jo godt at se at der ER mange der tænker sig om.

jaah det er godt...  

Anmeld

30. marts 2011

twinny

N&J skriver:

Ja, det må jeg gøre når jeg kommer hjem.. 

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

Baby-støv skriver:

du godeste.....  dine indlæg er jo bare flabet gang på gang.... det er godt nok trættende.... 

vi snakker om hvad vi synes der er rigtig at gøre for miljøet, og du synes åbenbart ikk der er noget rigtig at gøre. så derfor gider jeg ikk bruge min tid på dine useriøse svar.... beklager...

Flabet??? OMG kvinde. du er jo skingrende skør!!

Jeg stiller dig et spørgsmål, og så er jeg useriøs?!

Jamen så må du da virkelig undskylde at jeg ikke er lige så klog og fornuftig som dig.. PIV PIV!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.