Kan jeres børn falde i søvn hvor som helst, når som helst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Bondepigen

Valle81 skriver:

Jeg må sige ingen af mine unger falder bare i søvn:0)

Asta sov kun i barnevogn og i seng - og sov kun når hun blev puttet. Hun var ikke den bedste sover om dagen fx hvis hun sov i barnevogn og man gik tur så vågnede hun ved den mindste lyd - men natten sov hun som en engel.

Anton er meget ligeså - han sover kun når han bliver puttet i barnevogn omdagen og i seng til natten. Men om dagen kan han sagtens sove i barnevognen selvom man handler - han vågner ikke bare lige sådan:0)´Han kan også sove i sin autostol hvis vi kører bil - det gjorde Asta aldrig:0)

Dejligt at høre, der kan være forskel på søskende. Så har jeg da et lille håb om at lillebror måske kan falde i søvn i bilen og andre steder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Senia

bondepigen skriver:

Tak, det skal du skam ikke være flov over... Jeg havde vist osse overset noget temmelig vigtigt med hensyn til dig, så vidt jeg husker..

Ja det er da lidt sjovt at det bliver en dreng, så har vi en af hver.
Men ville selvfølgelig være lige så glad, hvis det blev en pige, bare det er en sund og rask baby!

Uuuh, graviditeten har været lidt hård ved mig. Min krop egner sig åbenbart ikke rigtig til det. Men nu er jeg osse meget hypermobil, så jeg bliver jo mere hypermobil, når jeg er gravid.

Bækkensmerterne begyndte tidligt, men er først blevet rigtig slemme nu. Og i de første 3 1/2 mdr spiste jeg nærmest ikke kød, så jeg tager dobbelt op på jern, da jeg i forvejen ikke optager det særlig godt. Og så døjede jeg i en periode med migræne og svimmelhed.

Alt det er dog heldigvis blevet bedre, bortset fra bækkensmerterne, men jeg skal ind til jordemoderen og have akupunktur d. 23. så det håber jeg der hjælper lidt på det. Og så har jeg jo Emma, så hun tager jo fokus fra det indimellem...

Vil sige det er dejligt, at have en i forvejen, for så føles det som om tiden går hurtigere..

Hehe ja, det er da vist rigtigt.. griner.. Vi er nogle kønne nogle os to hehe

Puha.. den lyder da godt nok også til at være hård. Bækkensmerter er bare IKKE sjovt!  Havde det selv, så meget at jeg nogle dage ikke kunne gå - jeg knækkede simpelthen sammen og væltede lige så lang jeg var

Ja, bare det er en sund og rask lille baby Men der er nu også noget dejligt ved at få en af hvert køn

Hehe.. det er jo ikke dårligt. Hun holder vel mor godt beskæftiget hehe Hvad siger hun til at du er gravid? (selvom hun jo ikke er så gammel )

for at akupunkturen hjælper dig

Anmeld

20. marts 2011

Bondepigen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Puha.. den lyder da godt nok også til at være hård. Bækkensmerter er bare IKKE sjovt!  Havde det selv, så meget at jeg nogle dage ikke kunne gå - jeg knækkede simpelthen sammen og væltede lige så lang jeg var

Ja, bare det er en sund og rask lille baby Men der er nu også noget dejligt ved at få en af hvert køn

Hehe.. det er jo ikke dårligt. Hun holder vel mor godt beskæftiget hehe Hvad siger hun til at du er gravid? (selvom hun jo ikke er så gammel )

Tak

Hun krammer af og til lillebror, inden vi skal sove. Og har accepteret (heldigvis) at jeg ikke kan alting.

Jeg tror bestemt hun forstår, hvad det er der sker. Men vi snakker osse meget med hende om det, og læser bøger om børn der får en lillebror eller lillesøster. En af drengene i dagplejen har lige fået en lillesøster, som hun osse har set. Der er osse lige kommet små i familien, så dem har hun selvfølgelig set, og vi forklarer at lige pludselig så kommer der altså sådan en lille baby til os.

Og det der med at overse vigtige ting, så undskylder jeg mig med ammehjerne, det har jeg haft siden jeg var gravid med Emma, og på ubestemt tid....

Anmeld

20. marts 2011

Bondepigen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Hvordan går det med lille Kian? Han bliver snart et 1/2 år kan jeg se. Men det går vel bare derud af? Han ser i hvert fald vældig tilpas ud, den kønne knægt!

Anmeld

20. marts 2011

Senia

bondepigen skriver:

Tak

Hun krammer af og til lillebror, inden vi skal sove. Og har accepteret (heldigvis) at jeg ikke kan alting.

Jeg tror bestemt hun forstår, hvad det er der sker. Men vi snakker osse meget med hende om det, og læser bøger om børn der får en lillebror eller lillesøster. En af drengene i dagplejen har lige fået en lillesøster, som hun osse har set. Der er osse lige kommet små i familien, så dem har hun selvfølgelig set, og vi forklarer at lige pludselig så kommer der altså sådan en lille baby til os.

Og det der med at overse vigtige ting, så undskylder jeg mig med ammehjerne, det har jeg haft siden jeg var gravid med Emma, og på ubestemt tid....

Awww hvor sødt Lyder til hun rigtig glæde sig til den lille kommer

Syntes altså også bare at det er super man kan få bøger hvor børn får en mindre søskende. Det gør det jo virkelig lettere for de små at forstå, når det bliver forklaret igennem en historie.

Griner.. ja, ammehjernen er en god ting at have som undskyldning i baghånden.. griner

Anmeld

20. marts 2011

Senia

Hvordan går det med lille Kian? Han bliver snart et 1/2 år kan jeg se. Men det går vel bare derud af? Han ser i hvert fald vældig tilpas ud, den kønne knægt!

Det går rigtig godt Han vokser og vokser og bruger nu str. 74 i tøj hehe og str. 1 år i flyverdragt Er en 7mild, nysgerrig og livsglad dreng der er blevet vild med at stå, og trækker hele tiden sig selv op, eller prøver at komme op at sidde selv, og SNAKKENDE! Griner Og så elsker han at kysse på mor (har netop taget fat i min kæbe og hevet mig hen til sig og smækmøssede mig helt vildt på hage og kind hehe, og ja selvfølgelig med tunge.. griner..)

Han har netop syg efter at have fået vaccine, han reagerede på vaccinen om aftenen og blev efterfølgende forkølet.. Men fortsat, som altid, super glad

Han er bare så skøn, altid glad selv når han er syg, lige har fået vaccine o.lign. ja, så smiler han

Er SÅ vildt at han bliver 6 måneder lige om lidt (d. 6), føler jo næsten at jeg  lige har testet positiv..

ELSKER BARE AT VÆRE MOR TIL HAM - han er så dejlig rolig og stadig super frisk, ivrig og skrigende glad, let at have med når vi skal noget, selvom det er igennem busser og tog.. Når vi stresser, smiler han bare glad og syntes det er sjovt.. hehe..

Ihh.. kan snakke om ham i hundrede år hehe

Anmeld

20. marts 2011

Bondepigen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Det går rigtig godt Han vokser og vokser og brugernu str. 74 i tøj hehe og str. 1 år i flyverdragt Er mild, nysgerrig, livsglad, er blevet vild med at stå, og trækker hele tiden sig selv op at stå, eller prøver at komme op at sidde selv, elsker at kysse på mor (har netop taget fat i min kæbe og hevet mig hen til sig og smækmøssede mig helt vil på hage og kind hehe, og ja selvfølgelig med tunge.. griner..) og SNAKKENDE! Griner

Han har netop syg efter at have fået vaccine, han reagerede på vaccinen om aftenen og blev efterfølgende forkølet.. Men fortsat, som altid, super glad

Han er bare så skøn, altid glad eslv når han er syg, lige har fået vaccine.. så smiler han

Er SÅ vildt at han bliver 6 måneder lige om lidt (d. 6), føler jo næsten at jeg  lige har testet positiv..

ELSKER BARE AT VÆRE MOR TIL HAM - han er så dejlig rolig og stadig super frisk, ivrig og skrigende glad, let at have med når vi skal noget, selvom det er igennem busser og tog.. Når vi stresser, smiler han bare glad og syntes det er sjovt.. hehe..

Ihh.. kan snakke om ham i hundrede år hehe

Årh han lyder som Emma mht. vaccine og sygdom. Det er nogle seje unger vi har!

Det er jo bare skønt at han er så nem, synes osse Emma har været og er meget nem at have med rundt. Her i aften har vi været til gospel i kirken, og folk er benovede over at hun bare sidder pænt midt på gangen, hvor hun kan se det hele og klapper og lytter. Det er altså dejligt, når det bare går så godt!

Ja tiden går bare alt for hurtigt nogle gange. Synes det er vildt al den forandring der sker med dem på meget kort tid. Og hvor ser han altså bare dejlig ud ham Kian. Dejligt med en masse nysser. Det er simpelthen det bedste!

Anmeld

20. marts 2011

Senia

bondepigen skriver:

Årh han lyder som Emma mht. vaccine og sygdom. Det er nogle seje unger vi har!

Det er jo bare skønt at han er så nem, synes osse Emma har været og er meget nem at have med rundt. Her i aften har vi været til gospel i kirken, og folk er benovede over at hun bare sidder pænt midt på gangen, hvor hun kan se det hele og klapper og lytter. Det er altså dejligt, når det bare går så godt!

Ja tiden går bare alt for hurtigt nogle gange. Synes det er vildt al den forandring der sker med dem på meget kort tid. Og hvor ser han altså bare dejlig ud ham Kian. Dejligt med en masse nysser. Det er simpelthen det bedste!

Dét er det

Ja, det er vidunderligt, og gør en verden til forskel når man er nogen steder. Og så er det jo skønt når alle ser på dem og siger "nej hvor er h*n dejlig

Aww hvor lyder hun bare kær

Ja, man kan slet ikke følge med. Det går FOR stærkt ind imellem syntes jeg..

Tak, hvor er du sød

Hehe ja, det er det virkeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.