tænker du på miljøet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

twinny

Honnie's Wife:) skriver:

Tænkte jeg nok, puhaaaa

ja selvfølgelig gjorde du det. 

Men jeg siger det gerne igen, det er virkelig noget svineri at lade vandet løbe i en halv time, for sine katte kan drikke vand og man ikk gider a lette r*ven for at slukke det igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

TinaPina

Baby-støv skriver:

okay, den har jeg ikk lige med... Men så skåner man jo også miljøet... hvis man tænker på pengepungen, uden at tænke på miljøet...

Det er helt rigtigt, men det er ikke pga miljøet jeg gør jo

Anmeld

29. marts 2011

JustAnotherName

Ja, jeg prøver ihvertfald.

Sparer på strømmen og på vandet. Dét har jeg ikke så svært ved!

Jeg forsøger at holde mig mest muligt til de miljø-rigtige produkter.
Og dog.....der er også lidt økonomiske overvejelser indover...

Og lidt "dobbeltmorale"
Jeg køber fx. "Neutral" og vasker tøjet i. Men jeg sprøjter mig til i duftevand.

Jeg køber helst økologisk mælk, kød og grønt - særligt hvis det er på tilbud, og koster det samme som de andre valgmuligheder jeg har. Men er der stor prisforskel, så vælger jeg også ofte det billigste over det "rigtigste"

.....Men jeg prøver!! - Og lidt er da også noget!!!   

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

Baby-støv skriver:

ja selvfølgelig gjorde du det. 

Men jeg siger det gerne igen, det er virkelig noget svineri at lade vandet løbe i en halv time, for sine katte kan drikke vand og man ikk gider a lette r*ven for at slukke det igen...

Det kan godt være at det i dine øjne er helt forkert af mig, men sådan har jeg gjort fra starten af, og nu er de blevet vant til at drikke derude, så det gør de også om 5-10 år..

Du kommenterede aldrig på det med akvariet, er det også forkert at skifter vand, ved fiskene?? Det er alligevel 200 liter af gangen!

Anmeld

29. marts 2011

twinny

JustAnotherName skriver:

Ja, jeg prøver ihvertfald.

Sparer på strømmen og på vandet. Dét har jeg ikke så svært ved!

Jeg forsøger at holde mig mest muligt til de miljø-rigtige produkter.
Og dog.....der er også lidt økonomiske overvejelser med.

Og lidt "dobbeltmorale"
Jeg køber fx. "Neutral" og vasker tøjet i. Men jeg sprøjter mig til i duftevand.

Jeg køber helst økologisk mælk, kød og grønt - særligt hvis det er på tilbud, og koster det samme som de andre valgmuligheder jeg har. Men er der stor prisforskel, så vælger jeg også ofte det billigste over det "rigtigste"

.....Men jeg prøver!! - Og lidt er da også noget!!!   

men dejligt du prøver....

Anmeld

29. marts 2011

mor_sabina

Herhjemme vil jeg da mene vi tænker over det.
Fx går jeg gerne op og henter min søn, og også ned og handler småt ind (dog også for motionen), vi sorterer affald, så al papir, glas og dåser bliver sorteret fra, vi bruger svanemærket sæbe og prøver at spare på strømmen. Meen de lange varme bade er en synder (hvis det er det tråden er afledt af)

Dette er dog også af praktiske og økonomiske årsager

Anmeld

29. marts 2011

smokin

Nej egentlig ikke. Det eneste jeg slukker hver aften er tv-kontakten. Vi har ikke sortering af affald her hvor vi bor, så det giver jo sig selv. Strøm bruger jeg uden at tænke over det, og vand fosser ud herhjemme med lange bade osv. 

Som en anden skrev, jeg tænker på pengepungen... ikke miljøet. 

Skrækkeligt i nogens øjne, men ja.... 

Anmeld

29. marts 2011

twinny

Honnie's Wife:) skriver:

Det kan godt være at det i dine øjne er helt forkert af mig, men sådan har jeg gjort fra starten af, og nu er de blevet vant til at drikke derude, så det gør de også om 5-10 år..

Du kommenterede aldrig på det med akvariet, er det også forkert at skifter vand, ved fiskene?? Det er alligevel 200 liter af gangen!

Det gider jeg egentlig ikk.... For vi bliver aldrig enige og jeg kan slet ikk forstå din egoisme.

Anmeld

29. marts 2011

nvm

TinaPina skriver:

Narj det synes jeg egentligt ikke. Jeg tænker på regningen, og på hvilke produkter der er gode for mih og ikke miljøet.

den er jeg med på...

Anmeld

29. marts 2011

Darling<3

Baby-støv skriver:

Det gider jeg egentlig ikk.... For vi bliver aldrig enige og jeg kan slet ikk forstå din egoisme.

Okay, det er jo dit valg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.