hvor meget bruger i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Anitta Kristiansen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Det er jeg også helt sikker på at du sagtens kan

nu er faren også kommet ind i billedet igen så han kommer også med nogle penge så der er masser men spændende hvor meget folk bruger  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Anitta Kristiansen

Baagøe skriver:

Her er hvad jeg har købt ind til prinsessens ankomst lige om lidt.

Barnevognbr />Barnevogn
Voksipose
Bæreplade til voksipose
Regnslag
Insektnet
Madras til barnevogn
Pusletaske
Barnevognssele

Seng/vuggebr />Vugge
Madras til vugge
Babydundyne sommer (2 stk.)
Sengerand
Sengehimmel
Lagner 2 stk.
Vådlagen
Babysengesæt (2 stk.)

Puslekommode
Puslehynde
Hoved og hale fad
Blespand
Babybadekar
Badestol

Andet udstyr:
Autostol (Godkendt og størrelsesmæssigt korrekt til baby)
Aktivitetstæppe

Babypleje:
Termometer
Zink salve
Babycreme
Babyolie
Mild shampoo
Næsesuger
Neglesaks
Sutter
Sikkerhedsvatpinde
Stofbleer
Bleer
Skumklude og/eller vådservietter
Ammeindlæg

Babytøj:
Bodystockings/undertøj
Fleecesæt
Veloursæt
Bluser 4 stk.
Bukser 4 stk.
Sparkedragt 1 stk.
Natdragt 2 stk.
Flyverdragt
Hagesmæk

Håber du kan bruge den

ih mange tak kan jeg da kan se jeg ikke har fået alt med men det kunne klares bagefter men kan da lige så godt købe ind inden så jeg siger mange tak  

Anmeld

1. april 2011

Senia

Anitta Kristiansen skriver:

nu er faren også kommet ind i billedet igen så han kommer også med nogle penge så der er masser men spændende hvor meget folk bruger  

Ej hvor dejligt, at han igen er kommet ind i billedet

Dét må man sige det er. Men ja, syntes ofte også det kommer an på om man køber de dyre mærker, genbrug osv.

Anmeld

1. april 2011

Anitta Kristiansen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Ej hvor dejligt, at han igen er kommet ind i billedet

Dét må man sige det er. Men ja, syntes ofte også det kommer an på om man køber de dyre mærker, genbrug osv.

ja er dejligt. han har sagt det flere gange men vidste han ikke mente det. men kan mærke han mener det nu, han er nærmest kommet tilbage til sit eget jeg

men ja kommer meget an på det og om man enlig har brug for det. og er ikke typen der køber dyrer mærker billigt er fint for mig så skal nok uden problem gå  

Anmeld

1. april 2011

Senia

ja er dejligt. han har sagt det flere gange men vidste han ikke mente det. men kan mærke han mener det nu, han er nærmest kommet tilbage til sit eget jeg

men ja kommer meget an på det og om man enlig har brug for det. og er ikke typen der køber dyrer mærker billigt er fint for mig så skal nok uden problem gå  

Hvor er det bare dejligt for dig at han mener det nu, så du ikke står alene.

Ja, billigt er ofte også lige så godt...

Anmeld

1. april 2011

Anitta Kristiansen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Hvor er det bare dejligt for dig at han mener det nu, så du ikke står alene.

Ja, billigt er ofte også lige så godt...

ja så er det bare med om det er forhold eller venner men tager det som det kommer

og ja man behøver ikke altid det med dyre mærke, behøves ikke altid være bedre end de billige  

Anmeld

1. april 2011

Senia

ja så er det bare med om det er forhold eller venner men tager det som det kommer

og ja man behøver ikke altid det med dyre mærke, behøves ikke altid være bedre end de billige  

Det er jo så lige det. Men uanset, er det jo super dejligt at han vil være en del af den lilles liv

Nemlig

Anmeld

1. april 2011

Anitta Kristiansen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Det er jo så lige det. Men uanset, er det jo super dejligt at han vil være en del af den lilles liv

Nemlig

ja er bare godt. så bliver hans mor glad. hun er så stolt af at skulle være farmor  

Anmeld

1. april 2011

Senia

ja er bare godt. så bliver hans mor glad. hun er så stolt af at skulle være farmor  

Griner.. hvor skønt! Det er dejligt at have familie der holder af og bare forguder (og forkæler) den lille

Anmeld

1. april 2011

Anitta Kristiansen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Griner.. hvor skønt! Det er dejligt at have familie der holder af og bare forguder (og forkæler) den lille

nemlig det er det hans søster blev også rigtig glad så er bare dejligt så den lille skal nok få en masse der kommer til at elske den min egen søster er også helt vildt lykkelig og veninder der er ved at blive bange for de ikke kan købe noget til den bette  elsker selv babyting så de er bange for de ikke får lov   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.