tænker du på miljøet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

DLM

Baby-støv skriver:

jaah, men det er vel noget man er blev opdraget med....  Det er jeg ihvertfald...  og kan kun sige tak mutti... hehe

det er bestemt også en god ting at lære sine børn det med at lukke vandet og ikke smide affald, er i hvertfald noget jeg har med hjemme fra mor og far af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

twinny

MHK skriver:

Ja, i dén grad!

Jeg vil ikke sidde og remse op hvad jeg specifikt gør men jeg synes selv at jeg gør min del for at passe på miljøet 

det er dejligt at der er Nogen som gør eller prøver... Eller bare tænker på deres pengepung, for så skåner man også i miljøet....  Men var virkelig forarget over den anden tråd... så ville bare lave en afstemning og se hvad folk stemte... hehe

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

Baby-støv skriver:

Synes virkelig det er en vigtig ting, for vores fremtidige generationer..... De skal kunne leve ligeså godt som os....

har stemt - nej

Anmeld

29. marts 2011

twinny

DLM skriver:

det er bestemt også en god ting at lære sine børn det med at lukke vandet og ikke smide affald, er i hvertfald noget jeg har med hjemme fra mor og far af

Jaaah og det sidder bare på ryggen, så man tænker ikk over de små ting. Man gør det bare...

Anmeld

29. marts 2011

twinny

CamillaRH skriver:

har stemt - nej

ok

Anmeld

29. marts 2011

132319

Baby-støv skriver:

det er dejligt at der er Nogen som gør eller prøver... Eller bare tænker på deres pengepung, for så skåner man også i miljøet....  Men var virkelig forarget over den anden tråd... så ville bare lave en afstemning og se hvad folk stemte... hehe

Jeg er stadig fuldstændig målløs 

Her sidder man med sine økologiske, svanemærkede og parfumefri produkter. Genbruger plastikposer og slukker for vandet når jeg sæber mig ind (bare for at nævne et lille udpluk) og så findes der folk der bare sviner miljøet til på den måde 

Jeg tror ikke det er tilfældigt at der sker flere og flere naturkatastrofer, jorden har ganske enkelt fået nok..

Anmeld

29. marts 2011

N&J

Baby-støv skriver:

så flot

Men vi har vel altid noget vi kan gøre bedre..  jeg syntes i hvert fald stadig jeg har lang vej, flere kødfrie dage osv, men en vane af gangen.. er bare glade for at der er nogen der faktisk gør en indsats

Anmeld

29. marts 2011

MaliksMor

MHK skriver:

Her sidder man med sine økologiske, svanemærkede og parfumefri produkter. Genbruger plastikposer og slukker for vandet når jeg sæber mig ind (bare for at nævne et lille udpluk) og så findes der folk der bare sviner miljøet til på den måde 

Jeg tror ikke det er tilfældigt at der sker flere og flere naturkatastrofer, jorden har ganske enkelt fået nok..

alle er ikke ens.

Anmeld

29. marts 2011

twinny

MHK skriver:

Jaaa... det tror jeg også..... desværre.. Men jeg håber virkelig for vor fremtidige generationer at de får det ligeså godt som os. fordi der er mange der prøver...

Anmeld

29. marts 2011

twinny

N&J skriver:

Men vi har vel altid noget vi kan gøre bedre..  jeg syntes i hvert fald stadig jeg har lang vej, flere kødfrie dage osv, men en vane af gangen.. er bare glade for at der er nogen der faktisk gør en indsats

jaah, der er altid noget man kan gøre bedre.. det tænker jeg også.. Men synes det vigtigste er vi prøver og gør en indsats...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.