giver du dit barn sodavand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Vores trunte har smagt det en gang, go kastede op, og har aldrig villet have det siden, så jeg har stemt blank, da hun ikke kan lide det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

smokin

Eva. skriver:

Hehe,...jeg ved det, jeg er så dominerende...

Det er jo snart tid til at skrue bissen på med den store når han skal til fest MED smøger og øl! (eller breezere og smirnoff ice er det nok nærmere)

Anmeld

29. marts 2011

eElak

Zette skriver:

I følge afstemningen ligger det forholdvis tæt - men jeg tænker at dem som primært skriver her er imod sukker og sodavand. Det kunne være rart med nogle af dem som har trykket "ja det kunne jeg godt finde på" - HVOR ER I???!  

Jeg stemte på den sidste mulighed..

Det er problemet med de afstemninger - der er Ja, ja lidt og nej...

ja og ja lidt er jo i teorien det samme.. ;-)

og jeg synes da at jeg så flere foruden mig som har skrevet..

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

Zette skriver:

Det er jo snart tid til at skrue bissen på med den store når han skal til fest MED smøger og øl! (eller breezere og smirnoff ice er det nok nærmere)

Haha...jeg tror mere jeg skal skubbe lidt til ham så han kommer afsted...han gider ikke alt det...nørde weekend med vennerne er fint og piger er trælse og fester er kedelige, i hans optik.

Men jeg håber da det kommer...det er trist at lade ungdommen ædes op af computer.

Anmeld

29. marts 2011

smokin

KaLee skriver:

Jeg stemte på den sidste mulighed..

Det er problemet med de afstemninger - der er Ja, ja lidt og nej...

ja og ja lidt er jo i teorien det samme.. ;-)

og jeg synes da at jeg så flere foruden mig som har skrevet..

Jeg det forstår jeg godt. Men jeg tænker også at det sender et forkert budskab hvis der kun var "ja" og "nej" - kan du forstå min pointe?

Jeg vil jo helst have den sidste mulighed da hun jo HAR smagt det flere gange - men ikke vil betegne det som et ja det kan jeg da sagtens finde på. Jeg ser ikke et problem i at man giver sit barn sukker, ej heller sodavand - det er vel en temperamentssag. 

Men kan nu godt forstå det du mener... for enten gør man det eller også gør man det ikke 

Anmeld

29. marts 2011

JulieE

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Dansk vand med saftevand i smager også godt.....

Ja, det er faktisk rigtigt 

Kan huske jeg tit fik det da jeg var barn og var syg.. Ordineret af min farmor, der var sygeplejerske. Det giver både salt og sukker

Anmeld

29. marts 2011

smokin

Eva. skriver:

Haha...jeg tror mere jeg skal skubbe lidt til ham så han kommer afsted...han gider ikke alt det...nørde weekend med vennerne er fint og piger er trælse og fester er kedelige, i hans optik.

Men jeg håber da det kommer...det er trist at lade ungdommen ædes op af computer.

mon ikke det kommer? Min Nicolai startede først da han var 20 sådan rigtigt - han var jo også fortabt i den firkantet boks. Men det er da fint at han ikke er ude og lave ballade hver weekend endnu... jeg håber ikke Malou slægter mig på hvad DÈT angår haha.

Anmeld

29. marts 2011

eElak

Zette skriver:

Jeg det forstår jeg godt. Men jeg tænker også at det sender et forkert budskab hvis der kun var "ja" og "nej" - kan du forstå min pointe?

Jeg vil jo helst have den sidste mulighed da hun jo HAR smagt det flere gange - men ikke vil betegne det som et ja det kan jeg da sagtens finde på. Jeg ser ikke et problem i at man giver sit barn sukker, ej heller sodavand - det er vel en temperamentssag. 

Men kan nu godt forstå det du mener... for enten gør man det eller også gør man det ikke 

Jeg forstår helt hvad du mener.. :-)

havde ikke lige opfanget at det var dig som havde lavet tråden ;-)

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

Zette skriver:

mon ikke det kommer? Min Nicolai startede først da han var 20 sådan rigtigt - han var jo også fortabt i den firkantet boks. Men det er da fint at han ikke er ude og lave ballade hver weekend endnu... jeg håber ikke Malou slægter mig på hvad DÈT angår haha.

Jo, det tænker jeg at det nok skal...og lige præcis, så gør det intet at de lige bliver lidt ældre og mere modne inden de starter på det...jeg var selv omkring de 17 år før jeg sådan rigtig begyndte og det er vidst en meget god alder...

Men ja, børn er forskellige...tror bare jeg vil ligge søvnløs når de skal til det-....puha og det bliver over mange år når der er ni år mellem ældst og yngst.

Anmeld

29. marts 2011

9510

Ja mine unger får sodavand og slik...

Vi har som regel slikket til at stå sammen med en frugt skål, de går efter frugten og meget sjældent slikket

Mine børn ( 1 1/2 år og 9 år) gider ikke rigtig slikket, men vil hellere have frugt og gulerødder.

Vi er ikke sukkerforskrækket her hjemme, mener mine børn har et naturligt forhold til hvad der er sundt og ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.