er det okay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

qp

dorthemus skriver:

Det tror jeg også  Så din uddybning og manglede bare lige, at du skrev at det krævede at den voksne fulgte det til dørs og ikke bare lod barnet sidde og ingenting forstå

Sorry jeg roder mig tit ud i nogle underlige skriverier for tiden.... Tror min hjerne er ude af stand til, at reflektere i skriftlige sammenhænge lige pt.... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Ayoe´s mor

Flow skriver:

... at min søn har skidt i bleen to dage i træk når jeg kommer for at hente ham og får at vide at det nok sker igen?

1 dag sidder han endda i skammekrog.....

Jeg er arrig!!

Jeg har været til samtale med vuggestuen idag, og de mener at nu må de gå til højere indstanser, for de vil ikke gå i frygt for hvornår jeg kommer og henter min søn, om han har skidt lige 2 min forinden...

Hvad mener i? Er jeg for hønemor eller er det bare ikke okay?

Jeg kan 100 % følge dig.

Efter at dag min datters dagplejemor havde været syg, begyndte min datter at blive rigtig ked af det når jeg afleverede hende om morgenen og det gik mig utrolig meget på, men dagplejemoren sagde at det gik over når jeg var kørt og at det bare var en periode som min datter skulle igennem, men hvor lang er en periode???? Når min datter var i gæstepleje græd hun ikke, men det startede forfra når hun kom tilbage til hendes egen dagplejemor

For ca 8 mdr siden, begyndte vi på projekt pottetræning, og det var HELT i min datters tempo, det skaldog lige siges at dette forgik i en ferie periode, så da min datter igen skulle i dagpleje, satte jeg dagplejemoren ind i de flotte fremskridt med pottetræningen. Den første dag i dagplejen gik fint, og der var intet da jeg hentede hende kl 15 om eftermiddagen. Den efterfølgende dag, da min mand skulle hende hende kl 12, havde hun 3 par våde underbukser med hjem .

Min datter var fra start rigtig god til at sige til når hun skulle på potten, men bare ikke oppe ved dagplejemoren, hvilket resulterede i at de efterfølgende 14 dage, havde min datter mellen 2 og 3 par våde undebukser når jeg hentede hende

Dagplejemoren mente at vi havde presset hende, men sagde til hende at det havde vi på ingen måde gjort og at min datter ALLE ANDRE steder ingen problemer havde med at give udtryk for at skulle på potten. Det var først da min mand bankede i bordet over for dagplejemoren, at det stoppede og der ikke kom mere vådt undertøj med hjem.

Derefter valgte jeg at skifte dagplejemor og det har været en kæmpe sucess, har fået min glade pige igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.