Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor kbte iden der start pakke for det var godt nok billigt
det gjorte vi i kærebørn... (silkeborg) ved ik om den ligger andre steder
de havde på det tidspunkt 3 forskellige slags startpakker... jeg ved ik havd de har mere...
her fundet et link
http://www.kaereboern.dk/startpakke.html
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anitta Kristiansen skriver: ih mange tak kan jeg da kan se jeg ikke har fået alt med men det kunne klares bagefter men kan da lige så godt købe ind inden så jeg siger mange tak
ih mange tak kan jeg da kan se jeg ikke har fået alt med men det kunne klares bagefter men kan da lige så godt købe ind inden så jeg siger mange tak
Det var lige de vigtigste ting hos os
Baagøe skriver: Det var lige de vigtigste ting hos os
jeg siger bare mange tak altid dejligt at vide lidt
Anitta Kristiansen skriver: ja tror virkelig at tiden løber afsted føler også det var igår jeg stod med testen i hånden er også bange for man næsten ikke når at opleve det men ja der vil vel altid være nogen man ville ønske kunne opleve det, men så er det godt der stadig er andre som er der
ja tror virkelig at tiden løber afsted føler også det var igår jeg stod med testen i hånden er også bange for man næsten ikke når at opleve det
men ja der vil vel altid være nogen man ville ønske kunne opleve det, men så er det godt der stadig er andre som er der
Føles virkelig også som om man næsten kører 1 uge på 1 døgn i disse tider..
Ja, nu er han 6 mdr. i dag Men sådan er det stadig..
Det er jo det. Er i hvert fald lykkelig for at jeg har kærestens forældre, hans søster og hendes kæreste, til at dele med
Lille-Nivs.Mor skriver: Føles virkelig også som om man næsten kører 1 uge på 1 døgn i disse tider.. Ja, nu er han 6 mdr. i dag Men sådan er det stadig.. Det er jo det. Er i hvert fald lykkelig for at jeg har kærestens forældre, hans søster og hendes kæreste, til at dele med
det er hvertfald dejligt at have familie ved sig og at have farens familie der viser jo bare lidt mere.
jeg fik det rigtigt dårligt her for noget tid siden hvor jeg blev sendt på akut scanning hvor faren var der igennem det hele. så det var dejligt at se han passede sådan på mig og den lille. han blev helt rørt da han såp den lille der inde. så glæde mig endnu mere til scanning nuher
synes det går hurtigt, men er misundelig, vil gerne have sådan en lille en på 6 måneder i armene lige nu men ja det går pludslig stærkt
Anitta Kristiansen skriver: jeg siger bare mange tak altid dejligt at vide lidt
Jeps. Men det er jo helt individuelt, hvad man køber
Anitta Kristiansen skriver: det er hvertfald dejligt at have familie ved sig og at have farens familie der viser jo bare lidt mere. jeg fik det rigtigt dårligt her for noget tid siden hvor jeg blev sendt på akut scanning hvor faren var der igennem det hele. så det var dejligt at se han passede sådan på mig og den lille. han blev helt rørt da han såp den lille der inde. så glæde mig endnu mere til scanning nuher synes det går hurtigt, men er misundelig, vil gerne have sådan en lille en på 6 måneder i armene lige nu men ja det går pludslig stærkt
Det kan jeg godt forstå Familien betyder bare al verden, specielt når man er gravid eller har født..
Hvor dejligt! Det giver jo virkelig også noget tryghed og en følelse af at virkelig vil dig og den lille tænker jeg?
Scanninger er bare fantastiske
Det er nu også fantastisk at have sådan en lille trold, der vækker en med leg, pludren og grin, der får en til at føle så intens kærlighed somman ikke troede mulig. ihh kunne blive ved hehe Men alt det har du liiiige om lidt For ja, det går nemlig stærkt
Lille-Nivs.Mor skriver: Det kan jeg godt forstå Familien betyder bare al verden, specielt når man er gravid eller har født.. Hvor dejligt! Det giver jo virkelig også noget tryghed og en følelse af at virkelig vil dig og den lille tænker jeg? Scanninger er bare fantastiske Det er nu også fantastisk at have sådan en lille trold, der vækker en med leg, pludren og grin, der får en til at føle så intens kærlighed somman ikke troede mulig. ihh kunne blive ved hehe Men alt det har du liiiige om lidt For ja, det går nemlig stærkt
ja betyder meget at han endelig har taget sig sammen, stoler mere på ham når han er sådan. alt hvad der gjorde det ikke gik godt førhen er han stoppet med eller sælger fordi han vil ikke miste mig eller den lille så er rigtigt dejligt. nu er der jo hellere ikke så længe til vi skal ind og se den lille
og ih glæder mig til at have den lille i armene nu er der 5 måneder igen. synes det er så+ længe men lige pludselig går tiden bare hurtigt. synes faktisk det var igår jeg fandt ud af jeg var gravid, så kan slet ikke komme over at det hele går så hurtigt længere.
Anitta Kristiansen skriver: hvor mange penge har i ca brugt på alt udstyr? og fik i meget fra familie og venner og sparede den vej? er det købt brugt eller nyt? vil gerne finde ud af hvor meget jeg ca skal spare sammen, har hørt 20.000 skulle være nok, hvor andre siger det er langt fra nok. men hvor andre har brugt mindre end 10.000. så spørger derfor tak på forhånd!
hvor mange penge har i ca brugt på alt udstyr?
og fik i meget fra familie og venner og sparede den vej?
er det købt brugt eller nyt?
vil gerne finde ud af hvor meget jeg ca skal spare sammen, har hørt 20.000 skulle være nok, hvor andre siger det er langt fra nok. men hvor andre har brugt mindre end 10.000. så spørger derfor
tak på forhånd!
Har krydset af "under 10.000", men det var mere fordi vi fik barnevogn a vores vicevært (han havde fået den a en der kun havde brugt den ½ år), tremmesengen er en som min kærestes morfar har lavet, tøj fik vi, så vi har brugt penge på puslebord, puslehynde og kommode til tøj (-:
Men det er lidt dyrere hvis man skal ud købe alt selv (-:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128