Kan jeres børn falde i søvn hvor som helst, når som helst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

FamilenStorm

Min lille pige på 5 mdr. Har heldigvis et godt sovehjerte.. Så hun sover der hvor hun bliver puttet :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Bondepigen

MoarJ skriver:

Ja, hun kan ikke komme udenfor på nogen måder... Hun skal igennem et trappegitter først, ned af en trappe, før hun kan komme ud... 

Nå ok, det hjælper da lidt på, at man ikke bliver sååå nervøs..

Anmeld

18. marts 2011

Mira0911

bondepigen skriver:

Nå ok, det hjælper da lidt på, at man ikke bliver sååå nervøs..

Ja meget... 

Anmeld

18. marts 2011

dorthemus

Nej det ville være synd at sige

Runa har aldrig været fan af at sove...eller rettere at lægge sig til at sove. Der skal altid tudes lidt eller brokkes og så er det ligegyldigt hvor træt hun er eller om vi er ude eller hjemme.

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

Charlotte Wberg skriver:

Jeg er så en af de irriterende forældre der mener at alle børn kan lære at sove selv når man er ide, men ja der kræver en kamp da de selvfølgelig ikke vil gå glip af noget og har tildens til at blive overtrætte og kamme over... Mine kan sove alle steder... Den store havde jeg altid med på natlige kaffe besøg da hun var lille, der blev hun smidt i en lift og senere på sofaer, eller senge hvor jeg var. Nogen gang var der lidt ballade men hun kom stadig med og det blev bedre... Nu er hun 10 år og sover stadig alle steder meeen meget senere en dengang nu er det mere spændende at lytte hehe. Den lille er så lille endnu at hun uden problemer sover hvor man ligger hende, og eller i armene på mig... Men hun kommer også til at små "tvinges" til at lære at sove hvis vi er ude...... (så må vi se om det er hende der i sidste ende gør mig klogere hehe)

Hehe, ja det bliver spændende.

Synes virkelig jeg har prøvet med min datter, osse selv om det ville være nemmest at blive hjemme, så HAR jeg VIRKELIG forsøgt. Men det ikke fungere. Hun KAN godt sove ude, men det skal være i et værelse, hvor der er ro, og jeg skal BLIVE der, går jeg så går der max. ti min., så vågner hun og sådan fortsætter det. Så hygge veninde aftener bliver det ikke til...

Anmeld

18. marts 2011

Ciss

Jeg har stemt blankt, for det afhænger lidt af situationen. Og har gjort det hele tiden. Den ældste er 3 år. Som babyer kunne de gerne falde i søvn på armen/skulderen/maven af os voksne. Men det forsvandt ved ca 8-10 mndr tror jeg.

I tillæg til sengen er mine små altid faldet let i søvn i bilen eller i toget og i barnevognen. Men så heller ingen andre steder. En fremmed stor seng fungerer ikke. En fremmed tremmeseng fungerer hvis de er trætte nok. Vi havde ferie i en campingvogn et stykke tid og det var et sandt mareridt at skulle få børnene til at sove. Vi overnattede på hotel en gang, og det fungerede heller ikke med den ældste (2,5 år på det tidspunkt). Men nu er hun snart 3, 5 år, så det kan godt være, at det begynder at blive enklere. Vi skal sikkert rejse og besøge folk i sommer, så det skal blive spændende at se, hvordan de takler det denne gang.

Anmeld

18. marts 2011

Fru Dinesen

Vores 3 bøller kan også puttes hvor som helst .... 

Vi har et par venne par vi kommer meget hos der også har unger, og når vi er de steder så kommer vi ret så sent hjem.

men vi har sådan nogle små foldeud madrasser som vi tager med og deres hygge tæpper, så ligger vi dem bare i stuen hos dem vi er hos og så snookkk sover de inden for 10 min 

Men det er også noget vi har vendt dem til fra de var helt bette...

og det sidste skud på stammen lille Alberte hun er ved at lære det samme og ja hun kan også ligges hvor som helst om der så er en der støvsuger musik køre eller fjernsyn er tændt så sover hun lige så fint  

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

dorthemus skriver:

Nej det ville være synd at sige

Runa har aldrig været fan af at sove...eller rettere at lægge sig til at sove. Der skal altid tudes lidt eller brokkes og så er det ligegyldigt hvor træt hun er eller om vi er ude eller hjemme.

Vi må bare konstatere vi har børn der er nysgerrige og bestemt ikke sover deres barndom væk... Hehe. Men hvor kunne det være dejligt, hvis de bare indimellem kunne tage sig en skraber, når de trænger..

Anmeld

18. marts 2011

dorthemus

bondepigen skriver:

Vi må bare konstatere vi har børn der er nysgerrige og bestemt ikke sover deres barndom væk... Hehe. Men hvor kunne det være dejligt, hvis de bare indimellem kunne tage sig en skraber, når de trænger..

Ja bestemt, men det gør Runa også for det meste, men ikke uden en kamp

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

Fru Dinesen skriver:

Vores 3 bøller kan også puttes hvor som helst .... 

Vi har et par venne par vi kommer meget hos der også har unger, og når vi er de steder så kommer vi ret så sent hjem.

men vi har sådan nogle små foldeud madrasser som vi tager med og deres hygge tæpper, så ligger vi dem bare i stuen hos dem vi er hos og så snookkk sover de inden for 10 min 

Men det er også noget vi har vendt dem til fra de var helt bette...

og det sidste skud på stammen lille Alberte hun er ved at lære det samme og ja hun kan også ligges hvor som helst om der så er en der støvsuger musik køre eller fjernsyn er tændt så sover hun lige så fint  

Det må altså være dejligt, men jeg tror simpelthen ikke, at det er noget man kan vænne børn til, for vi har prøvet og prøvet og prøvet.

Det må ligge i generne. Jeg kan selv holde mig vågen, jeg ved ikke hvor længe. Jeg har ofte i mit liv holdt mig vågen i 48 timer uden at gøre noget for at holde mig vågen.

Nu på mine gamle dage er jeg dog ikke nær så frisk, og så er det endda først nu jeg rigtigt har brug for det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.