Eva. skriver:
Men jeg tænker at børn jo også bliver forskellige ud fra hvad vi lærer dem og viser dem og tror på...jeg havde en barnepige da jeg var 4 og min søster var 1 og hun var 14 år....hun kunne sagtens passe på os og dets amme kan Jeppe nu sagtens...jeg tror bare ikke jeg går og ser farer alle vegne, for så ville jeg ikke kunne leve...
Men vi er forskellige og vores børn er det, nogle kan noget andre ikke kan og det samme med voksne..
Jamen Eva mine børn ville da godt kunne, det er jo ikke det der er spørgsmålet - men jeg syntes ikke det er okay... jeg mener at et barn på 5 år har brug for en voksen ... og det er en 13 (14) årig ikke min verden, det er noget andet med barnepiger i dagtimerne og hvor man kan komme i kontakt med andre voksne...
ALLE børn kan da være alene - hvis vi forældre vælger det ... men jeg syntes ikke man forlader sovende børn i den alder - og det er de to mindste jeg her tænker på - ansvaret falder hos den store...
Må jeg nysgerrig spørge hvor længe dine børn har været alene om natten ? alders mæssigt ?
Anmeld