hvor meget bruger i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Fenja09

Anitta Kristiansen skriver:

siger mange tak. synes dog jeg har de ting på har man brug for autostol hvis man alligevel bor ved siden af hospitalet og enlig ingen bil har?  

Nope har du ikke bil er det ikke nødvendigt, så kan du nøjes med en lift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

misslea

hvor mange penge har i ca brugt på alt udstyr?

og fik i meget fra familie og venner og sparede den vej?

er det købt brugt eller nyt?

vil gerne finde ud af hvor meget jeg ca skal spare sammen, har hørt 20.000 skulle være nok, hvor andre siger det er langt fra nok. men hvor andre har brugt mindre end 10.000. så spørger derfor

tak på forhånd!

Hejsa...

Altså alt ialt brugte vi ca. 30.000 kr INDEN Wilma kom til verden! Dog fik vi en Emmaljunga barnevogn af mine forældre, som vi selv valgte, og en Kili seng af min mands forældre, så det skal selvfølgelig lige trækkes fra....! Men hvis vi skulle have købt alt selv, havde vi brugt 30.000!

Vi købte alt fra nyt stort set. Babyalarmer, autostol, tøj, ammepude, pusle-tilbehør, stofbleer, babydyner, sengetøj, sutter, sutteflasker, baby tappe, aktivitetstæppe, sengerand osv. osv!!!

man kan sagtens nøjs med MEGET mindre.... ingen tvivl om det!!!

Anmeld

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

Fenja09 skriver:

Nope har du ikke bil er det ikke nødvendigt, så kan du nøjes med en lift

dejligt. kan nemlig ikke se hvad jeg ellsker skulle bruge den til medmindre mine forældre kørte mig  

Anmeld

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

misslea skriver:

Hejsa...

Altså alt ialt brugte vi ca. 30.000 kr INDEN Wilma kom til verden! Dog fik vi en Emmaljunga barnevogn af mine forældre, som vi selv valgte, og en Kili seng af min mands forældre, så det skal selvfølgelig lige trækkes fra....! Men hvis vi skulle have købt alt selv, havde vi brugt 30.000!

Vi købte alt fra nyt stort set. Babyalarmer, autostol, tøj, ammepude, pusle-tilbehør, stofbleer, babydyner, sengetøj, sutter, sutteflasker, baby tappe, aktivitetstæppe, sengerand osv. osv!!!

man kan sagtens nøjs med MEGET mindre.... ingen tvivl om det!!!

årh hvor vildt. jeg er enda selv bange for mit ryger op i så meget at jeg ikke kan holde mig fra alle mulige ting. men må jeg finde ud af  

Anmeld

29. marts 2011

Fenja09

dejligt. kan nemlig ikke se hvad jeg ellsker skulle bruge den til medmindre mine forældre kørte mig  

Nej og du kan også sagtens spænde en lift fast på bagsædet af en bil, hvis du skal ud og køre

Anmeld

29. marts 2011

misslea

årh hvor vildt. jeg er enda selv bange for mit ryger op i så meget at jeg ikke kan holde mig fra alle mulige ting. men må jeg finde ud af  

Ja - det løber hurtigt op... især når man har dyre vaner

Anmeld

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

Fenja09 skriver:

Nej og du kan også sagtens spænde en lift fast på bagsædet af en bil, hvis du skal ud og køre

ja de siger bare at det ikke er så sikkert. ville jeg være bange for

Anmeld

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

misslea skriver:

Ja - det løber hurtigt op... især når man har dyre vaner

puha er jeg bange for  kommer jo til at spare så meget for flytter hjem i en tid så sparer mange penge eller bliver jo brugt igen

Anmeld

29. marts 2011

misslea

puha er jeg bange for  kommer jo til at spare så meget for flytter hjem i en tid så sparer mange penge eller bliver jo brugt igen

ja - så kan du lige få sparet lidt op (eller meget)... hehe!!! det blir du helt sikkert glad for!

Anmeld

29. marts 2011

Fenja09

ja de siger bare at det ikke er så sikkert. ville jeg være bange for

Nej det er nok også korrekt, men det gjorde vores forældre jo da vi var børn - eller i hvert fald da jeg var lille, men kan nu godt forstå dig  Kan jo være at dine forældre ( hvis du kører med dem) vil investere i en autostol, så du / i kan komme med op at køre, hvis det kræver det en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.