tænker du på miljøet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Christine

Baby-støv skriver:

enig... så må de få en hehe.

Haha ja mindre kan vist ikke gøre det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

132319

N&J skriver:

det gjorde jeg skam også, tror da heller ikke man kan forvente at alle på 17 år tænker over hvor meget de skader miljøet - men heldigvis bliver vi ældre og mere bevidste med tiden

Lige præcis 

Anmeld

30. marts 2011

twinny

Honnie's Wife:) skriver:

Flabet??? OMG kvinde. du er jo skingrende skør!!

Jeg stiller dig et spørgsmål, og så er jeg useriøs?!

Jamen så må du da virkelig undskylde at jeg ikke er lige så klog og fornuftig som dig.. PIV PIV!

igen....  alle dine svar har været uintelligente og flabet...  gaab, hvor er det bare kedeligt... 

jeg gider ikk skrive til dig, da jeg synes du er p*sse useriøs og overhovedet ikk nogen interesse for denne debat andet end at være flabet...

Anmeld

30. marts 2011

twinny

Christine skriver:

Haha ja mindre kan vist ikke gøre det

hehe nej det er jo det...  

Anmeld

30. marts 2011

Christine

DLM skriver:

jeg er ret sikker på at dine børn følger dit eksempel når de vokser op med det

Det håber jeg!
Og hvis de fleste børn lærer det fra forældrene, så kan det jo være de sidste også følger med på et tidspunkt.. selv om det mest er ønsketænkning.

Anmeld

30. marts 2011

132319

Christine skriver:

Ja jeg håber også folk bliver klogere.. MEGET klogere.. bum bum og så lader jeg den bare ligge der.

Stakkels Darwin.

Jo, man har lov at håbe.

Ja, det er vist heldigt at han ikke ser til dette vanvid der foregår på jorden 

Anmeld

30. marts 2011

twinny

MHK skriver:

Jo, man har lov at håbe.

Ja, det er vist heldigt at han ikke ser til dette vanvid der foregår på jorden 

han ville vende sig i sin grav.....  gør sådan samtidig 

Anmeld

30. marts 2011

DLM

Christine skriver:

Det håber jeg!
Og hvis de fleste børn lærer det fra forældrene, så kan det jo være de sidste også følger med på et tidspunkt.. selv om det mest er ønsketænkning.

Anmeld

30. marts 2011

N&J

Christine skriver:

Ja jeg håber også folk bliver klogere.. MEGET klogere.. bum bum og så lader jeg den bare ligge der.

Stakkels Darwin.

Hahaha den sidste kommentar er sku for grineren.. hihihi.. det var en god en at gå i seng på.. 

Anmeld

30. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Ja jeg tænker over miljøet... Men ikke nok! Vi vasker aldrig en maskine tøj uden at den er fyldt, så vidt muligt slukker vi for alle elektriske apparater, vi slukker for vandet mens vi sæber os ind og mens vi børster tænder osv... Et eller andet sted, er jeg nået frem til, at de mennesker som er ligeglade med miljøet, gør det i ren uvidenhed! Det er fordi de simpelthen ikke formår at forstå konsekvenserne af deres gerninger... Eller fordi de ikke har forudsætningerne for at forstå det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.