Kan jeres børn falde i søvn hvor som helst, når som helst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Bondepigen

Rose <3 skriver:

ej puhada... Kan jeg dælme godt forstå du bliver forpustet af at tænke på....

M kan godt sove til middag i sin weekendseng eller klapvogn (altså når den holder stille) hun sover bare ikke så længe.

Når vi har besøgt kusinerne i Vejler, er hun også lysvågen på vejen hjem lige meget hvor sent vi køre derfra....

Emma har sovet hos bedsterne een gang uden os, men nu minder jeg osse meget om min mor... Og vi har jo osse sovet i Aalborg flere gange, men der må jeg simpelthen sove med hende, og der er det endnu sværere at få hende til at sove...

Der går herhjemme en time eller to inden hun sover når hun bliver puttet, uanset hvad tid vi putter og om vi er hos hende eller ej... Men både Ove og jeg sov heller ikke tiden væk, da vi var børn... Måske hendes søvnbehov bare ikke er det største..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Emma har sovet hos bedsterne een gang uden os, men nu minder jeg osse meget om min mor... Og vi har jo osse sovet i Aalborg flere gange, men der må jeg simpelthen sove med hende, og der er det endnu sværere at få hende til at sove...

Der går herhjemme en time eller to inden hun sover når hun bliver puttet, uanset hvad tid vi putter og om vi er hos hende eller ej... Men både Ove og jeg sov heller ikke tiden væk, da vi var børn... Måske hendes søvnbehov bare ikke er det største..

M er nu ikke svær ved at få til at sove...  og hun sover også meget... Hvis det er i hendes vante omgivelser....

Anmeld

19. marts 2011

Bondepigen

Rose <3 skriver:

M er nu ikke svær ved at få til at sove...  og hun sover også meget... Hvis det er i hendes vante omgivelser....

Ok, det er da altid en ting. Jeg synes det er lidt strenge, at det kan tage et par timer inden hun sover, for pt. Ligger jeg inde hos hende og har som du sikkert ved gjort det længe.

Magter bare ikke lige en kamp, for at få hende til at ligge der selv lige nu, det har jeg for mange graviditetsgener til. Men kampen om at hun i det mindste skal ligge i sin egen seng, har jeg vundet...

Anmeld

19. marts 2011

TbCp

Jeg har skrevet nej, for det kan hun, desværre, ikke længere...

Tror at op til hun var 1-års tid kunne hun bliver lagt til at sove hvor det skulle være.... det kan hun ikke hun ikke længere, som regel siger hun til når hun er træt og at hun gerne vil hjem og sove i sin egen seng.

Dog lykkedes det for et par uger siden, at få lov at blive til en fødselsdag lidt længere... hun faldt i søvn på to køkkenstole

Anmeld

19. marts 2011

Bondepigen

TbCp skriver:

Jeg har skrevet nej, for det kan hun, desværre, ikke længere...

Tror at op til hun var 1-års tid kunne hun bliver lagt til at sove hvor det skulle være.... det kan hun ikke hun ikke længere, som regel siger hun til når hun er træt og at hun gerne vil hjem og sove i sin egen seng.

Dog lykkedes det for et par uger siden, at få lov at blive til en fødselsdag lidt længere... hun faldt i søvn på to køkkenstole

Man har da lov at håbe, at hun bliver god til at sove ude igen, når hun nu faldt i søvn til fødselsdagen...

Anmeld

19. marts 2011

TbCp

bondepigen skriver:

Man har da lov at håbe, at hun bliver god til at sove ude igen, når hun nu faldt i søvn til fødselsdagen...

Ja det kunne være helt rart!

Anmeld

19. marts 2011

Senia

Kian bliver 6 mdr. lige om lidt (Tiden flyver bare afsted )

Han kan sove alle mulige steder, så længe det er i hans slee bee

Dog har vi kun prøvet at sove en nat ude, for 2 mdr. siden, hvor det tog os 5 timer, før han sov Han sov da så også igennem og var glad næste morgen, men var nu ikke lige optimalt. Men vi skal forsøge igen her i starten af næste måned

Det er super dejligt at han kan sove alle mulige steder, det gør bl.a. at jeg kan ligge ham til at sove i sin slee bee på en sofa når vi er i mødregruppe (sidder dog ved siden af, da han jo kan vende sig nu.. )

Vi gør vores bedste for at han kan sove overalt, da vi ikke har bil og familien bor langt væk, er det ofte med en overnatning når vi besøger.

Anmeld

19. marts 2011

Bondepigen

Lille-Nivs.Mor skriver:

Kian bliver 6 mdr. lige om lidt (Tiden flyver bare afsted )

Han kan sove alle mulige steder, så længe det er i hans slee bee

Dog har vi kun prøvet at sove en nat ude, for 2 mdr. siden, hvor det tog os 5 timer, før han sov Han sov da så også igennem og var glad næste morgen, men var nu ikke lige optimalt. Men vi skal forsøge igen her i starten af næste måned

Det er super dejligt at han kan sove alle mulige steder, det gør bl.a. at jeg kan ligge ham til at sove i sin slee bee på en sofa når vi er i mødregruppe (sidder dog ved siden af, da han jo kan vende sig nu.. )

Vi gør vores bedste for at han kan sove overalt, da vi ikke har bil og familien bor langt væk, er det ofte med en overnatning når vi besøger.

Emma kan osse sove overalt, hvis vi sover sammen med hende ellers ikke. Hun gider så heller ikke sove alene herhjemme. Det gjorde hun ellers engang, men det er længe længe siden, og jeg har haft mange lange snakke med SP om hendes søvn, og hvad vi kan gøre ved det.

Men håber da jeres skønne knægt, fortsat kan finde ud af at sove hvor som helst...

Anmeld

19. marts 2011

Senia

Emma kan osse sove overalt, hvis vi sover sammen med hende ellers ikke. Hun gider så heller ikke sove alene herhjemme. Det gjorde hun ellers engang, men det er længe længe siden, og jeg har haft mange lange snakke med SP om hendes søvn, og hvad vi kan gøre ved det.

Men håber da jeres skønne knægt, fortsat kan finde ud af at sove hvor som helst...

Ændrede det sig bare fra den ene dag til den anden? Altså til at hun ikke ville mere?

Hvor er det øv..

Tak.. Håber jeg også Men sindsmæssigt har han indtil videre slægtet mig på, og jeg kunne som lille sove alle steder

Anmeld

19. marts 2011

DLM

min søn er snart 9 måneder, han kan godt falde i søvn andre steder end der hvor han plejer, lige nu sover han i mormors seng han kan også sagtens sove i barnevognen og mange andre steder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.