Kan jeres børn falde i søvn hvor som helst, når som helst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Mira0911

bondepigen skriver:

..eller SKAL de ligge i deres seng for at kunne falde i søvn?

Og nu taler jeg kun om, når de er raske, for under sygdom er der sikkert andre regler...

Prøv at sætte alder på, hvis I husker det, for det har måske osse noget at sige....

Min datter er kendt for at falde i søvn hvor som helst og de mest mystiske steder.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

B&J

Vores dreng vil ikke sove imellem os øv øv... men han vil også kun sove i seng seng (tremmeseng/rejseseng) hvis der er en bred senge rend i ellers vil han ikke sove da han føler sengen er for stor øv øv

Anmeld

18. marts 2011

mama09

bondepigen skriver:

..eller SKAL de ligge i deres seng for at kunne falde i søvn?

Og nu taler jeg kun om, når de er raske, for under sygdom er der sikkert andre regler...

Prøv at sætte alder på, hvis I husker det, for det har måske osse noget at sige....

Latifa kan sove hvor som helst, når som helst

Hun kan putte i sin egen seng, vores , sofaen, hun har hellere ingen problemer med at sove hos mormor... og morfar... og farmor..  eller hos dp....Så har intet problem med hende

Latifa er 2 år

Anmeld

18. marts 2011

Cris

Det er afhængig af alderen!

Anmeld

18. marts 2011

CiSo

Cilas sover de fleste steder.. 

Anmeld

18. marts 2011

Zafir

Da vi godt kan lide at have et spontant socialt liv, er det vigtigt for os at vores børn kan puttes alle steder Det går som regel rigtig fint. Jeg putter normalt pigerne i stuen, så de er vant til at der er lidt støj omkring dem.

Selvfølgelig kan der være ting, hvsi de gerne vil være sociale og med i festlighederne. Men sådan er det jo bare

Jeg er ikke rigtig så krakilsk med sengetider.

Anmeld

18. marts 2011

Diana...

Nej ikke når som helst men hvor som helst kan han godt. 

Lucas sover til middag kl 12 og det er lige meget hvor vi er bare der er en seng og en dyne så sover han. og det er det samme til om natten der kan han også sove alle steder bare der er ro, en seng og en dyne Det vigtigste for ham er bare han har sin sut og nusseklud så han glad. Men vi kan ikke ligge ham ud om formiddagen for at sove fx. 

Nadia er stadig så lille at hun sover så snart hun er træt om det hos moren barnevognen bilen er underordnet. 

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Ditto her....

Ikke engang en trillende klap/barnevogn kan hun sove i

Nej, jeg håber lidt på det bliver bedre med alderen... Om ikke andet, så kommer det nok når de bliver teenagere...

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

MoarJ skriver:

Min datter er kendt for at falde i søvn hvor som helst og de mest mystiske steder.... 

Det må da være en lille smule dejligt, er det ikke?

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

Trinehw skriver:

Latifa kan sove hvor som helst, når som helst

Hun kan putte i sin egen seng, vores , sofaen, hun har hellere ingen problemer med at sove hos mormor... og morfar... og farmor..  eller hos dp....Så har intet problem med hende

Latifa er 2 år

Iih er slet ikke misundelig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.