Brams skriver:
WHAT! Ja sorry men nu bliver jeg faktisk lidt forarget. Hvordan kan du finde på at efterlade dine børn i 7 timer i træk midt om natten. Udover at de vel, selv om du plejer at gå fra dem om natten, kunne blive bange, så kan der jo både udbryde brand, blive begået indbrud eller alle mulige andre ting, mens du er væk, og det ville de skulle takle alene. Der hjælper det altså ikke så meget at der bor nogle tæt på. Jeg sidder og håber at det er en form for joke, for at få nogle af os op af stolen, for jeg kan virkelig slet ikke forestille mig at der er nogen der kunne finde på sådan noget 
Hvorfor bliver du forarget over det ??
Da jeg var 14 begyndte vi at snuppe vores forældres sprut og drikek os i hegnet inden vi skulle til fest i ungdomsskolen...
Så kan man vel også være alene hjemme om natten, men et tlf nr. til sin mor/far hvis der skulle ske noget eller hvis de mindre søskende vågner og bliver kede eller lignende...
Jeg har dog en datter på 10 år, hun må være alene i dagtimerne, men pt ikke om aftene og natten... hun ville heller ikke være tryg ved det... men så snart hun er 12 - 14 år så har det sikkert ændret sig...
Så jo en teenager kan godt være alene hjemme hvis denne er tryg ved det 
Anmeld