Kan jeres børn falde i søvn hvor som helst, når som helst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan dit barn falde i søvn når som helst, hvor som helst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.072 visninger
117 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Bondepigen

..eller SKAL de ligge i deres seng for at kunne falde i søvn?

Og nu taler jeg kun om, når de er raske, for under sygdom er der sikkert andre regler...

Prøv at sætte alder på, hvis I husker det, for det har måske osse noget at sige....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

morethanperfect

bondepigen skriver:

Og nu taler jeg kun om, når de er raske, for under sygdom er der sikkert andre regler...

Oscar VIL sove i sin vugge .. Han er 4 mdr.. Han vil ikke engang sove mellem os .. Ville prøve og ligge ham mellem os i går bare for hyggens skyld , men det ville han bestemt ikke .. Ligeså snart han kom op i vuggen igen , sov han

Anmeld

18. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

bondepigen skriver:

Min datter falder i søvn på mig, også ligger jeg hende også sover hun videre.... nogle gange skal vi starte forefra, men sådan er det :-)

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

Synes det kunne være lidt interessant at finde ud af hvordan det fordeles...

Min datter på 2 1/2 kan absolut IKKE falde i søvn hvor som helst, så jeg "misunder" nogle gange dem der har børn der kan, da det nogle gange ville gøre det lidt lettere at være ude på besøg...

Anmeld

18. marts 2011

AmalieMalle

Min vil kun sove i barnevognen udenfor, lidt problematisk om aftenen og natten

Anmeld

18. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

bondepigen skriver:

har stemt andet...

Frederic har ikke prøvet at sove andre steder end hjemme i sin egen seng om aften. Og tidspunktet for max lov at skride med 30 min. 

Han er 2½ år.

Han har aldrig været så syg at han har villet ligge i vores seng at sove. 

Rettere; vi har aldrig kunnet få ham til at sove i vores seng.

Anmeld

18. marts 2011

Zeus

Jeg prøver på ikke at lægge hende til at sove andre steder, end der hvor hun plejer at sove, men hun har 3 steder.. Inde i sin seng, inde foran spejlet, og i barnevognen.

Men hun kan nok godt sove andre steder, hvis hun bare bliver puttet før hun bliver overtræt, og hun har sin bamse og sin sut.. Men uden bamse og sin sut? Det ved jeg ikke endnu  

Anmeld

18. marts 2011

moars

min datter er lidt over 2 år....jeg har svaret det første....ved ikke lige om hun kan falde i søvn de mærkeligste steder....men hun kan godt falde i søvn i vores seng eller hos dagplejemor eller når vi har været ude, og putter hende i f.eks. gæsteseng....eller i autostolen osv.

Men hun sover da nok bedst i sin egen seng...

Anmeld

18. marts 2011

hc=k

Jeg har stemt blankt.

Min søn kan ikke falde i søvn hvor som helst, da han var helt lille og ny sov han jo lige meget hvor han var, men fra 2-3 måneder som han kun hvis han blev puttet i seng/vugge/barnevogn ellers ikke.
Det behøver ikke nødvendigvis være hans egen seng, men det er helt klart det nemmeste.

Anmeld

18. marts 2011

NinaNymannMadsen

asta kan sagtens falde i søvn midt på gulvet hvis det skulle være. det har hun gjort før.
er hun træt falder hun bare i søvn og det lige meget hvor vi er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.