hvor meget bruger i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Anitta Kristiansen

MHK skriver:

Fordi jeg ikke har behov for vild luksus og har i øvrigt heller ikke haft råd til det 

men du fik stadig alt udstyr der var behov for?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Anitta Kristiansen

Augusta11 skriver:

Ca. 8.000 i opstart i alt heriblandt brugte tøjpakker købt over nettet og Ikeamøbler. Dertil barnevogn i gave. Det kommer an på, hvilke mærker man vil have.

lyder meegt fornuftigt, men ja nogle er jo dyrer end andre.  

Anmeld

30. marts 2011

132319

Anitta Kristiansen skriver:

men du fik stadig alt udstyr der var behov for?  

Ja da, vi har aldrig manglet noget.

Anmeld

30. marts 2011

Anitta Kristiansen

MHK skriver:

Ja da, vi har aldrig manglet noget.

ej hvor dejligt. dejligt at vide det kan gøres meget billigt.  

Anmeld

30. marts 2011

mybaby-girl

hvor mange penge har i ca brugt på alt udstyr?

og fik i meget fra familie og venner og sparede den vej?

er det købt brugt eller nyt?

vil gerne finde ud af hvor meget jeg ca skal spare sammen, har hørt 20.000 skulle være nok, hvor andre siger det er langt fra nok. men hvor andre har brugt mindre end 10.000. så spørger derfor

tak på forhånd!

Vi fik næsten alt  Tøj fra alle verdens hjørner i familien og en veninde .. Fik autostol, legetøj, tøj og lidt tillykke penge  Og der købte vi resten hva vi manglede som puslebord, badekar osv.  Min mormor købte barnevogn til os, som også var en klapvogn med i sættet  Min svigermor kom med dyner, min mor med tremmeseng ..

Min mormor fik også nogle af hendes veninder til at sy en vugge sammen, og tæpper og ellers har vi stadig fået tøj fra vores familier og skulle købe nummer to autostol af min onkel til billig penge, og fandt selv nogle billige brugte sutteflasker på nettet, så vi har ikke brugt ret meget selv .. Og jeg ved hvor tingene kommer fra så jeg er nu ligeglad med om det er brugt  Kun dejligt at vi har nogle der tænker på os

Anmeld

30. marts 2011

Anitta Kristiansen

mybaby-girl skriver:

Vi fik næsten alt  Tøj fra alle verdens hjørner i familien og en veninde .. Fik autostol, legetøj, tøj og lidt tillykke penge  Og der købte vi resten hva vi manglede som puslebord, badekar osv.  Min mormor købte barnevogn til os, som også var en klapvogn med i sættet  Min svigermor kom med dyner, min mor med tremmeseng ..

Min mormor fik også nogle af hendes veninder til at sy en vugge sammen, og tæpper og ellers har vi stadig fået tøj fra vores familier og skulle købe nummer to autostol af min onkel til billig penge, og fandt selv nogle billige brugte sutteflasker på nettet, så vi har ikke brugt ret meget selv .. Og jeg ved hvor tingene kommer fra så jeg er nu ligeglad med om det er brugt  Kun dejligt at vi har nogle der tænker på os

wow i har godt nok fået meget. mine forældre ville ikke engang give mig noget næsten uden at jeg skylder dem igen, så vil bare spare selv så jeg ikke skal tænke over det men dejligt med familie og venner der gider gøre den for en

Anmeld

30. marts 2011

mybaby-girl

wow i har godt nok fået meget. mine forældre ville ikke engang give mig noget næsten uden at jeg skylder dem igen, så vil bare spare selv så jeg ikke skal tænke over det men dejligt med familie og venner der gider gøre den for en

Okay, det var da lidt træls for jer ....

Vi vidste ikke at vi ville få så meget da vi sagde det til familíen at vi ventede os, men så kom man længere hen og pludselig stod værelset bare fyldt med alt muligt .... Dejligt !

Jeg var nu mest overrasket over min farmor, hun skrev en dag over msn og spurgte hva vi manglede og sagde at det vidste vi ikke da mormor ville skaffe barnevogn og mor en tremmeseng, jamen så gav hun da bare puslebordet og hostede op med 5000kr, for det vidste hun ikke hva kostede og ikke andet kunne vi jo købe alt andet hva vi manglede Så vi er pænt taknemlige for vores familier Krydser og håber da for dit barns skyld at der er nogen som tænker på jer Har faktisk en veninde i samme situation, den gang hun ikk var gravid endnu, hun ingen i familien hun kendte som ville give tøj eller noget og hellere ikke hendes forældre, men så blev de gravide og lidt længere henne havde hun alt smidt i nakken og hun fødte endda for tidligt !! 

Sorry det blev langt

Anmeld

30. marts 2011

2babygirls

hvor mange penge har i ca brugt på alt udstyr?

og fik i meget fra familie og venner og sparede den vej?

er det købt brugt eller nyt?

vil gerne finde ud af hvor meget jeg ca skal spare sammen, har hørt 20.000 skulle være nok, hvor andre siger det er langt fra nok. men hvor andre har brugt mindre end 10.000. så spørger derfor

tak på forhånd!

Vi købte alt fra ny - ALT.

Vi valgte at bedsterne IKKE måtte bidrage med noget, da vi selv ville ud og pege og købe det vi ville have uden at have dårlig samvittighed over at have valgt en dyr barnevogn eller noget.

Så vi lagde ca 25.000 da jeg var omkring uge 20, og så da jeg havde født hentede vi så de ting vi havde glemt og skulle bruge ekstra af.

Anmeld

30. marts 2011

Anitta Kristiansen

mybaby-girl skriver:

Okay, det var da lidt træls for jer ....

Vi vidste ikke at vi ville få så meget da vi sagde det til familíen at vi ventede os, men så kom man længere hen og pludselig stod værelset bare fyldt med alt muligt .... Dejligt !

Jeg var nu mest overrasket over min farmor, hun skrev en dag over msn og spurgte hva vi manglede og sagde at det vidste vi ikke da mormor ville skaffe barnevogn og mor en tremmeseng, jamen så gav hun da bare puslebordet og hostede op med 5000kr, for det vidste hun ikke hva kostede og ikke andet kunne vi jo købe alt andet hva vi manglede Så vi er pænt taknemlige for vores familier Krydser og håber da for dit barns skyld at der er nogen som tænker på jer Har faktisk en veninde i samme situation, den gang hun ikk var gravid endnu, hun ingen i familien hun kendte som ville give tøj eller noget og hellere ikke hendes forældre, men så blev de gravide og lidt længere henne havde hun alt smidt i nakken og hun fødte endda for tidligt !! 

Sorry det blev langt

elsker lange beskeder så gør intet, men ja håber da også de er lidt søde. selvom jeg godt kan skaffe pengene selv, men ville være dejligt med reserve hvis den skulle blive syg og skulle have en masse medicin eller hvad ved jeg men flytter jo hjem i 3-4 måneder så lidt hjælper de selvom det krævede overtales i 2 måneder. så nu ser vi. de mener jeg skal vente med at købe en måned før, ah nej tak der skal jeg flytte i lejelighed og hvad nu hvis den kommer før, vil ikke dø af stress  

Anmeld

30. marts 2011

Anitta Kristiansen

Tina&Martin skriver:

Vi købte alt fra ny - ALT.

Vi valgte at bedsterne IKKE måtte bidrage med noget, da vi selv ville ud og pege og købe det vi ville have uden at have dårlig samvittighed over at have valgt en dyr barnevogn eller noget.

Så vi lagde ca 25.000 da jeg var omkring uge 20, og så da jeg havde født hentede vi så de ting vi havde glemt og skulle bruge ekstra af.

jeg har det på samme måde, men hvis jeg blev tilbudt at de gav hvis vi var ude og kigge ville jeg tænke dejligt de hjælper. jeg står jo så også alene med det så har jo kun en indtægt fram for to, så kan ikke bare hoste op med så mange penge på en gang. den eneste grund til jeg har så meget at bruge er fordi jeg får indskud tilbage på 13-14.000 uden det klarede jeg det ikke men vil da klart selv vælge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.