hvor meget bruger i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Fenja09

Anitta Kristiansen skriver:

jeg boede i sorø jeg er 16 uger henne og mærker faktisk minipuf hver dag var i tvivl i startet, men som dagene går kan man mærke at området nærmest bliver større. igår lagde den sig faktisk helt ude i siden var dejligt. den bulede næsten ud

uh spændende står samme sted jeg ved det hellere ikke, men tror jeg kommer til at vide det alligevel. skal dog først til MD den 29

Jamen så er du da heldig at kunne mærke den hver eneste dag  jeg må bare vente lidt endnu, det kommer forhåbentligt når jeg kommer lidt længere hen

Det er altså også svært ikke at vide hvad kønnet er - synes godt nok at jeg bliver mere og mere nysgerrig som dagene går, men kan sagtens også godt forstå folk der venter og bliver overrasket - så er meget i tvivl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

Fenja09 skriver:

Jamen så er du da heldig at kunne mærke den hver eneste dag  jeg må bare vente lidt endnu, det kommer forhåbentligt når jeg kommer lidt længere hen

Det er altså også svært ikke at vide hvad kønnet er - synes godt nok at jeg bliver mere og mere nysgerrig som dagene går, men kan sagtens også godt forstå folk der venter og bliver overrasket - så er meget i tvivl

har kunne mærke længe. jeg ved den vågner af kulde. hvis jeg sætter kolde fingre på maven kommer der gang i den. og der er ro på når jeg synger, nok fordi jeg også slapper af. er vildt.

har du så en fornemmelse af kønnet?

overvejer at vente for at få overraskelsen, men vil bare gerne have det tættere med barnet ved at vide hvad kønnet er  

Anmeld

29. marts 2011

smokin

var de dyre de ting du købte? eller købte du bare mange ting?  

Hmmm jeg købte en læderbarnevogn til 10.000 og hængevugge til 2000 et puslebord til 4000 alverdens ting og sager til hende som vi aldrig fik brug for (legetæppe, bæresele osv.) 

Anmeld

30. marts 2011

Anitta Kristiansen

Zette skriver:

Hmmm jeg købte en læderbarnevogn til 10.000 og hængevugge til 2000 et puslebord til 4000 alverdens ting og sager til hende som vi aldrig fik brug for (legetæppe, bæresele osv.) 

ja okay så tror jeg godt jeg kan klare den alligevel. det er jo med ikke at købe ting man ikke kommer til at bruge alligevel.  

Anmeld

30. marts 2011

Brams

Jeg har sat kryds i over 30.000 kr. (tror vi brugte et sted mellem 30. og 40.000), vi sparede ikke på noget, da vi købte ind til Lærke og købte det vi gerne ville have

Hun var også 12 år undervejs, så måske det også spiller lidt ind

Anmeld

30. marts 2011

132319

Omkring 5000 hver gang 

Anmeld

30. marts 2011

Anitta Kristiansen

Brams skriver:

Jeg har sat kryds i over 30.000 kr. (tror vi brugte et sted mellem 30. og 40.000), vi sparede ikke på noget, da vi købte ind til Lærke og købte det vi gerne ville have

Hun var også 12 år undervejs, så måske det også spiller lidt ind

årh det var vildt, men med den tid så vil man jo bare gerne have alt. her var det jo ikke planlagt og ville elske hvis jeg kunne bruge så meget  

Anmeld

30. marts 2011

Anitta Kristiansen

MHK skriver:

Omkring 5000 hver gang 

hvordan har du kunne klare det for så lidt hver gang? 

Anmeld

30. marts 2011

132319

hvordan har du kunne klare det for så lidt hver gang? 

Fordi jeg ikke har behov for vild luksus og har i øvrigt heller ikke haft råd til det 

Anmeld

30. marts 2011

Augusta11

Ca. 8.000 i opstart i alt heriblandt brugte tøjpakker købt over nettet og Ikeamøbler. Dertil barnevogn i gave. Det kommer an på, hvilke mærker man vil have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.