... at min søn har skidt i bleen to dage i træk når jeg kommer for at hente ham og får at vide at det nok sker igen?
1 dag sidder han endda i skammekrog.....
Jeg er arrig!!
Jeg har været til samtale med vuggestuen idag, og de mener at nu må de gå til højere indstanser, for de vil ikke gå i frygt for hvornår jeg kommer og henter min søn, om han har skidt lige 2 min forinden...
Hvad mener i? Er jeg for hønemor eller er det bare ikke okay?
Jeg synes det er fint han bliver sendt i skammekrog/ time out når han har bidt et andet barn - det bør jo slet ikke tolereres i en institution.
Dernæst kan han da have skidt imens han har siddet i skammekrogen, det er der jo ingen der kan vide.... 
Pædagoger er mennesker som du og jeg - jeg er sikker på at de handler i dit barns bedste interesser og er nogle gange lidt stødt over holdningen om, at pædagoger måtte have "onde hensigter" hvorfor de ikke lige skifter en lorteble....
Tro mig, det er lige så pisse irriterende for pædagogerne som det er for dig, at du liiiiiiige præcis kommer og henter din søn når han har skidt - for det er ofte, at forældre er rigtig gode til at være anklagende overfor pædagogerne som jo egentlig er "forældre i børnenes andet hjem" hvorfor de bør behandles med lidt respekt og anerkendelse!
Jeg har da oplevet det og mon ikke alle har det?? Ingen alarm i det - så længe han ikke har rendt rundt i timevis med lort i bleen således, at hans numse er gået at blive rød osv.
Slå lige koldt vand i blodet og tænk engang på alt det andet gode disse mennesker gør for dit barn 
Anmeld