er det okay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Mumto3

qp skriver:

Jeg synes du mistolker mit indlæg - jeg skriver udfra hvordan virkeligheden ser ud i instutionerne og ikke hvad man gør derhjemme eller ville haft gjort hvis man nu havde flere hænder i instutionerne.

Ok, så trækker jeg det i mig igen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Tip!

Brams skriver:

Uh jeg er så fuldstændig enig med dig. Vi efterlader hver dag vores dyrebareste øjestene et sted, hvor vi forventer at de tager sig godt af dem.

Man SKAL stille krav til institutionen, alt andet vil betyde at man er lige glad.

Nemli... Vores tidligere dpér ville ikke smørre min søn med de cremer jeg nu kom med ( han er alvorlig allergiker) og det resulterede i en flytning.

De kommer med kritik til mig, og jeg giver dem kritik.. Tag det eller lad være!! Så skal de bare ikke passe mit barn...

Anmeld

16. marts 2011

Tip!

9510 skriver:

Jeg syns det er under al kritik at han for det 1. sidder i skammekrogen, at han så sidder der i en lorteble med en rød røv, er bare slet ikke i orden.......

og så 2 dage i træk, syns ikke der er i orden fra deres side........ jeg var flejnet helt af,,

Selvfølgelig kan det gå galt en enkelt dag, men ikke så ungerne får rød røv af det....

Har aldrig hørt om skammekrogen i en vuggestue

Jeg tror også jeg er i "bad standing" hos personalet.. Jeg er pisse ligeglad...

Du kender mig ret godt og jeg siger sgu min mening, om man vil høre den eller ej...

Anmeld

16. marts 2011

Brams

Flow skriver:

Nemli... Vores tidligere dpér ville ikke smørre min søn med de cremer jeg nu kom med ( han er alvorlig allergiker) og det resulterede i en flytning.

De kommer med kritik til mig, og jeg giver dem kritik.. Tag det eller lad være!! Så skal de bare ikke passe mit barn...

Anmeld

16. marts 2011

9510

Flow skriver:

Jeg tror også jeg er i "bad standing" hos personalet.. Jeg er pisse ligeglad...

Du kender mig ret godt og jeg siger sgu min mening, om man vil høre den eller ej...

Jamen sådan skal det sgu også være,,,, de har jo dit GULD i deres varetægt hver dag

Anmeld

16. marts 2011

Tip!

9510 skriver:

Jamen sådan skal det sgu også være,,,, de har jo dit GULD i deres varetægt hver dag

Det har de nemli...

Nu henter jeg ham.. En time tidliger end jeg plejer.. Mon jeg endnu engang finder en bæ ble?

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

Flow skriver:

... at min søn har skidt i bleen to dage i træk når jeg kommer for at hente ham og får at vide at det nok sker igen?

1 dag sidder han endda i skammekrog.....

Jeg er arrig!!

Jeg har været til samtale med vuggestuen idag, og de mener at nu må de gå til højere indstanser, for de vil ikke gå i frygt for hvornår jeg kommer og henter min søn, om han har skidt lige 2 min forinden...

Hvad mener i? Er jeg for hønemor eller er det bare ikke okay?

Jeg synes absolut ikke det er ok! Fedt at du tager hånd om det Det er da synd for drengen, at han skal gå med det...

Anmeld

16. marts 2011

9510

Flow skriver:

Det har de nemli...

Nu henter jeg ham.. En time tidliger end jeg plejer.. Mon jeg endnu engang finder en bæ ble?

Det håber jeg dælme ikke da

Ufatteligt, godt jeg ikke har det problem,,, Min DP tog oliver i morges selv om han har nogle mistænksomme pletter i ansigtet( som lægen kalder viruseksem) Men på den anden side det har de jo alle 4 unger der oppe

Anmeld

16. marts 2011

tinasmor

Jeg tænker, at her hjemme hos os selv er det da også sket at min datter (før hun blev blefri) har gået rundt måske 10 min. før vi har opdaget at hun har lavet i den.

Jeg synes godt man kan se, om det er noget der Lige er lavet eller noget der har været der længere tid.

Med 12 børn er det jo svært at nå at skifte i det minut det kommer ud (som man jo har der hjemme) så jeg tror, at man skal accepterer at der kan gå måske 10 min. inden de lige bliver skriftet. Men hvis han får en rød numse tyder det jo på der er gået længere tid

Ang time -out (skammekrog) så er det ikke noget jeg personlig kunne hidse mig op over. Det er også noget de gør i min datters vs. Dvs hvis en af børnene have sparket, revet osv. Så snakker pædagogen med barnet og så sidder de lige 2 min. og tænker over det (altså kun hvis det er alvorligt, ikke hvis de lige "puffer" et andet barn. Selvfølgelig ikke sidde med lorteble, men kan det være sket mens han har siddet der?

Anmeld

16. marts 2011

Tip!

Baagøe skriver:

Jeg synes absolut ikke det er ok! Fedt at du tager hånd om det Det er da synd for drengen, at han skal gå med det...

jeg kan ikke gøre andet..

Mig som mor syns det er helt forkasteligt at jeg finder min søn sådan to dage i træk..

Hvad de vil gøre ved det, det aner jeg ikke... men jeg vil ikke se det én gang til, så kommer min dreng ikke i den institution igen..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.