Altså jeg står med et ben i hver grøft! For kan til dels godt følge dig, men til dels synes jeg også du skale blive "voksen" med voksen mener jeg, gøre dig fri af din mor!
Tror de fleste større søskende oplever, at der bliver gjort forskel på dem og så den mindste, der stadig bor hjemme, der stadig er mors "lille" baby - Selv i en alder af 16!
Du skriver du aldrig er blevet forkælet på samme måde som din bror, måske din mor fortryder hun ikke har været sådan over for dig! Men vær glad for det, for det din mor er igang med med din bror, det er en kæmpe bjørnetjeneste! Han får sig et chok når han selv skal flytte hjemmefra! Så pris dig lykkelig for, at du ikke har fået denne bjørnetjeneste!
Jalouxi er en ond ting, selvom det er svært, så vær glad på din brors vegne, du er den voksne af jer 2, du tjener/får pengene og bor for dig selv med din kæreste!
Nu kan jeg se du bor i KBH, der er mange supermarkeder rundt omkring der mangler kasse assistenter, ved godt det ikke er det fedeste job - Har selv været der! Men det er bedre end KH, og så kan du spare op til din udd. og til baby 
Jeg synes du skal skrive et brev til din mor, men vælg dine ord med omhu! Du skal ikke skrive med de ordvalg du bruger her i indlægget! Spørg ind til hvorfor han bliver så meget mere forkælet, måske hun i grunden tror du/I klarer jer skide godt økonomisk!
Anmeld