Kan jeres børn falde i søvn hvor som helst, når som helst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Brams

Lærke vil kun sove i sin egen seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Bondepigen

Cris skriver:

Det er afhængig af alderen!

Hvad tænker du?

Bliver det bedre? Er der håb forude? Hehe...

Anmeld

18. marts 2011

Mira0911

bondepigen skriver:

Det må da være en lille smule dejligt, er det ikke?

Jo det er det, og faktisk og lidt sjovt... 

Pludseligt er der meget stille, og så kigger vi alle steder i lejligheden, så kan hun finde på at sove i køkkenet, på et af værelserne eller midt i stuen på gulvet... 

Anmeld

18. marts 2011

Cris

bondepigen skriver:

Hvad tænker du?

Bliver det bedre? Er der håb forude? Hehe...

En baby der er kun en måned gammel sover ikke på den samme måde som en dreng eller en pige på 10 måneder og slet ikke som en på 3 år   Jeg har ikke læst den lange tråd igennem, jeg ved ikke, hvor gammel din baby er...

Anmeld

18. marts 2011

Charlotte Wberg

Jeg er så en af de irriterende forældre der mener at alle børn kan lære at sove selv når man er ide, men ja der kræver en kamp da de selvfølgelig ikke vil gå glip af noget og har tildens til at blive overtrætte og kamme over... Mine kan sove alle steder... Den store havde jeg altid med på natlige kaffe besøg da hun var lille, der blev hun smidt i en lift og senere på sofaer, eller senge hvor jeg var. Nogen gang var der lidt ballade men hun kom stadig med og det blev bedre... Nu er hun 10 år og sover stadig alle steder meeen meget senere en dengang nu er det mere spændende at lytte hehe. Den lille er så lille endnu at hun uden problemer sover hvor man ligger hende, og eller i armene på mig... Men hun kommer også til at små "tvinges" til at lære at sove hvis vi er ude...... (så må vi se om det er hende der i sidste ende gør mig klogere hehe)

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

Zafir skriver:

Da vi godt kan lide at have et spontant socialt liv, er det vigtigt for os at vores børn kan puttes alle steder Det går som regel rigtig fint. Jeg putter normalt pigerne i stuen, så de er vant til at der er lidt støj omkring dem.

Selvfølgelig kan der være ting, hvsi de gerne vil være sociale og med i festlighederne. Men sådan er det jo bare

Jeg er ikke rigtig så krakilsk med sengetider.

Uha, jeg har prøvet at putte Emma i stuen flere gange, men hun tror altså kun stuen er en legeplads, så det går simpelthen ikke.

Jeg er heller ikke sååå pernitten med sengetider, meeen Emma holder sig da bare vågen til 24-1 tiden, og jeg synes simpelthen det er synd for hende, for jeg kan se hun bliver helt dårlig af at være oppe så længe, og så kan hun bare slet ikke sove, når hun kommer i seng. Det er som om hun slet ikke fysisk KAN finde ud af at få lukket øjnene, så der må man hjælpe hende med at holde bamsen hen over øjnene på hende...

Det er kun sket en gang, for det var så synd, at det lader jeg aldrig ske igen med min gode vilje...

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

MoarJ skriver:

Jo det er det, og faktisk og lidt sjovt... 

Pludseligt er der meget stille, og så kigger vi alle steder i lejligheden, så kan hun finde på at sove i køkkenet, på et af værelserne eller midt i stuen på gulvet... 

Ja, puha, det kan da osse være lidt angstprovokerende, hvis I ikke kan finde hende...

Anmeld

18. marts 2011

Dansker I Holland

Tjahh Nikita kan falde i søvn i kravle gården og på mig og hos far og sikkert osse andre steder Det er nemlig ikke ALTID at det virker at vi ligger hende ind i hendes seng. Så har vi sådan en smart baby alarm så vi kan spille en godnat sang for hende, skide smart. Det plejer osse at virke

Anmeld

18. marts 2011

Mira0911

bondepigen skriver:

Ja, puha, det kan da osse være lidt angstprovokerende, hvis I ikke kan finde hende...

Ja, hun kan ikke komme udenfor på nogen måder... Hun skal igennem et trappegitter først, ned af en trappe, før hun kan komme ud... 

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

Cris skriver:

En baby der er kun en måned gammel sover ikke på den samme måde som en dreng eller en pige på 10 måneder og slet ikke som en på 3 år   Jeg har ikke læst den lange tråd igennem, jeg ved ikke, hvor gammel din baby er...

Nej, det er klart, emma er 2 1/2 år. Hun sov osse fint alle steder, da hun var op til 2 mdr. gammel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.