Den der tråd med at forlade sovende barn/børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Aves.

Brams skriver:

Ja men det er jo ikke kun en teenager det er jo også to mindre børn. Kan sagtens se forskellen men det er jo alle børnene der bliver efterladt

Og en på 14 år er ikke i stand til at tage vare på andre...jeg synes virkelig det er trist hvis det er sådan det er for størstedelen af 14 årige....men min 14 årige kan nu sagtens åbne et vindue og kalde på monner hvis den lille vågnede og ville have sin monner...og de vidste alle at det var monner og morfar der passede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Sof

Det er absolut aldersbestemt. Når Silje er stor nok til at have en mobil, læse en besked og kan finde ud af at ringe til mig, så kunne jeg sagtens gøre det. Ville lægge en besked til hende om hvor jeg var og hvor længe jeg ville være væk og så ville jeg have min mobil med i tilfælde af at hun skulle bruge mig. 

Anmeld

25. marts 2011

PernilleB

Eva. skriver:

Jeg svarede at det kom an på alder og mange andre omstændigheder og derfor havde jeg svært ved at svare på hvad jeg ville gøre..

helt enig, med a der kommer an på alder... men jeg tror ikk det er noget ts vil gøre.. tror mere a det er fordi a ts vil høre hva andre folk synes, og hvilke aldre a vi efterlader vores børn i... og det er der jo ikk noget forkasteligt i...

Anmeld

25. marts 2011

Louisiana

PernilleB skriver:

jeg har en ven der putter hans datter på 8 kl 7...?? og ingen ved hva tid ts laver mad..??

Men en stor på 8 år, er vel med til, at spise aftensmad?

Anmeld

25. marts 2011

PernilleB

Sof skriver:

Det er absolut aldersbestemt. Når Silje er stor nok til at have en mobil, læse en besked og kan finde ud af at ringe til mig, så kunne jeg sagtens gøre det. Ville lægge en besked til hende om hvor jeg var og hvor længe jeg ville være væk og så ville jeg have min mobil med i tilfælde af at hun skulle bruge mig. 

Anmeld

25. marts 2011

Brams

Eva. skriver:

Jamen, så må jeg være en joke...og jo, det kan jeg altså sagtens finde på....mine forældre bor LIGE over for, de har soveværelse LIGE ud til vores og ungerne kan bare kalde...der er røgalarm og ja....hvis man skulle igennem alle hvisser i hele verden, så ville jege nd ikke turde sende dem i skole eller hos legekammerater.... og nej, de har ikek før været alene så mange timer... men sådan blev det den aften..

Ja vi bliver aldrig enige, for jeg synes det er at sætte sine egne behov før sine børns og det kunne aldrig falde mig ind. Men det var bestemt ikke for at skabe dårlig stemning fortsat god dag

Anmeld

25. marts 2011

Aves.

Sof skriver:

Ja og sådan tror jeg altså de fleste teenage forældre gør...tænker om det er fordi der er så mange med små børn herinde at de ikke helt kan forholde sig til det...men børn bliver jo større børn, fornuftige børn og snart voksne mennesker..

Anmeld

25. marts 2011

Aves.

Brams skriver:

Ja vi bliver aldrig enige, for jeg synes det er at sætte sine egne behov før sine børns og det kunne aldrig falde mig ind. Men det var bestemt ikke for at skabe dårlig stemning fortsat god dag

Hahahaha......ja, de syv timer det var ren nydelse, ren Eva...så de timer synes jeg faktisk jeg fortjener som enligmor 24-7...og ved du hvad, det gavner mine børn at deres mor også får kærlighed og omsorg gennem et voksent menneske og ikke bare lever gennem børnene...

Anmeld

25. marts 2011

Charlotte Wberg

Eva. skriver:

Ja, netop...og så bor mine forældre liiiiige over på den anden side...jeg ville sørme heller ikek køre hvis de var utrygge, men altså, de føler jo bare de er ved mien forældre og jeg kunne være hjemme på få min.

Det er sjovt at samfundet er blevet sådan at børn gladeligt passes ude mange mange timer om ugen og se pædagoger mere end forældre, men på andre punkter pakker man børn ind og tør ikke slippe dem....mærkeligt...

ha ha ha det er kun til de får teenager...

Tror generelt man er mere "pylret" når man stadig er småbørns forældre... Da min den ældste var lille kunne jeg ikke selv se ud over det stadie vi var i her og nu... hun var jo så lille og det var svært at relatere til at hun ikke altid ville være det... Gg

Og hvis der er forældre der efter teenageverdenen er flashet for dem forsat kan sige nej med så store bogstaver, så kan man lidt frygte for den mega løsrivelsesfase de kunne ende i...

Puhaaa teenager der eksplodere som en atombombe for at bryde ud af vattet er egentlig ikke et kønt syn... fnis

Anmeld

25. marts 2011

PernilleB

Louisiana28 skriver:

Men en stor på 8 år, er vel med til, at spise aftensmad?

hans datter er på noget special kost, og har været lidt syg her på det sidste... så han spiser altid senere, da han er alene om hende... men der er mange der har forskellige måder a spise med børnene på... nogen spiser med dem, og nogen fodre dem først... eller hvis a nu man er mere sulten efter barnet er gået i seng, eller barnet bare er meget træt efter skole...?? der er 1000 forskellige måder et barn gør tingene på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.