Kan jeres børn falde i søvn hvor som helst, når som helst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Bondepigen

dorthemus skriver:

Ja bestemt, men det gør Runa også for det meste, men ikke uden en kamp

Nej, det er jo det...glemte at skrive UDEN kamp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Cris

bondepigen skriver:

Nej, det er klart, emma er 2 1/2 år. Hun sov osse fint alle steder, da hun var op til 2 mdr. gammel.

Nå, men i den alder er de tit sur, for de ikke vil sove, ligemeget hvad...    Så det kan blive til en kamp. Men ja, vores den store kan sove så godt på alle stedder. Der har altid været en hygge tæppe og bamse i hans seng, så han kender dem godt og kan godt lide at røre ved dem, når han skal sove. Så længe tæppen og bamben er der, så kan han sove i alle stedder. Det har jeg gjord dengang vi rejste meget og vi skulle på mange forskellige hotel værelset. Der var aldrig noget problem så snart han fik hans ting   Med den lille har vi haft en mere kedeligt liv og han har aldrig prøvet andet end hans træmmeseng endu. Han har hellere ikke sovet hos nogle endu, men en gang i mellem kan han finde på at ligge sig til at sove på gulvet, når han er træt   Han har også sin egen hygge tæppe i sengen.

Anmeld

18. marts 2011

Charlotte Wberg

bondepigen skriver:

Hehe, ja det bliver spændende.

Synes virkelig jeg har prøvet med min datter, osse selv om det ville være nemmest at blive hjemme, så HAR jeg VIRKELIG forsøgt. Men det ikke fungere. Hun KAN godt sove ude, men det skal være i et værelse, hvor der er ro, og jeg skal BLIVE der, går jeg så går der max. ti min., så vågner hun og sådan fortsætter det. Så hygge veninde aftener bliver det ikke til...

Det bliver nemlig meget spændende. Det er lidt det samme som at vende sine børn til at sove selvom der er aktivitet i ens hjem, og der har jeg allerede fanget mig selv i at "fejle" altså liste og tysse på mig selv Damn... Må man bare ikke, men det sker alligevel hvis vi har et par dårlige sove dage gg.

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

Cris skriver:

Nå, men i den alder er de tit sur, for de ikke vil sove, ligemeget hvad...    Så det kan blive til en kamp. Men ja, vores den store kan sove så godt på alle stedder. Der har altid været en hygge tæppe og bamse i hans seng, så han kender dem godt og kan godt lide at røre ved dem, når han skal sove. Så længe tæppen og bamben er der, så kan han sove i alle stedder. Det har jeg gjord dengang vi rejste meget og vi skulle på mange forskellige hotel værelset. Der var aldrig noget problem så snart han fik hans ting   Med den lille har vi haft en mere kedeligt liv og han har aldrig prøvet andet end hans træmmeseng endu. Han har hellere ikke sovet hos nogle endu, men en gang i mellem kan han finde på at ligge sig til at sove på gulvet, når han er træt   Han har også sin egen hygge tæppe i sengen.

Emma KAN ikke sove andre steder end i sin egen seng eller min. Kun hvis jeg osse er der hele tiden og sover sammen med hende i et rum, hvor der ikke er andre.

Ikke engang i vores egen stue, kan jeg få hende til at sove...

Men hun har heller aldrig været den der pussenusse pige, som ville sidde ved en og falde i søvn efter hun blev ældre en de 2 mdr. Min søsters børn kan sove alle steder, men de har osse altid været sådan nogle der var gode til at sidde og blive nusset af mor.

Min datter har bare alt for meget fut i numsen tror jeg...

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

Charlotte Wberg skriver:

Det bliver nemlig meget spændende. Det er lidt det samme som at vende sine børn til at sove selvom der er aktivitet i ens hjem, og der har jeg allerede fanget mig selv i at "fejle" altså liste og tysse på mig selv Damn... Må man bare ikke, men det sker alligevel hvis vi har et par dårlige sove dage gg.

Larm har så aldrig generet Emma, hvis bare hun har været i soveværelset, så kan hun godt sove.

Har bare en teori om at det må være noget med gener, og ikke et spørgsmål om tilvænning.. Jo med lyde måske, men ikke med hvor og hvordan de sover... Det har jeg skrevet osse lidt før i denne tråd...

Anmeld

18. marts 2011

Tulle28

bondepigen skriver:

Ja ikke, det ville være meget nemmere.

Bliver nogle gange irriteret på andre i familien, som ikke kan forstå, vi ikke bare kan blive, for Emma kan da bare sove der... Nej, det kan hun ikke, vi har prøvet en million gange.. Hvis hun skal falde i søvn et andet sted, så SKAL jeg ligge hos hende til hun sover (skal jeg godt nok osse hjemme), men hun sover ikke særlig tungt så, fordi hun ved det ikke er hjemme, så hun vågner helt vildt nemt igen.

Det er bare fordi deres børn kan sove hvor som helst, at de siger sådan..og det irriterer mig grænseløst. Mit barn er ikke ligesom deres, børn er forskellige. Så mener de bare at det er fordi hun ikke er blevet vænnet til det fra lille... Men vi har altså været ude med hende siden hun var helt lille, selv om det har været et mareridt nogle gange...

Det skal vi også høre på engang imellem, mest fra svigermor Hendes veninders børnebørn kan sagtens sove ude om aftenen, så hun kan ikke forstå, hvorfor vi ikke kan komme til middag. Hun har så også lige proklameret at nu må jeg da snart holde op med det amning, så min datter kan blive passet med overnatning... What??! Som om det skulle være grunden til jeg holder op med at amme

Anmeld

18. marts 2011

morethanperfect skriver:

Oscar VIL sove i sin vugge .. Han er 4 mdr.. Han vil ikke engang sove mellem os .. Ville prøve og ligge ham mellem os i går bare for hyggens skyld , men det ville han bestemt ikke .. Ligeså snart han kom op i vuggen igen , sov han

Hehe... Det er ligesom Lisa, den lille fis.. Så vil man rigtigt ligge og hygge putte med sin baby, og så mangter de det bare ikke!! tsktsk.. 

Stine og Lisa.

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Nej, jeg håber lidt på det bliver bedre med alderen... Om ikke andet, så kommer det nok når de bliver teenagere...

Jow men så skal de DÆLME IKKE sove andre steder end deres egen seng

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

Tulle28 skriver:

Det skal vi også høre på engang imellem, mest fra svigermor Hendes veninders børnebørn kan sagtens sove ude om aftenen, så hun kan ikke forstå, hvorfor vi ikke kan komme til middag. Hun har så også lige proklameret at nu må jeg da snart holde op med det amning, så min datter kan blive passet med overnatning... What??! Som om det skulle være grunden til jeg holder op med at amme

Ja det er bare møg irriterende. Men vil hun invitere på middag, så må de jo spise tidligt... Det gør vi hos mine forældre...

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Jow men så skal de DÆLME IKKE sove andre steder end deres egen seng

Nej DET kan vi godt blive enige om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.