Tulle28 skriver:
Min datter er 1 år og kan kun falde i søvn i hendes barnevogn eller i sengen. Vi har haft så meget bøvl med ørerne og gråd om aftenen, så vi har ikke rigtig gidet at prøve og tage ud om aftenen. Samtidig vågner hun også let, så det der med at putte hende et sted for så at flytte hende bagefter dur ikke... Misunder dem der kan putte deres børn hvor som helst og flytte rundt på dem uden de vågner
Ja ikke, det ville være meget nemmere.
Bliver nogle gange irriteret på andre i familien, som ikke kan forstå, vi ikke bare kan blive, for Emma kan da bare sove der... Nej, det kan hun ikke, vi har prøvet en million gange.. Hvis hun skal falde i søvn et andet sted, så SKAL jeg ligge hos hende til hun sover (skal jeg godt nok osse hjemme), men hun sover ikke særlig tungt så, fordi hun ved det ikke er hjemme, så hun vågner helt vildt nemt igen.
Det er bare fordi deres børn kan sove hvor som helst, at de siger sådan..og det irriterer mig grænseløst. Mit barn er ikke ligesom deres, børn er forskellige. Så mener de bare at det er fordi hun ikke er blevet vænnet til det fra lille... Men vi har altså været ude med hende siden hun var helt lille, selv om det har været et mareridt nogle gange...
Anmeld