hvor meget bruger i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

2babygirls

Anitta Kristiansen skriver:

jeg har det på samme måde, men hvis jeg blev tilbudt at de gav hvis vi var ude og kigge ville jeg tænke dejligt de hjælper. jeg står jo så også alene med det så har jo kun en indtægt fram for to, så kan ikke bare hoste op med så mange penge på en gang. den eneste grund til jeg har så meget at bruge er fordi jeg får indskud tilbage på 13-14.000 uden det klarede jeg det ikke men vil da klart selv vælge  

Var på elevløn, så det var også min mand der lagde pengene haha..jeg kunne ikke rigtig bidrage med så meget andet end en pegefinger ha ha

Men var jeg enlig havde jeg nok bare valgt en af de gode startpakker og lånt tøj fra min familie og venner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Kløver

vi har nok brugt over 30.000, men alt er også købt fra nyt, og gælder alt lige fra barnevogn, til udstyr, og legetøj, har dog fundet en del på tilbud men alligevel er der røget meget hen af vejen, og er noget dyrere end vi troede, men man kan jo bruge billigere alternativer, feks god seng fra ikea(vi var feks nød til en dyrere model pga hæve/sænke side, da jeg har dårlig ryg) så det kan sagtens gøres billigere, men sæt dig da evt og kig tingene igennem, hvad du regner med at vil købe, og skrive ca pris ud for, feks hvis du finder den seng du vil have, hvor dne kan købes og og prisen, så kan du ca regne ud, hvad du skal spare sammen, og gerne lidt ekstra

Anmeld

30. marts 2011

Anitta Kristiansen

Tina&Martin skriver:

Var på elevløn, så det var også min mand der lagde pengene haha..jeg kunne ikke rigtig bidrage med så meget andet end en pegefinger ha ha

Men var jeg enlig havde jeg nok bare valgt en af de gode startpakker og lånt tøj fra min familie og venner.

jeg har desværre ikke så mange i familien længere som er så små. de er alle blevet stor jeg er nummer 2 der skal have og den første er stadig meget lille men kan da spare så må jeg bare tænke hvad jeg køber ja faren er også kun på elevløn men med den havde der ingen problemer været men ja klare mig også uden  

Anmeld

30. marts 2011

Brams

årh det var vildt, men med den tid så vil man jo bare gerne have alt. her var det jo ikke planlagt og ville elske hvis jeg kunne bruge så meget  

Ja det lyder lidt vildt, det kan jeg godt se når jeg får det ned på "papir"  Til gengæld satser jeg på at det nu bliver lidt billigere når man nu har alt det grundlæggende

Tillykke med graviditeten selvom den ikke var planlagt

Anmeld

30. marts 2011

Pige2009

hvor mange penge har i ca brugt på alt udstyr?

og fik i meget fra familie og venner og sparede den vej?

er det købt brugt eller nyt?

vil gerne finde ud af hvor meget jeg ca skal spare sammen, har hørt 20.000 skulle være nok, hvor andre siger det er langt fra nok. men hvor andre har brugt mindre end 10.000. så spørger derfor

tak på forhånd!

Jeg har svaret mellem 10-15.000 kr. Jeg fik barnevognen af mine forældre, men den er med i beløbet

Hvis du er villig til at gå lidt på kompromis, er 10.000 kr. nok til alt

Anmeld

30. marts 2011

Anitta Kristiansen

Brams skriver:

Ja det lyder lidt vildt, det kan jeg godt se når jeg får det ned på "papir"  Til gengæld satser jeg på at det nu bliver lidt billigere når man nu har alt det grundlæggende

Tillykke med graviditeten selvom den ikke var planlagt

mange tak men tager det som det kommer ved nu jeg kan sagtnes klare mig for de penge så er godt nok  

Anmeld

30. marts 2011

Anitta Kristiansen

Baagøe skriver:

Jeg har svaret mellem 10-15.000 kr. Jeg fik barnevognen af mine forældre, men den er med i beløbet

Hvis du er villig til at gå lidt på kompromis, er 10.000 kr. nok til alt

lyder dejligt så kan jeg uden problem klare mig så skal jeg bare ikke shoppe amok

Anmeld

30. marts 2011

Pige2009

lyder dejligt så kan jeg uden problem klare mig så skal jeg bare ikke shoppe amok

Man kan jo snildt få en barnevogn til 3.000. Det handler i bund og grund om, hvad man gerne vil have og hvor meget man vil give for tingene.

Jeg betalte 15.000 for mit grej og det var alt fra nyt og inkl. en Emmaljunga Barnevogn og en Juno-seng som tilsammen kostede over 10.000

Anmeld

30. marts 2011

Anitta Kristiansen

Baagøe skriver:

Man kan jo snildt få en barnevogn til 3.000. Det handler i bund og grund om, hvad man gerne vil have og hvor meget man vil give for tingene.

Jeg betalte 15.000 for mit grej og det var alt fra nyt og inkl. en Emmaljunga Barnevogn og en Juno-seng som tilsammen kostede over 10.000

det er da dejligt at vide så kan det slet ikke ende galt  

Anmeld

31. marts 2011

Pige2009

det er da dejligt at vide så kan det slet ikke ende galt  

Absolut ikke. Jeg har lavet en liste over alle de ting, man (jeg) købte til Laura, så hvis du er interesseret, kan du bare sige til, så sender jeg et link

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.