hvor meget bruger i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

misslea skriver:

ja - så kan du lige få sparet lidt op (eller meget)... hehe!!! det blir du helt sikkert glad for!

kan spare 37000 sammen skal gå til udstyr og nyt indskud så er godt nok. og de lejeligheder jeg har kigget på ligger indskudet kun på 9000 men sparer gerne lidt ekstra for sikkerhed  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

Fenja09 skriver:

Nej det er nok også korrekt, men det gjorde vores forældre jo da vi var børn - eller i hvert fald da jeg var lille, men kan nu godt forstå dig  Kan jo være at dine forældre ( hvis du kører med dem) vil investere i en autostol, så du / i kan komme med op at køre, hvis det kræver det en dag

ja må jeg finde ud af ellers dør jeg ikke af at skulle af med lidt ekstra men kan jo købes lige op til eller efter  

Anmeld

29. marts 2011

TinaPina

Jeg har stemt 25-30....

Vi har købt
barnevogn med lift, madrasser, regnslag og myggenet + lagner.
Leanderseng med sengerand og lagner.
Brugt autostol+ isofixbase.
Tøj
Ammepude
Puslepude
Håndklædet og vaskeklude
Babyalarm
Dyne og pude
Kravlegård og legetæppe

Og så småtingene.

Det løber hurtigt, når man først står imellem alle de lækre ting

Anmeld

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

TinaPina skriver:

Jeg har stemt 25-30....

Vi har købt
barnevogn med lift, madrasser, regnslag og myggenet + lagner.
Leanderseng med sengerand og lagner.
Brugt autostol+ isofixbase.
Tøj
Ammepude
Puslepude
Håndklædet og vaskeklude
Babyalarm
Dyne og pude
Kravlegård og legetæppe

Og så småtingene.

Det løber hurtigt, når man først står imellem alle de lækre ting

ja nemlig. synes der er meget man siger små ting, men de koster jo sjovt nok også meget de babyer er jo dyre men går nu nok. synes i at en kravlegård har været dejlig at have?  

Anmeld

29. marts 2011

Fenja09

Anitta Kristiansen skriver:

ja må jeg finde ud af ellers dør jeg ikke af at skulle af med lidt ekstra men kan jo købes lige op til eller efter  

Ja man kan sige, at for dig er det ikke en af de vigtigste ting på listen, så det kan jo sagtens vente  

Anmeld

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

Fenja09 skriver:

Ja man kan sige, at for dig er det ikke en af de vigtigste ting på listen, så det kan jo sagtens vente  

dejligt dejligt. og tak

Anmeld

29. marts 2011

TinaPina

ja nemlig. synes der er meget man siger små ting, men de koster jo sjovt nok også meget de babyer er jo dyre men går nu nok. synes i at en kravlegård har været dejlig at have?  

Jeg har ikke født endnu, men vi har hund, så det er nødvendigt

Anmeld

29. marts 2011

Fenja09

dejligt dejligt. og tak

Har forresten lige set at vi ligger ret tæt mht termin - og at du er tilknyttet Aalborg ligesom jeg  Var lige inde og snuse lidt på din profil hehe

Anmeld

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

TinaPina skriver:

Jeg har ikke født endnu, men vi har hund, så det er nødvendigt

ja okay men kommer meget an på dyrene har en kat men hun springer jo på alt. så ville intet ændre. så må se om jeg beholder eller ej  

Anmeld

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

Fenja09 skriver:

Har forresten lige set at vi ligger ret tæt mht termin - og at du er tilknyttet Aalborg ligesom jeg  Var lige inde og snuse lidt på din profil hehe

ej hvor spændende hvor henne i aalborg? så må vi se hvem føder først selvom det nu nok er dig.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.