hvor meget bruger i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Anitta Kristiansen

Baagøe skriver:

Absolut ikke. Jeg har lavet en liste over alle de ting, man (jeg) købte til Laura, så hvis du er interesseret, kan du bare sige til, så sender jeg et link

uh ja den vil jeg da gerne have. så kan jeg se hvad jeg lige har glemt tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

BabyThilde

Har svaret mellem 15-20000 alt har vi købt fra nyt

Anmeld

31. marts 2011

signe.

Jeg har skrevet 10-15.000 kr. tror vi brugte ialt omkring 11 eller 12.000... til opstart.. vi fik 5000 af min mor som gik til forholdsvis barnevogn, og vugge og diverse ting.. tremmeseng + autostol er købt brugt af bekendte, barnevognen er ny, men købt i Bilka for 2500 kr, og den er altså rigeligt fint til os, og vi går maaaaange ture med den, både herude på landet i grov terræn og inde i byerne... Men altså det løber hurtigt op, for man skal jo anskaffe sig rigtig mange småting som måske ikke kster så meget for sig, men meget samlet.. kener da nogle som brugte langt over 30.000 inden baby overhovedet var kommet... efter min mening er det måske lidt ødsel med pengene, for så er det fordi man køber tingene fordi man SELV synes de er smarte/nødvendige og måske ikke fordi bebs synes det.. efter MIN mening

Anmeld

31. marts 2011

signe.

og de 11-12000 er INKLUSIVE de 5000 vi fik af min mor så selv har vi måske kun brugt  6-7000 til opstarten.. men skrab rigeligt sammen, for når du kommer hjem med bebs, mangler man altid noget og de gror hurtigt ud af str. 50..

Anmeld

31. marts 2011

Anitta Kristiansen

Mor-til-Hasse skriver:

og de 11-12000 er INKLUSIVE de 5000 vi fik af min mor så selv har vi måske kun brugt  6-7000 til opstarten.. men skrab rigeligt sammen, for når du kommer hjem med bebs, mangler man altid noget og de gror hurtigt ud af str. 50..

jeg tænker helt som dig det er lidt meget at bruge så meget på udstyr, for den er jo ligeglad med mærket på barnevognen og har bare tænkt mærket er ligemeget, bare den har de ting jeg kræver den kan og alt det andet men altid dejligt det kan gøres billigt

Anmeld

31. marts 2011

Anitta Kristiansen

BabyThilde skriver:

Har svaret mellem 15-20000 alt har vi købt fra nyt

så skulle 20000 også være nok  

Anmeld

31. marts 2011

signe.

Anitta Kristiansen skriver:

jeg tænker helt som dig det er lidt meget at bruge så meget på udstyr, for den er jo ligeglad med mærket på barnevognen og har bare tænkt mærket er ligemeget, bare den har de ting jeg kræver den kan og alt det andet men altid dejligt det kan gøres billigt

det kan nemt gøres billigt Babysam , ønskebørn osv har også sit sådan nogle startpakker hvor man fpr barnevogn med alt tilbehør, tremmeseng og meget andet for et vist beløb.. det er altså også nogle sublime tilbud det krav vi havde til vores barnevogn var at den skulle kunne gå i vores bil (skoda fabia combi) det er nemlig ikke en helt stationcar.. dog skal vi have hjulene af, men ellers er den nem at smide bagi.. så det fint nok for mig der står safe på den i stedet for odder eller emaljunga

Anmeld

31. marts 2011

Anitta Kristiansen

Mor-til-Hasse skriver:

det kan nemt gøres billigt Babysam , ønskebørn osv har også sit sådan nogle startpakker hvor man fpr barnevogn med alt tilbehør, tremmeseng og meget andet for et vist beløb.. det er altså også nogle sublime tilbud det krav vi havde til vores barnevogn var at den skulle kunne gå i vores bil (skoda fabia combi) det er nemlig ikke en helt stationcar.. dog skal vi have hjulene af, men ellers er den nem at smide bagi.. så det fint nok for mig der står safe på den i stedet for odder eller emaljunga

det er da dejligt. nu har jeg ikke bil og mine forældre har en enorm bil til 7 mennesker så plads er intet problem hvis den skal køres. men for mig tænker jeg bare de mærker er det ikke bare for at give flere penge  

Anmeld

31. marts 2011

signe.

Anitta Kristiansen skriver:

det er da dejligt. nu har jeg ikke bil og mine forældre har en enorm bil til 7 mennesker så plads er intet problem hvis den skal køres. men for mig tænker jeg bare de mærker er det ikke bare for at give flere penge  

Både og.. altså f.eks har Odder sådan et letveægtsstel, og det jo rigitig smart hvis det er et stel man rigtig skal baske rundt med, men altså jeg synes nu heller ikke vores stel vejer synderligt meget jeg er ENORMT slap i mine arme, men kan nemt løft det i bilen.. er så mere spændt når jeg er i uge 37 om det så er lige nemt

Anmeld

31. marts 2011

Anitta Kristiansen

Mor-til-Hasse skriver:

Både og.. altså f.eks har Odder sådan et letveægtsstel, og det jo rigitig smart hvis det er et stel man rigtig skal baske rundt med, men altså jeg synes nu heller ikke vores stel vejer synderligt meget jeg er ENORMT slap i mine arme, men kan nemt løft det i bilen.. er så mere spændt når jeg er i uge 37 om det så er lige nemt

vægten er ikke det vilde for mig. har løftet meget i forbindelse med arbejde, når man står i et bagerri med en kæmpe kedel og nogle kg dej der i som vejer endnu mere og nåh ja skal lige op på boret så klarer mig nok uden en odder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.