tænker du på miljøet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Dinna88

Baby-støv skriver:

ja selvfølgelig gjorde du det. 

Men jeg siger det gerne igen, det er virkelig noget svineri at lade vandet løbe i en halv time, for sine katte kan drikke vand og man ikk gider a lette r*ven for at slukke det igen...

Gør hun det?! Undskyld jeg bryder ind, men har ikke læst den anden tråd. (link?)
Hvis man gør det, så.... Nej, det vil jeg slet ikke skrive. Hold op, hvor må man vide meget, meget, MEGET lidt om hvor vores vand kommer fra hvis man kan gøre det med god samvittighed!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

twinny

Dinna88 skriver:

Gør hun det?! Undskyld jeg bryder ind, men har ikke læst den anden tråd. (link?)
Hvis man gør det, så.... Nej, det vil jeg slet ikke skrive. Hold op, hvor må man vide meget, meget, MEGET lidt om hvor vores vand kommer fra hvis man kan gøre det med god samvittighed!! 

det var den tråd med hvor tit bader du dit barn? fra camilla RH. tror det var omkring side 30-33.... ja, det var rigtigt.

Anmeld

30. marts 2011

twinny

louiseandersen85 skriver:

Ihh jeg kan godt forstå du ikke gider svare de der indlæg der er så useriøse.

Sys det er en god debat du har sat igang, og HELDIGVIS er der mange der tænker sig lidt om angående miljøet

det er nemlig dejligt, der er mange der gider at tænke på det..  

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

Dinna88 skriver:

Haha, snakker i stadig om mig?! Hvor er i søde...

Nu er det jo ikke sådan at vandet løber i en tyk stråle, men mega tynd stråle, så på den skide halve time, kommer det max op på 2 liter!!

Anmeld

30. marts 2011

Siber

cmks2007 skriver:

Ja, så vidt jeg finder det muligt i dagligdagen. Forsøger kun at vaske tøj, når det har brug for det, vasker på lave temp (pånær viskestykker og håndklæder), og vasker kun i änglamark og uden skyllemiddel. Bruger generelt helst kun sæbe- og badeprodukter samt rengøring, der som minimum er svanemærket.

Sorterer affald, så køkkenaffaldet kommer i kompostbeholderen istedet for til forbrænding. Smider ikke affald i naturen. Har sparepærer oppe, slukker for elapparater - og lys -, så de ikke står på standby. Vi har skiftet både vinduer og fyr i huset for at nedbringe varmeforbruget. Og når vi sætter de enkelte rum i stand sørger vi for at fører isoleringen op til standard.

Jeg må indrømme, at det økonomiske aspekt har en væsentlig betydning også, men med årene er miljøhensynet blevet mere og mere relevant for mig.

Min største last ift. miljøet: jeg bruger min tørretumbler alt for meget. Er elendig til at få hængt det ud. Men arbejder på sagen og håber at sommeren bliver tiden, hvor jeg virkelig bliver god til det.

Tilslutter mig denne her!

Og kunne man få en mega elbil til alle os, så havde vi også haft en sådan!!!

Anmeld

30. marts 2011

Dinna88

Honnie's Wife:) skriver:

Haha, snakker i stadig om mig?! Hvor er i søde...

Nu er det jo ikke sådan at vandet løber i en tyk stråle, men mega tynd stråle, så på den skide halve time, kommer det max op på 2 liter!!

Ikke stadig - jeg deltog skam ikke i den debat der er blevet låst, jeg havde faktisk slet ikke læst den.

Anmeld

30. marts 2011

Dinna88

Baby-støv skriver:

det var den tråd med hvor tit bader du dit barn? fra camilla RH. tror det var omkring side 30-33.... ja, det var rigtigt.

Nu har jeg læst den. Hold da op, hvor er der nogle der ser på det, på en måder der ligger langt fra hvad jeg mener er respekt for vores jord. Men pyt, tråden blev låst af en grund og vi bør ikke tage den op igen. Vi kan desværre nok ikke ændre på hvordan nogle ser på det, men ligesom med økologiske varer, så træder det nok endnu mere i fokus i fremtiden. Det er jo ikke længe siden at økologi var "dyre varer, kun de rige havde råd til" 

Anmeld

30. marts 2011

twinny

Dinna88 skriver:

Nu har jeg læst den. Hold da op, hvor er der nogle der ser på det, på en måder der ligger langt fra hvad jeg mener er respekt for vores jord. Men pyt, tråden blev låst af en grund og vi bør ikke tage den op igen. Vi kan desværre nok ikke ændre på hvordan nogle ser på det, men ligesom med økologiske varer, så træder det nok endnu mere i fokus i fremtiden. Det er jo ikke længe siden at økologi var "dyre varer, kun de rige havde råd til" 

enig....

Anmeld

30. marts 2011

Christine

SussieThyssen skriver:

Rigtigt..men derfor kan man godt tale ordentligt til andre

Det kan alle så åbenbart ikke. Sørgeligt, men sandt. Jeg tror heldigvis de "alle" er optaget andetsteds og så er der jo mulighed for at denne tråd ikke bliver helt spoleret..

Anmeld

30. marts 2011

SussieThyssen

Christine skriver:

Det kan alle så åbenbart ikke. Sørgeligt, men sandt. Jeg tror heldigvis de "alle" er optaget andetsteds og så er der jo mulighed for at denne tråd ikke bliver helt spoleret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.