Kan jeres børn falde i søvn hvor som helst, når som helst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Tulle28

Min datter er 1 år og kan kun falde i søvn i hendes barnevogn eller i sengen. Vi har haft så meget bøvl med ørerne og gråd om aftenen, så vi har ikke rigtig gidet at prøve og tage ud om aftenen. Samtidig vågner hun også let, så det der med at putte hende et sted for så at flytte hende bagefter dur ikke... Misunder dem der kan putte deres børn hvor som helst og flytte rundt på dem uden de vågner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Bondepigen

Tulle28 skriver:

Min datter er 1 år og kan kun falde i søvn i hendes barnevogn eller i sengen. Vi har haft så meget bøvl med ørerne og gråd om aftenen, så vi har ikke rigtig gidet at prøve og tage ud om aftenen. Samtidig vågner hun også let, så det der med at putte hende et sted for så at flytte hende bagefter dur ikke... Misunder dem der kan putte deres børn hvor som helst og flytte rundt på dem uden de vågner

Ja ikke, det ville være meget nemmere.

Bliver nogle gange irriteret på andre i familien, som ikke kan forstå, vi ikke bare kan blive, for Emma kan da bare sove der... Nej, det kan hun ikke, vi har prøvet en million gange.. Hvis hun skal falde i søvn et andet sted, så SKAL jeg ligge hos hende til hun sover (skal jeg godt nok osse hjemme), men hun sover ikke særlig tungt så, fordi hun ved det ikke er hjemme, så hun vågner helt vildt nemt igen.

Det er bare fordi deres børn kan sove hvor som helst, at de siger sådan..og det irriterer mig grænseløst. Mit barn er ikke ligesom deres, børn er forskellige. Så mener de bare at det er fordi hun ikke er blevet vænnet til det fra lille... Men vi har altså været ude med hende siden hun var helt lille, selv om det har været et mareridt nogle gange...

Anmeld

18. marts 2011

Stéphanie

Jeg har stemt de mest mærkelige steder, selv om hun bliver 4 her til sommer kan hun stadig blive så træt at hun bare ligger sig til at sove, og så er det egentlig lidt lige meget om det er på gulvet eller sofaen eller hvor det nu lige passer hende..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2011

Isabella_mor

min dreng på 2 mdr, kan sove hvor som helst. i barnevognen i mine arme, i farmors arme eller i fars arme.. i alle arme hvor der er trygt og lunt kan han sove.. i sin seng, i sin lift, sågar på puslebordet, og selvf i barnevognen.. han har også presteret at sove i en autostollignende ting de har i dgi byen efter vi havde været i svømmehallen..

Anmeld

18. marts 2011

de-wett

min prinsesse på snart 4 måneder kan sove alle steder. selv i hendes hoppe/gynge stol. Hendes spisestol osv. alle steder falder hun i søvn.  Hvis det ikke lige siger hende noget det der sker omkring hende så sover hun

Anmeld

18. marts 2011

K&S

Anton er 7½ måned - han vil KUN sove i sin barnevogn i løbet af dagen, men om natten vil han gerne ligge i sin tremmseng

Har vi været nogle steder om aftenen, så skal han altså lige bruge 1 times tid herhjemme, inden han vil i seng selvom han meget ofte falder i søvn i autostolen på vej hjem...! Han vågner i det øjeblik, bilens motor bliver slukket...!

Anmeld

18. marts 2011

Milka

pigerne vil KUN sove i sine egne senge eller i min seng. og så selvfølgelig i vuggestuen.

kunne godt tænke mig nogengange at de kunne finde ud af at sove andre steder også, for det kan godt blive ret besværligt hvis man skal noget jo.

Anmeld

18. marts 2011

Bondepigen

Milka skriver:

pigerne vil KUN sove i sine egne senge eller i min seng. og så selvfølgelig i vuggestuen.

kunne godt tænke mig nogengange at de kunne finde ud af at sove andre steder også, for det kan godt blive ret besværligt hvis man skal noget jo.

Ja det ville være dejligt, det er jo bare slet ikke hyggeligt for nogen, at man tager ud om aftenen, hvis ungerne bliver trætte, men ikke kan sove...og så er det nemmere bare at blive hjemme. Men øv osse kedeligt.

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Synes det kunne være lidt interessant at finde ud af hvordan det fordeles...

Min datter på 2 1/2 kan absolut IKKE falde i søvn hvor som helst, så jeg "misunder" nogle gange dem der har børn der kan, da det nogle gange ville gøre det lidt lettere at være ude på besøg...

Ditto her....

Ikke engang en trillende klap/barnevogn kan hun sove i

Anmeld

18. marts 2011

MinNoah

Min søn er 19 mdr, middagsluren sover han KUN i sin barnevogn (medmindre han er syg så sover han i sin egen tremmeseng). Han sover fint i barnevognen lige meget hvor den står - om det er hjemme, i DP eller ude hos andre...

Om aftenen sover han kun i sin tremmeseng. Når vi er ude om aftenen sover han i sin weekendseng men det er ikke altid han vil sove så... og så har vi pyldret dreng hele dagen efter.,., temmelig træls, misunder også dem der har børn der bare falder i søvn foran tv fx ;-)

Generelt har han ikke altid været den bedste til at falde i søvn om aftenen, tilgengæld sover han hele natten,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.