Forskel på børn:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.090 visninger
86 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Darling<3

Hej Tøser..

Sidder lidt og ved ikke om jeg skal være sur/skuffet/ked eller være ligeglad?!

Sagen er den, at min MOR, gør en kæmpe forskel på mig og min bror! Vi har ikke samme far, men A(min mor's mand) har været i mit liv siden jeg var 2½ år..

Jeg er 23, og han er 16. Men den knægt får bare i hoved og "røv"..

Min lillebror får ny telefon hver 4 måned, han betaler ikke slev regningen, eller bare lidt af den. Han får hele tiden ny computer. Han går KUN i mærketøj, som G-star, Humör og andre dyre mærker. Han kan finde på at bestille tid ved frisøren, gå derned og blive farvet og klippet for 500-600 kr, og så betaler min mor da bare dagen efter

HVIS jeg spørger hende om hun vil betale noget for mig, for jeg bare et klokkeklart NEJ!

Den lille spasser, skal på fodbold skole, som åbenbart kun koster 52.000 for ET år, har lige fået en Iphone4 og en knallert i weekenden

Skal jeg sige noget til min mor eller hvad piger??

UNDSKYLD at det blev langt, kan ikke gøre det kort!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Tip!

Honnie's Wife:) skriver:

Hej Tøser..

Sidder lidt og ved ikke om jeg skal være sur/skuffet/ked eller være ligeglad?!

Sagen er den, at min MOR, gør en kæmpe forskel på mig og min bror!

Jeg er 23, og han er 16. Men den knægt får bare i hoved og "røv"..

Min lillebror får ny telefon hver 4 måned, han betaler ikke slev regningen, eller bare lidt af den. Han får hele tiden ny computer. Han går KUN i mærketøj, som G-star, Humör og andre dyre mærker. Han kan finde på at bestille tid ved frisøren, gå derned og blive farvet og klippet for 500-600 kr, og så betaler min mor da bare dagen efter

HVIS jeg spørger hende om hun vil betale noget for mig, for jeg bare et klokkeklart NEJ!

Den lille spasser, skal på fodbold skole, som åbenbart kun koster 52.000 for ET år, har lige fået en Iphone4 og en knallert i weekenden

Skal jeg sige noget til min mor eller hvad piger??

UNDSKYLD at det blev langt, kan ikke gøre det kort!!

Altså... Jeg syns da at han virker forkælet..

han er hjemmeboende, og hun har forsørger pligt over ham..

Det har hun ikke over dig... Det lyder som om du er lidt jaloux på din bror?

Anmeld

22. marts 2011

Loa

Bor i begge hjemme?

Anmeld

22. marts 2011

Koen.

hmm tænker lidt der bliver gjort den forskel fordi han i realiteten er "barn" endnu og du er voksen men tror da knægten ville have godt af et fritidsjob så han ikke tror alt komme "flyvende" i det sekund han vil

Anmeld

22. marts 2011

Darling<3

Flow skriver:

Altså... Jeg syns da at han virker forkælet..

han er hjemmeboende, og hun har forsørger pligt over ham..

Det har hun ikke over dig... Det lyder som om du er lidt jaloux på din bror?

Jeg ved godt at hun skal forsørge ham, men hun behøver jo ikke at made ham med en guld-skovl

Ja er lidt jaloux på ham, hvem vil ikke gerne forkæles af sine forældre?? Også selvom man er fyldt 23!

Anmeld

22. marts 2011

Jyden

Synes den store forskel vel primært må være, at han er barn og du er voksen.

Din mor har pligt til at betale for ham, selvfølgelig kan vi være enige om, at han godt nok lyder noget forklælet.

Anmeld

22. marts 2011

Darling<3

Loa skriver:

Bor i begge hjemme?

Nej jeg er flyttet hjemmefra, hun bad mig skride da jeg var 17 :/ Og nu kan jeg bare se at han får alt hvad hen peger på!

Anmeld

22. marts 2011

TbCp

Næ det synes jeg ikke du skal... altså du tjener vel dine egne penge nu?
Lad da knægten bliver forkælet

Sådan er det også hjemme ved os... jeg har også en lillebror på 16, og selvom han da selv betaler en del så er han stadig "forkælet".... og jeg er da med til at forkææle ham
Sådan skal det bare være, han er en lille efternøler og min guldklump!

Anmeld

22. marts 2011

Darling<3

lillespurv20 skriver:

hmm tænker lidt der bliver gjort den forskel fordi han i realiteten er "barn" endnu og du er voksen men tror da knægten ville have godt af et fritidsjob så han ikke tror alt komme "flyvende" i det sekund han vil

Han vil ikke have et arbejde, for han ved jo at han alligevel får hvad han vil have, så han sidder derhjemme og spiller computer eller er ude og spille fodbold..

Anmeld

22. marts 2011

Darling<3

TbCp skriver:

Næ det synes jeg ikke du skal... altså du tjener vel dine egne penge nu?
Lad da knægten bliver forkælet

Sådan er det også hjemme ved os... jeg har også en lillebror på 16, og selvom han da selv betaler en del så er han stadig "forkælet".... og jeg er da med til at forkææle ham
Sådan skal det bare være, han er en lille efternøler og min guldklump!

Tjener og tjener, er på KH, og sidder med en husleje på 5000. Godt bor jeg med kæresten, men når alt er betalt, har jeg 400 kr til mig selv:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.