„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Har læst hele tråden og må indrømme at folk er rimelig hårde ved TS.. Jeg er endda enebarn og kan godt se problematikken..
Synes du skal tage en snak med din mor og fortælle hende dine følelser.. tror ikke det handler om penge, men om kærlighed.. du føler at hun ikke elsker dig lige så meget som din bror.. et godt eks, er f.eks fødselsdags gaverne... han får en Ipfone, hvor du får noget, som hun skraber sammen... Synes måske du skal forslår at i gør noget sammen som mor og datter, så der bygges et bånd op imellem jer, for det tyder på, at det er brudt på en eller anden måde.. og det kan hun ligeså være ked af , som dig... Måske er det alle de skænderier i har haft som mor og datter...
Og så synes jeg ikke du skal holde fødselsdag sammen med din bror, men invitere selv familie til fødselsdag... har du ikke plads hos dig, så spørg din mor om hun har pladsen, men betal selv for festen, så din mor kan se, at dine intentioner er at du vil klare dig selv, men at du godt kan bruge hendes hjælp/selskab... Så tror jeg forkælelsen kommer helt af sig selv... men tror det er noget som skal bygges op.. og start med en samtale med hende, hvor du gir udtryk for de tanker og følelser, som du har...
Håber det løser sig for dig... og kom med en update, når du har taget snakken med hende... måske hun savner sin datter...
Anmeld