MHK skriver:
Jeg kommer faktisk lige i tanke om en super god måde, min mor gjorde det på da jeg var lille!
Vi boede i rækkehus og hun gik af og til ind til naboen og fik en sludder, når vi sov.
Jeg havde lavet en tegning som hun skulle hænge op ved min seng, hvis hun gik derind. På den måde kunne jeg se tegningen og vide at hun var lige ved siden af og derefter ligge mig til at sove igen.
Dét ville folk sikkert også synes var fuldstændig forfærdeligt i dag men det ER da ikke værre end hvis vi boede i et kæmpestort hus! 
Jeg er enig i det du skriver, Eva. Synes også at tendensen er at når man er sammen med sine børn så skal man 100.000 forskellige ting og for hvis skyld? -Samvittigheden!
Min søn elsker når vi bare tager en dasedag på sofaen når vi har fri og ikke skal suse rundt til en masse ting! Børn har også brug for at slappe af, for dem er det jo lidt lige som et arbejde, at være i institution.
Men hov, det var vist lidt af et sidespring 
Jeg er helt enig...igen..
og ja, her må der godt komme sidespring...det er jo sådan alt er, tråde der går ud til det ene og det andet...og jeg tror nemlig også meget på at samvittigheden skaber en skævhed som jeg ikke tror gavner ungerne..
Her er vi også bare...jeg nægter at tage ud til bonbon land, tivoli, zoo, lalandia og knuthenborg hver weekend...det der så skal gøres, det skal være specielt og ikke bare fordi nu skal vi igennem hele spektret af aktiviteter...og så kan alle se og høre at nu har vi sat flueben ved det og alle er lykkelige pog glade...
Nå, men bare min mening..
Super måde din mor gjorde det på og jeg kan altså ikke, ikke engang med en rigtig god vilje, mobilisere bare en smule forargelse...altså, hvad skulle der kunne ske, som ikke kan ske ellers...andre steder osv...livet er farligt...som bekendt dør man af det skidt..