Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tinasmor skriver: God liste synes jeg.
God liste synes jeg.
Ja den er faktisk slet ikke så tosset - synes det er rart med en liste, hvor man kan få et overblik over alt det man står og skal have. Og man kan jo bare tage det fra, som man allerede har eller ikke føler man har brug for
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fenja09 skriver: Nåå hehe på den måde - jamen jeg bor i udkanten af Nørresundby, så har ca 5 km ind til centrum og sygehuset. Jeg har boet i Frejlev for nogle år tilbage, det er en meget hyggelig og lille by Og ja man ved aldrig, hvornår man føder - terminen er bare det man går ud fra - jeg blev først sat til d. 26 Aug og så senere til d. 28 Aug og nu efter sidste scanning ( NF) blev jeg sat til d. 31 Aug og jeg føder garanteret før eller efter og ikke på dagen hehe
Nåå hehe på den måde - jamen jeg bor i udkanten af Nørresundby, så har ca 5 km ind til centrum og sygehuset. Jeg har boet i Frejlev for nogle år tilbage, det er en meget hyggelig og lille by
Og ja man ved aldrig, hvornår man føder - terminen er bare det man går ud fra - jeg blev først sat til d. 26 Aug og så senere til d. 28 Aug og nu efter sidste scanning ( NF) blev jeg sat til d. 31 Aug og jeg føder garanteret før eller efter og ikke på dagen hehe
ej hvor sjovt du har boet der. blev døbt der men har boet på sjælland til jeg var 12 og flyttede tilbage jeg er blevet sat frem indtil videre. startede med den 15 sep nu den 13 men tror jeg er længere end det. der er hvartfald gang i bebs og har det været i en del tid. kender i kønnet?
Anitta Kristiansen skriver: puha der bliver brugt penge men i har vist også købt fine ting babyalarm med cam kan man så se barnet eller?
puha der bliver brugt penge men i har vist også købt fine ting babyalarm med cam kan man så se barnet eller?
ja er så man kan se babyen og den måler temp i rummet barnevogn ovs er en luksus ting. helt klart.
men er så heldigt at min mand køre lastbil og hans firma afhenter vare hos phillips så han var lidt fræk og spurgt om de ikke kunne give ham et godt tilbud og fik vi så... så vi slog til.
tingimor skriver: ja er så man kan se babyen og den måler temp i rummet barnevogn ovs er en luksus ting. helt klart. men er så heldigt at min mand køre lastbil og hans firma afhenter vare hos phillips så han var lidt fræk og spurgt om de ikke kunne give ham et godt tilbud og fik vi så... så vi slog til.
årh snydere bare man var så heldig. men har så en far der arbejder på frost lager så der kommer tit gratis mad med hjem ah det er med at bruge de ting man kan
og ja vi har vist kommet til at købe nogle af alle mærke tigne men har købt lidt hver mån. så har ikke virket så voldsomt. men man kan helt klart gøre det meget billiger bare os der er lidt forelsket i de lidt dyre ting smiler
Anitta Kristiansen skriver: ej hvor sjovt du har boet der. blev døbt der men har boet på sjælland til jeg var 12 og flyttede tilbage jeg er blevet sat frem indtil videre. startede med den 15 sep nu den 13 men tror jeg er længere end det. der er hvartfald gang i bebs og har det været i en del tid. kender i kønnet?
Jeg har boet i Kbh til jeg blev 17 og så flyttede vi herover Jeg er også døbt herover, dog ikke her ved Aalborg.
Hvor langt er du henne? Jeg mærkede liv første gang i sidste uge og så har der ikke rigtig været noget at mærke siden, men det kommer tids nok
Vi kender ikke kønnet - men skal til MD scanning her d. 13 April og kæresten og jeg er MEGET i tvivl om vi vil vide det eller ej....men vi har da lidt dage endnu til at beslutte os i og måske kan de slet ikke se noget eller også kan det være at den selv viser os, hvad køn det er
Kender du kønnet?
Anitta Kristiansen skriver: årh snydere bare man var så heldig. men har så en far der arbejder på frost lager så der kommer tit gratis mad med hjem ah det er med at bruge de ting man kan
det er det helt klart er godt at havde lidt forbindelser. så man kan spare hvor man kan
Fenja09 skriver: Jeg har boet i Kbh til jeg blev 17 og så flyttede vi herover Jeg er også døbt herover, dog ikke her ved Aalborg. Hvor langt er du henne? Jeg mærkede liv første gang i sidste uge og så har der ikke rigtig været noget at mærke siden, men det kommer tids nok Vi kender ikke kønnet - men skal til MD scanning her d. 13 April og kæresten og jeg er MEGET i tvivl om vi vil vide det eller ej....men vi har da lidt dage endnu til at beslutte os i og måske kan de slet ikke se noget eller også kan det være at den selv viser os, hvad køn det er Kender du kønnet?
jeg boede i sorø jeg er 16 uger henne og mærker faktisk minipuf hver dag var i tvivl i startet, men som dagene går kan man mærke at området nærmest bliver større. igår lagde den sig faktisk helt ude i siden var dejligt. den bulede næsten ud
uh spændende står samme sted jeg ved det hellere ikke, men tror jeg kommer til at vide det alligevel. skal dog først til MD den 29
tingimor skriver: det er det helt klart er godt at havde lidt forbindelser. så man kan spare hvor man kan
ja nemlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128