hvor meget bruger i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Fenja09

Anitta Kristiansen skriver:

ej hvor spændende hvor henne i aalborg? så må vi se hvem føder først selvom det nu nok er dig.  

Jeg må være tilknyttet Sygehus Nord - der vel kun det?

Ja jeg er sat til den 31 Aug. så det er lige lidt før dig, men ikke meget - ser bestemt ikke frem til at være højgravid med vand i kroppen og 30 graders varme hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

Fenja09 skriver:

Jeg må være tilknyttet Sygehus Nord - der vel kun det?

Ja jeg er sat til den 31 Aug. så det er lige lidt før dig, men ikke meget - ser bestemt ikke frem til at være højgravid med vand i kroppen og 30 graders varme hehe

nej tænkte hvor i aalborg midtby eller lidt udenfor. flytter til frejlev men hører stadig under aalborg og nej sommeren bliver hård, men så der en grund til flere is

min veninde havde vædemål med en anden hvem der fødte først. hende den anden gik 2 uger over hende 2 uger inden, og fødte nogle timer inden  

Anmeld

29. marts 2011

TinaPina

ja okay men kommer meget an på dyrene har en kat men hun springer jo på alt. så ville intet ændre. så må se om jeg beholder eller ej  

Så snart knægten er 4-5 måneder så kommer han også ned på gulvet til hunden. Det er kun imens han er allermest skrøbelig at han skal være i den.

Og så er det også for at spare lidt på legetøjet.

Anmeld

29. marts 2011

tingimor

vi er vist dem der har brugt en del der op af... tror vi lægger på omkring de 30 efterhånd og er ikke helt færdigt.

indtil hvider er der købt:

babyseng, puselbord, baby alarm med cam i. autostol/icofixbasse. sengetøj. bunker af nyt tøj i mange str. en emaljunga barnevogn. vi ikke "kunne leve uden" 

to stk dyner et sæt til barnvogn og en til seng. badekar. skråstol. en masse lege tøj jeg ikke lige kunne stå for.

stor bunke stofblere. har købt en masse baby produkter i matas. ammepude sengehimmel. et par flasker. sutter ja meldt os ind i falck baby klup og fik igennem dem en pakke med termometer plaster kam ovs. 

og har med garanti købt en masse små ting jeg ikke lige har skrevet. 

Anmeld

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

TinaPina skriver:

Så snart knægten er 4-5 måneder så kommer han også ned på gulvet til hunden. Det er kun imens han er allermest skrøbelig at han skal være i den.

Og så er det også for at spare lidt på legetøjet.

ja de hunde elsker jo at bide. havde besæg af veninde og hendes søn, han bed så bare i kattens legetøj  

Anmeld

29. marts 2011

tinasmor

Fenja09 skriver:

Ja jeg har taget en side herfra nettet, hvor en kvinde beskriver alt det man får brug for fra første dag, babyen er hjemme og så ca til den er et halvt år. Og det er KUN ting man har brug for - ikke overflødige ting, som man ikke får brugt.

Der står alt fra termometer til autostol.

Har taget tingene og skrevet ned, sat ca priser ved og hængt på køleskabet og så krydser jeg af, hver gang vi har købt noget af det

Du kan få linket til siden her:

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/pakkeliste/ting-du-kan-faa-brug-for-efter-foedslen.htm

/Fenja

God liste synes jeg.

Anmeld

29. marts 2011

smokin

brugte 30.000 - har intet brugt!

Anmeld

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

tingimor skriver:

vi er vist dem der har brugt en del der op af... tror vi lægger på omkring de 30 efterhånd og er ikke helt færdigt.

indtil hvider er der købt:

babyseng, puselbord, baby alarm med cam i. autostol/icofixbasse. sengetøj. bunker af nyt tøj i mange str. en emaljunga barnevogn. vi ikke "kunne leve uden" 

to stk dyner et sæt til barnvogn og en til seng. badekar. skråstol. en masse lege tøj jeg ikke lige kunne stå for.

stor bunke stofblere. har købt en masse baby produkter i matas. ammepude sengehimmel. et par flasker. sutter ja meldt os ind i falck baby klup og fik igennem dem en pakke med termometer plaster kam ovs. 

og har med garanti købt en masse små ting jeg ikke lige har skrevet. 

puha der bliver brugt penge men i har vist også købt fine ting babyalarm med cam kan man så se barnet eller?  

Anmeld

29. marts 2011

Fenja09

nej tænkte hvor i aalborg midtby eller lidt udenfor. flytter til frejlev men hører stadig under aalborg og nej sommeren bliver hård, men så der en grund til flere is

min veninde havde vædemål med en anden hvem der fødte først. hende den anden gik 2 uger over hende 2 uger inden, og fødte nogle timer inden  

Nåå hehe på den måde - jamen jeg bor i udkanten af Nørresundby, så har ca 5 km ind til centrum og sygehuset. Jeg har boet i Frejlev for nogle år tilbage, det er en meget hyggelig og lille by

Og ja man ved aldrig, hvornår man føder - terminen er bare det man går ud fra - jeg blev først sat til d. 26 Aug og så senere til d. 28 Aug og nu efter sidste scanning ( NF) blev jeg sat til d. 31 Aug og jeg føder garanteret før eller efter og ikke på dagen  hehe

Anmeld

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

Zette skriver:

brugte 30.000 - har intet brugt!

var de dyre de ting du købte? eller købte du bare mange ting?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.