Eva. skriver:
jeg kan se at størstedelen svarer nej kort og godt...altså, jeg må indrømme at jeg sagtens kunne finde på det...selvfølgelig ikke med små børn, men mine tre unger på 5, 8 pg 14 år ville jeg sagtens og uden skrupler kunne køre fra og komme igen senere...nu ved den store også at jeg evt lige kunne være kørt hvis han eller en af de andre vågner, de har mobil osv..
Men altså, jer der skrev nej, er det sådan altid, indtil de flytter hjemmefra..
eller er det aldersbestemt...for jeg synes da måske nok store børn kan klare at være selv...mine er i hvert fald også hvis jeg lige skal noget om aftenen, så putter jeg de små og så er den store der ved dem også...men måske jeg bare er en rigtig slem ravnemor...?
Umiddelbart ville jeg svare nej, at det ville jeg ikke... Men jeg har altså gjort det et pr gange.... Der hvor vi boede før lå der jo denne fantastiske kiosk lige på modsat side af vejen så det var bare, ud af døren og over vejen.
Det drejede sig om så få minutter, at jeg virkelig ikke kan se det forkerte i det da min søn som regel aldrig vågner når han først er faldet i søvn.
Men jeg må indrømme, at jeg godt nok aldrig har passet så godt på med trafik og biler som når jeg skulle over den vej - for tænk nu engang hvis jeg blev kørt over? Uha...
Nu har jeg ikke bil og jeg vil da mene, at en billist er mere udsat når han sætter sig ind i en fik ifht. en der krydser en vej. Jeg kan jo trods høre bilerne og bruge mine øjne men når man sidder i en bil kan der jo komme biler fra alle vinkler af og køre ind i en - så jeg ville aldrig køre væk fra mit hjem i bil med et sovende barn men jeg ville gå over i kiosken hvis den lå på den anden side af vejen/ vaskekælderen o.l.
Her hvor jeg bor nu ligger der ingenting i nærheden, så det kommer aldrig til at ske - altså medmindre jeg lige skal ud med skraldet kl lort om aftenen 
Anmeld