Kan jeres børn falde i søvn hvor som helst, når som helst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Zafir

bondepigen skriver:

Uha, jeg har prøvet at putte Emma i stuen flere gange, men hun tror altså kun stuen er en legeplads, så det går simpelthen ikke.

Jeg er heller ikke sååå pernitten med sengetider, meeen Emma holder sig da bare vågen til 24-1 tiden, og jeg synes simpelthen det er synd for hende, for jeg kan se hun bliver helt dårlig af at være oppe så længe, og så kan hun bare slet ikke sove, når hun kommer i seng. Det er som om hun slet ikke fysisk KAN finde ud af at få lukket øjnene, så der må man hjælpe hende med at holde bamsen hen over øjnene på hende...

Det er kun sket en gang, for det var så synd, at det lader jeg aldrig ske igen med min gode vilje...

Jeg har jo slynge vuggen. Den hænger i stuen til jeg går i seng, så tager jeg den med op. Hvis Idun putter i stuen, så ligger hun op af mig på sofaen. det går fint. Men Idun er også en natteravn. I weekenden kan hun godt gå meget sent i seng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

merle2010

da merle var lille sov hun hele tiden faktisk, men sov bedst hos sin moar nu kan hun kun sove i sin barnevogn, tremmeseng eller gæsteseng.. hun kan dog stadig godt falde i søvn i armene på mig... Hun har meget svært ved at sove i vuggestuen og sover max 1 time dernede, hvor hun godt kun nuppe 3 herhjemme.. i vuggestuen sover hun osse udenfor i barnevogn, og det har hun aldrig gjort før, da vi bor på 2. sal. men det er vel en tilvænningssag

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

Zafir skriver:

Jeg har jo slynge vuggen. Den hænger i stuen til jeg går i seng, så tager jeg den med op. Hvis Idun putter i stuen, så ligger hun op af mig på sofaen. det går fint. Men Idun er også en natteravn. I weekenden kan hun godt gå meget sent i seng.

Emma sov osse i stuen indtil hun var 2 mdr...altså til vi gik i seng... Jeg har endnu ikke oplevet Emma falde omkuld af træthed, kun hvis hun har været syg.

Det må være dejligt, når børn kan finde ud af bare at lægge sig på sofaen, når de er trætte. Håber da det kommer til Emma osse på et tidspunkt. Det er jo så hyggeligt at sidde med dem, når de falder i søvn.

Hvilket jeg jo kun har oplevet, når Emma har været syg.

Anmeld

18. marts 2011

Zafir

bondepigen skriver:

Emma sov osse i stuen indtil hun var 2 mdr...altså til vi gik i seng... Jeg har endnu ikke oplevet Emma falde omkuld af træthed, kun hvis hun har været syg.

Det må være dejligt, når børn kan finde ud af bare at lægge sig på sofaen, når de er trætte. Håber da det kommer til Emma osse på et tidspunkt. Det er jo så hyggeligt at sidde med dem, når de falder i søvn.

Hvilket jeg jo kun har oplevet, når Emma har været syg.

JA det er rigtig hyggeligt

Anmeld

18. marts 2011

Laulund87

Jeg har en datter som bestemt ikke kan falde i søvn hvor som helst.

Hun kan ikke rigtig sove hvis barnevognen kører, heller ikke selvom det er midt i luren

Om aftenen er det kun sengen, derfor kommer vi kun steder hvis vi har barnepige.

Jeg må indrømme at jeg er ved at brække mig over folks kommentarer til det Ja det ville da være skønt hvis hun kunne sove alle mulige steder, men det kan hun ikke, og sådan er det!

Jeg nægter at tage hende med og hun så skriger to timer fordi folk siger; "Det skal hun jo vænne sig til"

Tak, det skal vi nok selv bestemme om hun skal

Puhh det var rart at komme af med

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

Laulund87 skriver:

Jeg har en datter som bestemt ikke kan falde i søvn hvor som helst.

Hun kan ikke rigtig sove hvis barnevognen kører, heller ikke selvom det er midt i luren

Om aftenen er det kun sengen, derfor kommer vi kun steder hvis vi har barnepige.

Jeg må indrømme at jeg er ved at brække mig over folks kommentarer til det Ja det ville da være skønt hvis hun kunne sove alle mulige steder, men det kan hun ikke, og sådan er det!

Jeg nægter at tage hende med og hun så skriger to timer fordi folk siger; "Det skal hun jo vænne sig til"

Tak, det skal vi nok selv bestemme om hun skal

Puhh det var rart at komme af med

du læsser bare af

Jeg forstår dig SÅ godt!

Anmeld

18. marts 2011

Laulund87

bondepigen skriver:

du læsser bare af

Jeg forstår dig SÅ godt!

Vi må stå sammen, må vi

Tak det var rart

Anmeld

18. marts 2011

Laulund87

Rose <3 skriver:

Ditto her....

Ikke engang en trillende klap/barnevogn kan hun sove i

Hmm vores tøser minder sgu, nogle gange, lidt for meget om hinanden

Anmeld

18. marts 2011

Pige2009

bondepigen skriver:

..eller SKAL de ligge i deres seng for at kunne falde i søvn?

Og nu taler jeg kun om, når de er raske, for under sygdom er der sikkert andre regler...

Prøv at sætte alder på, hvis I husker det, for det har måske osse noget at sige....

Jeg har stemt blank, da Laura godt kan falde i søvn andre steder end sengen og barnevognen, men hun falder ikke i søvn de mærkeligste steder Hun er 17 mdr. nu.

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

Laulund87 skriver:

Vi må stå sammen, må vi

Tak det var rart

Det er da det vi må!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.