Forskel på børn:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Louisiana

Jeg forstår godt, at du er ked af den forskelsbehandling, og det hører ingen steder hjemme, at gøre sådan! Jeg går stærkt ud fra, at du ikke blev lige så forkælet, da du selv boede hjemme?

Det han får her, går langt langt laaaaangt over 'forsørgerpligt'-grænsen!

Det er SÅ forkert, at gøre så stor forskel på sine børn. Og jeg forstår slet ikke hvordan man kan få sig selv til det

til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Nadia&Daniel

Louisiana28 skriver:

Jeg forstår godt, at du er ked af den forskelsbehandling, og det hører ingen steder hjemme, at gøre sådan! Jeg går stærkt ud fra, at du ikke blev lige så forkælet, da du selv boede hjemme?

Det er SÅ forkert, at gøre så stor forskel på sine børn. Og jeg forstår slet ikke hvordan man kan få sig selv til det

til dig

Anmeld

22. marts 2011

Darling<3

Flow skriver:

Men hvorfor køber du ikke selv en ny mobil?

Jeg forventer da ikke at min mor kommer med en ny mobil til mig...

Jeg har 400 kr til mig selv når alt er betalt, så jeg kan ikke bare gå ud og købe en ny telefon.

Jeg VED at den Iphone er hans fødselsdags gave, og han har også fortalt mig at den kun kostede 2600 kr, så jeg kan da godt se at jeg bare skal være super glad for det jeg fik! Hmmm... Jeg forventer ingenting af min mor, det er stoppet for LANG tid siden, men det går mig sindsygt meget på!!!

Han skal på fodbold efterskole, hos en gammel landholds spiller, det koster 52.000 for et år, jeg vil vildt gerne være makeup-artist, det koster 60.000, kunne da fakrisk godt tænke mig at hun betalte de 52, og så betaler jeg selv 8.000 kr.

Kan du følge mig her, eller er det også bare "klynk og ynk" ??

Anmeld

22. marts 2011

Darling<3

Louisiana28 skriver:

til dig

Hvor er du sød og forstående!!!

Nej for pokker, jeg fik ikke noget nyt og smart, da jeg boede hjemme.. Da jeg fik et deltidsarbejde, måtte jeg slippe 1000 for at bo hjemme, som 16årig!!!!

Jeg fik en gang en seng af min kusine, 500 kr, og benene??? knækkede efter et par måneder, vi sad 11 mand i den. Men Benjamin fik en elevationsseng? Forskel??

Anmeld

22. marts 2011

Tip!

Honnie's Wife:) skriver:

Jeg har 400 kr til mig selv når alt er betalt, så jeg kan ikke bare gå ud og købe en ny telefon.

Jeg VED at den Iphone er hans fødselsdags gave, og han har også fortalt mig at den kun kostede 2600 kr, så jeg kan da godt se at jeg bare skal være super glad for det jeg fik! Hmmm... Jeg forventer ingenting af min mor, det er stoppet for LANG tid siden, men det går mig sindsygt meget på!!!

Han skal på fodbold efterskole, hos en gammel landholds spiller, det koster 52.000 for et år, jeg vil vildt gerne være makeup-artist, det koster 60.000, kunne da fakrisk godt tænke mig at hun betalte de 52, og så betaler jeg selv 8.000 kr.

Kan du følge mig her, eller er det også bare "klynk og ynk" ??

Nej jeg må indrømme at jeg ikke kan følge dig...

Jeg er 24, bor alene med min søn og er på su... Jeg forventer da absolut ikke at min mor skal gå ind og betale for at jeg kan få en uddannelse...

Nu ved jeg ikke hvad du har af indkomst, men var det ikke en mulighed for at du kunne komme ud og tjene lidt flere penge, og selv betale for din uddannelse?

Du skal gøre dig fri af din mor, og være selvstændig.

Hvis du drømme om den uddannelse, så skal du hænge i og kæmpe for det.. Du må ud og tjene nogle penge. I den sidste ende er du glad for at have gjort dig fri, og tage dit liv i egne hænder...

Anmeld

22. marts 2011

Darling<3

hyskystar skriver:

Kan godt forstå du ikke synes det fair din bror for i hoved og røv.. Synes du skulle tage en stille og rolig samtale med hende

Men hvad angår gaven synes jeg godt nok du bliver en tand for barnlig, hvis hun har ment at det var noget du kunne bruge og givet dig det i gave burde du være glad for gaven og ikke gå op i kroner øre for sådan hænger verden ikke sammen.. Det tanken der tæller..

Måske er jeg barnlig, men jeg har aldrig fået det jeg har peget på, og nu går det mig bare alt for meget på.. Læs lige de sidste indlæg jeg har skrevet, orker ikke at gentage mig selv igen.. Sidder bare o bliver mere og mere ked af det, især over dine indlæg...

Anmeld

22. marts 2011

Darling<3

Flow skriver:

Nej jeg må indrømme at jeg ikke kan følge dig...

Jeg er 24, bor alene med min søn og er på su... Jeg forventer da absolut ikke at min mor skal gå ind og betale for at jeg kan få en uddannelse...

Nu ved jeg ikke hvad du har af indkomst, men var det ikke en mulighed for at du kunne komme ud og tjene lidt flere penge, og selv betale for din uddannelse?

Du skal gøre dig fri af din mor, og være selvstændig.

Hvis du drømme om den uddannelse, så skal du hænge i og kæmpe for det.. Du må ud og tjene nogle penge. I den sidste ende er du glad for at have gjort dig fri, og tage dit liv i egne hænder...

Jeg er på KH, og kan ikke finde noget arbejde, har søgt og ledt med lygte

Da jeg fortalt at jeg var gravid, begyndte hun at græde og sige at det var dumt hvis jeg fik barnet, men at hun ville støtte mig uanset hvad jeg valgte. Jeg fik en abort, og så var hun skide sur, for nu havde Benjamin jo lige glædet sig til at blive onkel.. Jamen undskyld at vi ikke har råd til et barn, mor. Det beklager jeg da meget...

Anmeld

22. marts 2011

Tkcuf

Min lille søster på 16 er også så forkælet- hun er jo min mors lille pige, det sidste hjemmeboende barn.. Hun får alt det mærketøj og sko hun vil- det var der dælme ikke råd til da jeg boede hjemme.. Men jeg er ligeglad, min søster nyder jo godt af det, og jeg elsker min søster overalt på jorden og kunne ikke drømme og at være jaloux selv om der kun er 4 år imellem os

Så ja, bliv voksen?

Anmeld

22. marts 2011

Darling<3

Beklager hvis jeg virker skide sur, men bliver kun mere ked af det, og har sku helt fortrudt det her indlæg.. Skal åbenbart bare sables ned!

Anmeld

22. marts 2011

Darling<3

Dusty skriver:

Min lille søster på 16 er også så forkælet- hun er jo min mors lille pige, det sidste hjemmeboende barn.. Hun får alt det mærketøj og sko hun vil- det var der dælme ikke råd til da jeg boede hjemme.. Men jeg er ligeglad, min søster nyder jo godt af det, og jeg elsker min søster overalt på jorden og kunne ikke drømme og at være jaloux selv om der kun er 4 år imellem os

Så ja, bliv voksen?

Ja, jeg må heller blive voksen og ligeglad, det skal nok hjælpe på det hele.. Tror næppe at du har læst hele tråden igennem, men tusinde tak for dig svar. Det varmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.