Hvordan går det med lille Kian? Han bliver snart et 1/2 år kan jeg se. Men det går vel bare derud af? Han ser i hvert fald vældig tilpas ud, den kønne knægt!
Det går rigtig godt
Han vokser og vokser og bruger nu str. 74 i tøj hehe og str. 1 år i flyverdragt
Er en 7mild, nysgerrig og livsglad dreng der er blevet vild med at stå, og trækker hele tiden sig selv op, eller prøver at komme op at sidde selv, og SNAKKENDE! Griner
Og så elsker han at kysse på mor (har netop taget fat i min kæbe og hevet mig hen til sig og smækmøssede mig helt vildt på hage og kind hehe, og ja selvfølgelig med tunge.. griner..)
Han har netop syg efter at have fået vaccine, han reagerede på vaccinen om aftenen og blev efterfølgende forkølet..
Men fortsat, som altid, super glad 
Han er bare så skøn, altid glad selv når han er syg, lige har fået vaccine o.lign. ja, så smiler han 
Er SÅ vildt at han bliver 6 måneder lige om lidt (d. 6), føler jo næsten at jeg lige har testet positiv..
ELSKER BARE AT VÆRE MOR TIL HAM - han er så dejlig rolig og stadig super frisk, ivrig og skrigende glad, let at have med når vi skal noget, selvom det er igennem busser og tog.. Når vi stresser, smiler han bare glad og syntes det er sjovt.. hehe..
Ihh.. kan snakke om ham i hundrede år hehe 
Anmeld