giver du dit barn sodavand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

LR85

jeg kan ikke se en eneste grund til a give sine børn hverken sodavand eller andet som det før de er store nok til virkelig a bede om det og forstå hva det er.

her har drengen på 13 mrd aldrig smagt det, og kan ikke se hvorfor jeg skulle tilbyde det.

han drikker jo vand og mælk fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

JulieE

Zette skriver:

Okay, er det så med citrus? Jeg er målløs (på den gode måde) og jeg vil lige tilføje at jeg synes det er fedt!! 

Det er både med og uden citrus Vi har altid været meget åbne omkring at lade børnene smage, hvad vi spiser og drikker (altså selvfølgelig ikke spiritus osv) og de er efterhånden alt ædende

Anmeld

29. marts 2011

smokin

9510 skriver:

Ja mine unger får sodavand og slik...

Vi har som regel slikket til at stå sammen med en frugt skål, de går efter frugten og meget sjældent slikket

Mine børn ( 1 1/2 år og 9 år) gider ikke rigtig slikket, men vil hellere have frugt og gulerødder.

Vi er ikke sukkerforskrækket her hjemme, mener mine børn har et naturligt forhold til hvad der er sundt og ikke..

fedt, det er det forhold jeg håber at Malou får til slik. 

Anmeld

29. marts 2011

smokin

JulieE skriver:

Det er både med og uden citrus Vi har altid været meget åbne omkring at lade børnene smage, hvad vi spiser og drikker (altså selvfølgelig ikke spiritus osv) og de er efterhånden alt ædende

Ja her giver jeg også Malou smagsprøver på alt. Igår guffede hun en citron og jeg sad måbende og kiggede på - men det kunne hun altså virkelig godt lide! Og hun er heldigvis begyndt at interessere sig meget for vores mad - men det er nok begrænset hvor meget der rent faktisk kommer ned i maven. Det er lidt sjovere at sidde og mase det og gnide det på gummerne. Men der bliver tygget og smagt ivrigt på det.

Anmeld

29. marts 2011

9510

Zette skriver:

fedt, det er det forhold jeg håber at Malou får til slik. 

Syns også det er dejligt..

Mine nevø og niece tømmer slikskålen når de kommer på besøg, det syns jeg er lidt voldsomt.

Så hellere have det som mine unger et naturligt forhold til det

Anmeld

29. marts 2011

smokin

9510 skriver:

Syns også det er dejligt..

Mine nevø og niece tømmer slikskålen når de kommer på besøg, det syns jeg er lidt voldsomt.

Så hellere have det som mine unger et naturligt forhold til det

Ja sådan nogle børn har vi også i vores familie, og de har helt styr på hvor mange den anden har taget og føler sig nærmest forrådt hvis de får mindre. 

Anmeld

29. marts 2011

9510

Zette skriver:

Ja sådan nogle børn har vi også i vores familie, og de har helt styr på hvor mange den anden har taget og føler sig nærmest forrådt hvis de får mindre. 

Jeps det lyder bekendt

Anmeld

29. marts 2011

JulieE

Zette skriver:

Ja her giver jeg også Malou smagsprøver på alt. Igår guffede hun en citron og jeg sad måbende og kiggede på - men det kunne hun altså virkelig godt lide! Og hun er heldigvis begyndt at interessere sig meget for vores mad - men det er nok begrænset hvor meget der rent faktisk kommer ned i maven. Det er lidt sjovere at sidde og mase det og gnide det på gummerne. Men der bliver tygget og smagt ivrigt på det.

Hi hi... Min niece som nu er 9 år har også altid været glad for citron. Da hun var 3-4 år elskede hun en citron-mad. Altså en rugbrødsmad emd smør og citronsaft

Anmeld

29. marts 2011

B&J

nej det har han ikke han er 1år

Anmeld

29. marts 2011

chael

I weekenderne, eller til andre festlige lejligheder

*Camilla 13+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.