Anitta Kristiansen skriver:
det var godt nok billigt i fik det til. er da dejligt.
overvejer også noget brugt
hvor længe brugte i vuggen synes i det var nødvendigt?
Vi brugte den ca mellem 0-3 måneder. Da hun var omkring 3 måneder mener jeg, at hun begyndte at blive for lang. Det var sådan en med hjul under, det var fint fordi vi så kunne sætte hende til at sove i spisestuen og så rulle hende ind i soveværelset når vi gik i seng
Også fordi jeg ikke havde plads til den store tremmeseng ved siden af vores seng, så vuggen passede bedre. Da hun så var 3-4 måneder kom hun ind på eget værelse (som ligger 5 skridt fra vores) og der kom hun i sin tremmeseng som vi gjorde mindre ved at rulle en lille dyne sammen og sætte som en slags skillevæg, så den ikke virkede så stor.
Jeg ville ikke have betalt 1000 kr eller lign for en vugge, men da trods alt kun virkede i 3 måneder. Men for lidt over 200 kr tænkte jeg, at det nok gik. Fordi den så også bare så kær ud med himmelseng og når hun lå i så lignede hun bare en lille prinsesse
Et godt råd vi fik (og brugte) var at vi havde en lille bitte bamse som vi lagde øverst i vuggen (altså helt øverst i madressen, væk fra hendes ansigt) der lagde vi den i skiftevis højre side når hun lå med ansigtet den vej, næste gang lagde vi den så på venstre side, så hun lå med hoved den anden vej. Sådan skiftede vi hele tiden. På den måde kan man undgå at de få et skævt hoved af altid at kigge den samme vej. Man glemmer nemlig hurtig hvad side det nu var hun lå på sidst. Men pga den lille bamse, så var vi aldrig i tvivl
Anmeld