hvor meget bruger i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

Mamalou skriver:

De ting vi har lånt er nyere og rigtig fint. Det er hensynet til guldklumpen, der vejer tungest og ikke økonomien. Jeg vil derfor aldrig lade guldklumpen ligge i en vugge/seng, der ikke var pæn/ren og i orden

nej ville jeg hellere ikke kunne. og har nok også derfor svært ved brugt når det kommer til det. medmindre det er familie det kommer fra efter jeg er blevet gravid er jeg blevet helt mærkelig. er helt mærkelig glor efter alle små børn og skal kigge på alt med baby. synger for maven men den kan ikke høre noget endnu vil bare gerne have gode ting.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

henh01

Anitta Kristiansen skriver:

der er jo mange ting. sutteflasker hvis ikke man kan amme eller ikke ønsker. der er dyne, tøj sengetøj, ammepude, pudslepude, hoved/hale fad, badekar, stativ osv osv har så lang en liste self kan lidt vente. og andet brugere flere ikke men billigt er det gjort. 

jeg har fravalgt hoved hale fadet, badekar har vi muret fast herhjemme.

Men regn med 5000 kr og så barnevognen udover

Anmeld

29. marts 2011

tinasmor

Købte alt hendes tøj fra 0-2 år : 2000 kr.

Købt på den blå avis( man kan slet ikke se det er brugt):

Tremmeseng 500 kr, puslebord, 600 kr, kravlegård 500 kr, vugge 250kr, Trillepose 400 kr, slynge 200 kr.

Klapvogn og barnvogn købte vi fra nogle venner, ca 3000 kr.

Ny madres og dyner, betræk osv fik vi i barnedåbsgave.

Anmeld

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

henh01 skriver:

jeg har fravalgt hoved hale fadet, badekar har vi muret fast herhjemme.

Men regn med 5000 kr og så barnevognen udover

det var ikke meget man kan jo sagtens få en barnevogn til 2000 dejligt nok

Anmeld

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

tinasmor skriver:

Købte alt hendes tøj fra 0-2 år : 2000 kr.

Købt på den blå avis( man kan slet ikke se det er brugt):

Tremmeseng 500 kr, puslebord, 600 kr, kravlegård 500 kr, vugge 250kr, Trillepose 400 kr, slynge 200 kr.

Klapvogn og barnvogn købte vi fra nogle venner, ca 3000 kr.

Ny madres og dyner, betræk osv fik vi i barnedåbsgave.

det var godt nok billigt i fik det til. er da dejligt. overvejer også noget brugt hvor længe brugte i vuggen synes i det var nødvendigt?  

Anmeld

29. marts 2011

Mamalou

nej ville jeg hellere ikke kunne. og har nok også derfor svært ved brugt når det kommer til det. medmindre det er familie det kommer fra efter jeg er blevet gravid er jeg blevet helt mærkelig. er helt mærkelig glor efter alle små børn og skal kigge på alt med baby. synger for maven men den kan ikke høre noget endnu vil bare gerne have gode ting.  

Det er fordi vi gerne vil gøre alting bedst muligt for vores kommende guldklumper. Derfor behøver vi ikke være enige om, hvordan det gøres Det vigtigste må være at vi er velforberedte og klar til at tage imod guldklumperne, når den tid kommer

God aften til dig!

Anmeld

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

Mamalou skriver:

Det er fordi vi gerne vil gøre alting bedst muligt for vores kommende guldklumper. Derfor behøver vi ikke være enige om, hvordan det gøres Det vigtigste må være at vi er velforberedte og klar til at tage imod guldklumperne, når den tid kommer

God aften til dig!

ja er rigtigt. man er jo så forskellige. der er jo intet galt i hvordan man gør det. nok også dumt jeg har det sådan med genbrug, er ligeglad med ting til mig selv. der er det bare billigst så er det godt nok lige meget hvor det er fra. men tak for svar og god aften til dig også!  

Anmeld

29. marts 2011

ullamor1

Hej

Jeg har skrevet unde 10.000 da vi har arvet en del og barnevogn http://www.kidsnbaby.dk/babyudstyr/barnevogne/emmaljunga/mondial-duo-combi 

og vugge http://www.kidsnbaby.dk/boernemoebler/leander/vugge/leander-vugge-til-montering-i-loft-eller-paa-stativ.html 

fik vi af  svigerforældrene 

Du kan jo eevt. samle købene til en butik of få lidt rabatter 

Feks. hos  http://www.kidsnbaby.dk/ 

Anmeld

29. marts 2011

L.J.L

hvor mange penge har i ca brugt på alt udstyr?

og fik i meget fra familie og venner og sparede den vej?

er det købt brugt eller nyt?

vil gerne finde ud af hvor meget jeg ca skal spare sammen, har hørt 20.000 skulle være nok, hvor andre siger det er langt fra nok. men hvor andre har brugt mindre end 10.000. så spørger derfor

tak på forhånd!

vi brugte omkring 5000 for barnevogn, seng, autostol, tøj etc.

vi har atort set købt alt brugt på nær hans seng som vi købte billigt i ikea.

så hvis ikke man er fin på den kan det sagtens gøres for små penge.

Husk på at den lille er fuldstændig ligeglad med om eks. barnevognen er splinterny og lavet af guld

Anmeld

29. marts 2011

Anitta Kristiansen

linselouise skriver:

vi brugte omkring 5000 for barnevogn, seng, autostol, tøj etc.

vi har atort set købt alt brugt på nær hans seng som vi købte billigt i ikea.

så hvis ikke man er fin på den kan det sagtens gøres for små penge.

Husk på at den lille er fuldstændig ligeglad med om eks. barnevognen er splinterny og lavet af guld

årh synes det er vildt. og en barnevogn i guld. årh skulle jeg ikke løfte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.