tænker du på miljøet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: jaah, tønker du på miljøet

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.230 visninger
129 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

twinny

fra den anden diskussion..

begrund gerne...

altså med vand og strøm osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

LR85

JA selvfølgelig

Spare på vandet, vasker kun det der er nødvendigt (altså fx. IKKE et par bukser der er brugt én dag)

slukker vandet ved tandbørstning, slukker lys hvor jeg ikke befinder mig, sortere affald og batterier, bruger Miljømærkede produkter som sæbe, vaskemiddel og shampoo mm.

Anmeld

29. marts 2011

TinaPina

Narj det synes jeg egentligt ikke. Jeg tænker på regningen, og på hvilke produkter der er gode for mih og ikke miljøet.

Anmeld

29. marts 2011

twinny

TinaPina skriver:

Narj det synes jeg egentligt ikke. Jeg tænker på regningen, og på hvilke produkter der er gode for mih og ikke miljøet.

okay, den har jeg ikk lige med... Men så skåner man jo også miljøet... hvis man tænker på pengepungen, uden at tænke på miljøet...

Anmeld

29. marts 2011

twinny

louiseandersen85 skriver:

JA selvfølgelig

Spare på vandet, vasker kun det der er nødvendigt (altså fx. IKKE et par bukser der er brugt én dag)

slukker vandet ved tandbørstning, slukker lys hvor jeg ikke befinder mig, sortere affald og batterier, bruger Miljømærkede produkter som sæbe, vaskemiddel og shampoo mm.

Anmeld

29. marts 2011

Ranarupta

louiseandersen85 skriver:

JA selvfølgelig

Jeg hæfter mig på denne

Anmeld

29. marts 2011

Laulund87

Ja meget synes jeg!

Der er kun lys i den rum jeg befinder mig i. Resten af huset er slukket.

Vand er jeg nærmest fanatisk med Det løber ikke bare! Slukker i badet når jeg sæber mig ind, børster tænder osv

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

Baby-støv skriver:

fra den anden diskussion..

begrund gerne...

altså med vand og strøm osv.

Behøver jeg kommentere her?? Eller har vi fået mit nej, på plads inde i Camilla's tråd?

Har selvfølgelig stemt NEJ!

Anmeld

29. marts 2011

twinny

Laulund87 skriver:

Ja meget synes jeg!

Der er kun lys i den rum jeg befinder mig i. Resten af huset er slukket.

Vand er jeg nærmest fanatisk med Det løber ikke bare! Slukker i badet når jeg sæber mig ind, børster tænder osv

os mig.... det synes jeg er det rigtig at gøre, så sparer man også på pengepungen...

Anmeld

29. marts 2011

LR85

For det første og det vigtigste så er det jo vores børns og børnebørns fremtid.. Dernæst forsvinder ozonlaget og dyrene dør i de små søer og lign pga 'vores' svineri.

Jeg synes personligt ikke det er svært a tænke på miljøet, og det er da det mindste man skylder sin højt elskede børn og deres fremtid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.