Honnie's Wife:) skriver:
Hej Tøser..
Sidder lidt og ved ikke om jeg skal være sur/skuffet/ked eller være ligeglad?!
Sagen er den, at min MOR, gør en kæmpe forskel på mig og min bror! Vi har ikke samme far, men A(min mor's mand) har været i mit liv siden jeg var 2½ år..
Jeg er 23, og han er 16. Men den knægt får bare i hoved og "røv"..
Min lillebror får ny telefon hver 4 måned, han betaler ikke slev regningen, eller bare lidt af den. Han får hele tiden ny computer. Han går KUN i mærketøj, som G-star, Humör og andre dyre mærker. Han kan finde på at bestille tid ved frisøren, gå derned og blive farvet og klippet for 500-600 kr, og så betaler min mor da bare dagen efter
HVIS jeg spørger hende om hun vil betale noget for mig, for jeg bare et klokkeklart NEJ!
Den lille spasser, skal på fodbold skole, som åbenbart kun koster 52.000 for ET år, har lige fået en Iphone4 og en knallert i weekenden
Skal jeg sige noget til min mor eller hvad piger??
UNDSKYLD at det blev langt, kan ikke gøre det kort!!
Jeg har ikke læst hele tråden, men kun TS' indlæg.
Jeg er den ældste i en søskendeflok på fire.
Den yngste er 15 nu og jeg er selv 32.
Da jeg var lille, var vi aldrig på udenlandsferier. Højst i sommerhus med mine bedsteforældre.
Mine forældre havde mildest talt INGEN penge, da de begge studerede. Sådan var det. Men vi manglede ikke noget.
Nu har min mor en lederstilling og min far er alm. lønslave i det offentlige.
To af mine søstre bor hjemme og de får i en helt anden grad, end jeg nogensinde har fået. (Dog fik jeg kørekort af min mormor og morfar, da jeg fyldte 18.)
Mine forældre og to hjemmeboende søstre rejser udenlands hvert år.
Min ene søster har fået en tværfløjte i sølv istedet for kørekort (af mine forældre - hun er et stort talent på det område) og min yngste lillesøster har fået en hest - og hun har lige fået splinternye møbler på trods af, at dem hun havde intet fejlede og var pæne.
Derudover så bliver de kørt rundt til ALT og får mærketøj/-sko osv.
Men ved du hvad? Jeg har intet problem med det! Jeg er så glad på mine forældres vegne og på mine søstres vegne. Det er sgu da fedt, at de kan give de her ting - at de har det overskud!
Jeg ser det ikke som noget negativt, at jeg ikke fik - og ikke får.
Helt ærligt, det er mine forældres penge - de har selv knoklet hårdt for dem. Jeg har ikke krav på noget som helst...
At jeg ikke får nu, ser jeg kun som et tegn på, at de har tiltro til, at jeg kan klare mig selv.
Op med humøret - jeg tror ikke, at det er et tegn på deres følelser for dig.