tænker du på miljøet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

twinny

Honnie's Wife:) skriver:

Behøver jeg kommentere her?? Eller har vi fået mit nej, på plads inde i Camilla's tråd?

Har selvfølgelig stemt NEJ!

Jaah det har vi vidst fået på plads....

føj........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

twinny

louiseandersen85 skriver:

For det første og det vigtigste så er det jo vores børns og børnebørns fremtid.. Dernæst forsvinder ozonlaget og dyrene dør i de små søer og lign pga 'vores' svineri.

Jeg synes personligt ikke det er svært a tænke på miljøet, og det er da det mindste man skylder sin højt elskede børn og deres fremtid.

så godt sagt....

Anmeld

29. marts 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Ja, så vidt jeg finder det muligt i dagligdagen. Forsøger kun at vaske tøj, når det har brug for det, vasker på lave temp (pånær viskestykker og håndklæder), og vasker kun i änglamark og uden skyllemiddel. Bruger generelt helst kun sæbe- og badeprodukter samt rengøring, der som minimum er svanemærket.

Sorterer affald, så køkkenaffaldet kommer i kompostbeholderen istedet for til forbrænding. Smider ikke affald i naturen. Har sparepærer oppe, slukker for elapparater - og lys -, så de ikke står på standby. Vi har skiftet både vinduer og fyr i huset for at nedbringe varmeforbruget. Og når vi sætter de enkelte rum i stand sørger vi for at fører isoleringen op til standard.

Jeg må indrømme, at det økonomiske aspekt har en væsentlig betydning også, men med årene er miljøhensynet blevet mere og mere relevant for mig.

Min største last ift. miljøet: jeg bruger min tørretumbler alt for meget. Er elendig til at få hængt det ud. Men arbejder på sagen og håber at sommeren bliver tiden, hvor jeg virkelig bliver god til det.

Anmeld

29. marts 2011

Laulund87

Baby-støv skriver:

os mig.... det synes jeg er det rigtig at gøre, så sparer man også på pengepungen...

Præcis!

Anmeld

29. marts 2011

twinny

cmks2007 skriver:

Ja, så vidt jeg finder det muligt i dagligdagen. Forsøger kun at vaske tøj, når det har brug for det, vasker på lave temp (pånær viskestykker og håndklæder), og vasker kun i änglamark og uden skyllemiddel.

Sorterer affald, så køkkenaffaldet kommer i kompostbeholderen istedet for til forbrænding. Smider ikke affald i naturen. Har sparepærer oppe, slukker for elapparater, så de ikke står på standby. Vi har skiftet både vinduer og fyr i huset for at nedbringe varmeforbruget. Og når vi sætter de enkelte rum i stand sørger vi for at fører isoleringen op til standard.

Jeg må indrømme, at det økonomiske aspekt har en væsentlig betydning også, men med årene er miljøhensynet blevet mere og mere relevant for mig.

Min største last ift. miljøet: jeg bruger min tørretumbler alt for meget. Er elendig til at få hængt det ud. Men arbejder på sagen og håber at sommeren bliver tiden, hvor jeg virkelig bliver god til det.

Det er skønt at høre..... Men så længe man gøre noget rigtig og prøver er vel det vigtigste...

Anmeld

29. marts 2011

twinny

Laulund87 skriver:

Præcis!

Synes virkelig det er en vigtig ting, for vores fremtidige generationer..... De skal kunne leve ligeså godt som os....

Anmeld

29. marts 2011

LR85

cmks2007 skriver:

Ja, så vidt jeg finder det muligt i dagligdagen. Forsøger kun at vaske tøj, når det har brug for det, vasker på lave temp (pånær viskestykker og håndklæder), og vasker kun i änglamark og uden skyllemiddel.

Sorterer affald, så køkkenaffaldet kommer i kompostbeholderen istedet for til forbrænding. Smider ikke affald i naturen. Har sparepærer oppe, slukker for elapparater, så de ikke står på standby. Vi har skiftet både vinduer og fyr i huset for at nedbringe varmeforbruget. Og når vi sætter de enkelte rum i stand sørger vi for at fører isoleringen op til standard.

Det med tørretumbleren er jeg også for dårlig til, men nu blir det snart sommer, så må vi jo bare blive bedre.

Der er jo altid plads til a kunne gøre lidt mere for det gode ik

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

Baby-støv skriver:

Jaah det har vi vidst fået på plads....

føj........

Tænkte jeg nok, puhaaaa

Anmeld

29. marts 2011

Laulund87

Baby-støv skriver:

Synes virkelig det er en vigtig ting, for vores fremtidige generationer..... De skal kunne leve ligeså godt som os....

Helt enig! Var lidt i chok over den anden debat

Anmeld

29. marts 2011

twinny

Laulund87 skriver:

Helt enig! Var lidt i chok over den anden debat

er rasende over det... Jeg forstår slet ikk hvordan nogle mennesker kan være så ego..... desværre..... Synes virkelig det er ærgerligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.