Kan jeres børn falde i søvn hvor som helst, når som helst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Ni-ko-li-ne

ikke hvor som helst... men hos bedsteforældre i en rejseseng kan det fint lade sig gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Bondepigen

Det ser ud til at det er flertallet der ikke sover hvor som helst og når som helst. Rart ikke at føle sig som de eneste med børn der ikke kan sove andre steder end i eget værelse, seng eller barnevogn...

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

Laulund87 skriver:

Hmm vores tøser minder sgu, nogle gange, lidt for meget om hinanden

:D og sikke da et par skønne piger vi har os <3

Men det er lidt "belastende" det med at de ikke vil sove i en trillende klap/barnevogn, da man så altid skal være hjemme til sovetid.

Kan Maria heller ikke falde i søvn i bilen? jeg tror det kan tælles på en hånd, at M er faldet i søvn i bilen, selvom det har været puttet tid...

Anmeld

18. marts 2011

Laulund87

og sikke da et par skønne piger vi har os <3

Men det er lidt "belastende" det med at de ikke vil sove i en trillende klap/barnevogn, da man så altid skal være hjemme til sovetid.

Kan Maria heller ikke falde i søvn i bilen? jeg tror det kan tælles på en hånd, at M er faldet i søvn i bilen, selvom det har været puttet tid...

Uden tvivl!

Nej det kan hun nemlig heller ikke. Man føler sig faktisk ret bundet til hjemmet

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

Laulund87 skriver:

Uden tvivl!

Nej det kan hun nemlig heller ikke. Man føler sig faktisk ret bundet til hjemmet

Ja det gør man nemlig. Jeg misunder dem, der kan putte børnerne i nattøj, sætte dem i bilen og de falder i søvn og de så kan blive båret op i seng og sove videre...

Lørdag nat var M ved vagtlægen, og selvom vi kørte kl. 03.00 faldt hun ikke i søvn, ej heller på vej hjem kl, 05.00, men i det hun ramte hovedepuden, sov hun meget tungt.....

Anmeld

18. marts 2011

Laulund87

Rose <3 skriver:

Ja det gør man nemlig. Jeg misunder dem, der kan putte børnerne i nattøj, sætte dem i bilen og de falder i søvn og de så kan blive båret op i seng og sove videre...

Lørdag nat var M ved vagtlægen, og selvom vi kørte kl. 03.00 faldt hun ikke i søvn, ej heller på vej hjem kl, 05.00, men i det hun ramte hovedepuden, sov hun meget tungt.....

Det gør jeg også, og jeg synes det er hårdt at møde 0 forståelse fra omgivelserne

Vi har også været ved vagtlæge om natten og hun var dødtræt, men ville slet ikke bare slappe af

Anmeld

18. marts 2011

oerbaek

mine drenge har siden de var helt små babyer kunne sove hvor det skulle være og det kan de stadig de er 3 og 5 år

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

Laulund87 skriver:

Det gør jeg også, og jeg synes det er hårdt at møde 0 forståelse fra omgivelserne

Vi har også været ved vagtlæge om natten og hun var dødtræt, men ville slet ikke bare slappe af

Ja, synes også det kunne være hyggeligt, at være på besøg fra tid til anden om aftene. (jeg er jo alene med M) men skal jeg se nogen, skal det være her.... Da det ellers ikke fungere for M.

M var bare "underlig" hun talte i feber-vildelser... Så der kommer mange sjove historier ud af hende.

Anmeld

18. marts 2011

Laulund87

Rose <3 skriver:

Ja, synes også det kunne være hyggeligt, at være på besøg fra tid til anden om aftene. (jeg er jo alene med M) men skal jeg se nogen, skal det være her.... Da det ellers ikke fungere for M.

M var bare "underlig" hun talte i feber-vildelser... Så der kommer mange sjove historier ud af hende.

Det er jo også dejligt at folk så kommer hjem til en Det har vi også gjort klart for familie, at hvis vi skal ses om aftenen, er det her!

Det lyder faktisk lidt skræmmende, stakkels pige

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

Laulund87 skriver:

Det er jo også dejligt at folk så kommer hjem til en Det har vi også gjort klart for familie, at hvis vi skal ses om aftenen, er det her!

Det lyder faktisk lidt skræmmende, stakkels pige

Tja det er bare ikke den tanke folk bliver ved med at havde :(

Det var også skræmmende og hun bliver over-følsom når hun har så høj feber (40,7) så må jeg slet ikke røre ved hende. :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.