Cris skriver:
Nå, men i den alder er de tit sur, for de ikke vil sove, ligemeget hvad...
Så det kan blive til en kamp. Men ja, vores den store kan sove så godt på alle stedder. Der har altid været en hygge tæppe og bamse i hans seng, så han kender dem godt og kan godt lide at røre ved dem, når han skal sove. Så længe tæppen og bamben er der, så kan han sove i alle stedder. Det har jeg gjord dengang vi rejste meget og vi skulle på mange forskellige hotel værelset. Der var aldrig noget problem så snart han fik hans ting
Med den lille har vi haft en mere kedeligt liv og han har aldrig prøvet andet end hans træmmeseng endu. Han har hellere ikke sovet hos nogle endu, men en gang i mellem kan han finde på at ligge sig til at sove på gulvet, når han er træt
Han har også sin egen hygge tæppe i sengen.
Emma KAN ikke sove andre steder end i sin egen seng eller min. Kun hvis jeg osse er der hele tiden og sover sammen med hende i et rum, hvor der ikke er andre.
Ikke engang i vores egen stue, kan jeg få hende til at sove...

Men hun har heller aldrig været den der pussenusse pige, som ville sidde ved en og falde i søvn efter hun blev ældre en de 2 mdr. Min søsters børn kan sove alle steder, men de har osse altid været sådan nogle der var gode til at sidde og blive nusset af mor.
Min datter har bare alt for meget fut i numsen tror jeg...
Anmeld