Kan jeres børn falde i søvn hvor som helst, når som helst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Laulund87

Rose <3 skriver:

Tja det er bare ikke den tanke folk bliver ved med at havde

Det var også skræmmende og hun bliver over-følsom når hun har så høj feber (40,7) så må jeg slet ikke røre ved hende.

Hmm dumme dem

Det er godt nok heller ikke rart med så høj feber, eller feber generelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

Laulund87 skriver:

Hmm dumme dem

Det er godt nok heller ikke rart med så høj feber, eller feber generelt

Hun har kun haft så høj feber 3 gange, da hun blev vaccinet som 3 mdr. (41.2) og så da hun blev indlagt nu her  40.7, og i lørdags ud af det blå fik hun 40.7 igen... "normalt" på MØB og halsbetændelse som hun har haft en million gange, har hun max 38.5. hvis hun overhovede har feber på det.....

Anmeld

18. marts 2011

Laulund87

Rose <3 skriver:

Hun har kun haft så høj feber 3 gange, da hun blev vaccinet som 3 mdr. (41.2) og så da hun blev indlagt nu her  40.7, og i lørdags ud af det blå fik hun 40.7 igen... "normalt" på MØB og halsbetændelse som hun har haft en million gange, har hun max 38.5. hvis hun overhovede har feber på det.....

Godt det ikke sker så tit!

Anmeld

18. marts 2011

Ansemusen

Vores dreng, som nu er næsten 10 måneder gammel, har altid kunne sove alle steder. Selvfølgelig har der været kampe med søvn osv. Men når han har været træt nok, har han kunne falde i søvn hvor som helst. Forleden faldt han i søvn mens han tyggede rugbrød. Han vågnede ikke da jeg tørrede ham om munden, tog ham op af højstolen, gik ud og vaskede hans hænder på toilettet, gav ham flyverdragt på og lagde ham i seng. Han er simpelthen en sovetryne (ikke dermed sagt, at nætterne er fantastiske eller lurene lange ).

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

Laulund87 skriver:

Godt det ikke sker så tit!

Præcis. Så er der X-factor tid :P

Anmeld

18. marts 2011

Laulund87

Rose <3 skriver:

Præcis. Så er der X-factor tid

Hæhæ ja!

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

Rose <3 skriver:

og sikke da et par skønne piger vi har os <3

Men det er lidt "belastende" det med at de ikke vil sove i en trillende klap/barnevogn, da man så altid skal være hjemme til sovetid.

Kan Maria heller ikke falde i søvn i bilen? jeg tror det kan tælles på en hånd, at M er faldet i søvn i bilen, selvom det har været puttet tid...

Emma kan heller ikke falde i søvn i barnevogn, klapvogn eller bil. Må jeg være med i klubben?

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Emma kan heller ikke falde i søvn i barnevogn, klapvogn eller bil. Må jeg være med i klubben?

Ja selvfølelig må du det

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Ja selvfølelig må du det

Tak, det er nemlig ret frustrerende...

Kan huske da Emma var omk. 4 mdr., der sagde min søs og en masse andre at det da ikke kunne være et problem at køre til sjælland (med pauser selvfølgelig), for hun ville sove det meste af turen.

Hun sov slet ikke, og gad bestemt heller ikke køre bil.. Og sove da vi kom frem kunne hun heller ikke et fremmed sted... Puha, sikke en weekend... Bliver helt forpustet af at tænke på det...

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Tak, det er nemlig ret frustrerende...

Kan huske da Emma var omk. 4 mdr., der sagde min søs og en masse andre at det da ikke kunne være et problem at køre til sjælland (med pauser selvfølgelig), for hun ville sove det meste af turen.

Hun sov slet ikke, og gad bestemt heller ikke køre bil.. Og sove da vi kom frem kunne hun heller ikke et fremmed sted... Puha, sikke en weekend... Bliver helt forpustet af at tænke på det...

ej puhada... Kan jeg dælme godt forstå du bliver forpustet af at tænke på....

M kan godt sove til middag i sin weekendseng eller klapvogn (altså når den holder stille) hun sover bare ikke så længe.

Når vi har besøgt kusinerne i Vejler, er hun også lysvågen på vejen hjem lige meget hvor sent vi køre derfra....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.