er det okay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.360 visninger
93 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Tip!

... at min søn har skidt i bleen to dage i træk når jeg kommer for at hente ham og får at vide at det nok sker igen?

1 dag sidder han endda i skammekrog.....

Jeg er arrig!!

Jeg har været til samtale med vuggestuen idag, og de mener at nu må de gå til højere indstanser, for de vil ikke gå i frygt for hvornår jeg kommer og henter min søn, om han har skidt lige 2 min forinden...

Hvad mener i? Er jeg for hønemor eller er det bare ikke okay?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

L.J.L

Flow skriver:

... at min søn har skidt i bleen to dage i træk når jeg kommer for at hente ham og får at vide at det nok sker igen?

1 dag sidder han endda i skammekrog.....

Jeg er arrig!!

Jeg har været til samtale med vuggestuen idag, og de mener at nu må de gå til højere indstanser, for de vil ikke gå i frygt for hvornår jeg kommer og henter min søn, om han har skidt lige 2 min forinden...

Hvad mener i? Er jeg for hønemor eller er det bare ikke okay?

jeg forstår ikke helt? Sætter pædagogerne ham i skammekrog fordi han laver stort???!!!

Hvor gammel er din dreng?

Anmeld

16. marts 2011

Tip!

linselouise skriver:

jeg forstår ikke helt? Sætter pædagogerne ham i skammekrog fordi han laver stort???!!!

Hvor gammel er din dreng?

1 dag jeg kommer har han bidt en af de andre børn.. Fair nok at han sidder i skammekrog for at have bidt, men sgu ikke med en bæ ble...

2 dag jeg kommer, leger han med de andre børn, hvor han også har skidt... ÅRH!!!

spørgsmål, er det okay at han har skidt når jeg kommer og de ikke har fundet ud af det?

Min søns bagdel var helt rød, så det er ikke kun 2 min han har haft det.

Han er 2,5 år.

Anmeld

16. marts 2011

B&J

jeg forstår heller ikke helt...

det er jo dejligt han laver i bleen hverdag og om han gør det 2minutter inden du kommer jamen sådan er det jo for min søn gør det hver morgen lige inden han skal ud af døren den røver... hihihihi

og i skamme krogen det lyder vildt

Anmeld

16. marts 2011

B&J

Flow skriver:

1 dag jeg kommer har han bidt en af de andre børn.. Fair nok at han sidder i skammekrog for at have bidt, men sgu ikke med en bæ ble...

2 dag jeg kommer, leger han med de andre børn, hvor han også har skidt... ÅRH!!!

spørgsmål, er det okay at han har skidt når jeg kommer og de ikke har fundet ud af det?

Han er 2,5 år.

2,5 år og kommer i skamme krogen er det ikke tidligt og en lorte ble med rød røv jeg ville blive pisse sur forstår dig 110%

Anmeld

16. marts 2011

Tip!

B&J skriver:

jeg forstår heller ikke helt...

det er jo dejligt han laver i bleen hverdag og om han gør det 2minutter inden du kommer jamen sådan er det jo for min søn gør det hver morgen lige inden han skal ud af døren den røver... hihihihi

og i skamme krogen det lyder vildt

2 dage i træk?

Anmeld

16. marts 2011

Nemesis

hvor længe går han med bleen?? det sker jo ofte at det er bedst at lave en i en fin ren ble jo... så måske han vitterlig lige har gjort.

skammekrog..se den var jeg så ogs blevet mopset over, medmindre han sad der med en voksen fordi han lige skulle falde ned/have lidt ro/forstå et nej...

Men måske jeg heller ikke helt forstår dit indlæg??

:-) Sisse

Anmeld

16. marts 2011

L.J.L

Flow skriver:

Han er 2,5 år.

Jeg tror lige jeg ville se tiden an, måske har det bare været to uheldige dage, hvor de ikke har nået det før du kom. Men hvis det fortsætter systematisk ville jeg helt klart lige hive fat i dem og forklare at du ikke betaler for at de ikke gider skifte din søns lortebleer!

Anmeld

16. marts 2011

Tip!

B&J skriver:

2,5 år og kommer i skamme krogen er det ikke tidligt og en lorte ble med rød røv jeg ville blive pisse sur forstår dig 110%

årh... Så er jeg ikke den eneste der syns det ikke er okay!!

Det er deres job at se efter min søn 110 % når han er i deres hænder..

Anmeld

16. marts 2011

Tip!

ladydan1 skriver:

hvor længe går han med bleen?? det sker jo ofte at det er bedst at lave en i en fin ren ble jo... så måske han vitterlig lige har gjort.

skammekrog..se den var jeg så ogs blevet mopset over, medmindre han sad der med en voksen fordi han lige skulle falde ned/have lidt ro/forstå et nej...

Men måske jeg heller ikke helt forstår dit indlæg??

:-) Sisse

Han var blevet sat i skammekrog fordi han havde bidt en af de andre... Men han var blevet sat der med en lorterøv... Hvor længe han har sat der det aner jeg ikke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.