Lille-Nivs.Mor skriver:
GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD! Du er gravid?! OMG! Det anede jeg ikke.. Ihh... *jubler*
KÆMPE STORT TILLYKKE!
Kan se du er 23 uger henne - så over halvvejs
Hvor er det bare dejligt at høre
Og så med en lille dreng, det er jo helt igennem fantastisk 
Hvordan har graviditeten været for dig indtil nu? 
Ja, det er jo altid hårdt når der kommer en lille søskende, uanset hvor let forældrene prøver at gøre det.
Men derfor kan man jo stadig mindske jalousi osv. ved at forberede.
Men det er forståeligt at du håber det snart bliver bedre med hende og søvn, så hun som du netop skriver ikke føler sig tilsidesat. Rigtig flot at du har fokus på det, og forsøger at gøre det lettere for hende.
Ihh kan ikke komme mig over at du er gravid, og jeg slet ikke har set det
Tsk tsk.. Godt nok har jeg næsten ikke været på, men alligevel... 
Tak, det skal du skam ikke være flov over... Jeg havde vist osse overset noget temmelig vigtigt med hensyn til dig, så vidt jeg husker..

Ja det er da lidt sjovt at det bliver en dreng, så har vi en af hver.

Men ville selvfølgelig være lige så glad, hvis det blev en pige, bare det er en sund og rask baby!

Uuuh, graviditeten har været lidt hård ved mig. Min krop egner sig åbenbart ikke rigtig til det. Men nu er jeg osse meget hypermobil, så jeg bliver jo mere hypermobil, når jeg er gravid.
Bækkensmerterne begyndte tidligt, men er først blevet rigtig slemme nu. Og i de første 3 1/2 mdr spiste jeg nærmest ikke kød, så jeg tager dobbelt op på jern, da jeg i forvejen ikke optager det særlig godt. Og så døjede jeg i en periode med migræne og svimmelhed.
Alt det er dog heldigvis blevet bedre, bortset fra bækkensmerterne, men jeg skal ind til jordemoderen og have akupunktur d. 23. så det håber jeg der hjælper lidt på det. Og så har jeg jo Emma, så hun tager jo fokus fra det indimellem...
Vil sige det er dejligt, at have en i forvejen, for så føles det som om tiden går hurtigere..