er det okay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

Flow skriver:

jeg afventer nu hvad der sker i forhold til at hun kontakter ledelsen... For fra min side er det ikke okay..

Jeg kan godt lide andre grundlæggende værdier i forhold til vuggestue, men lige der her med skammekrog og bæ ble, det er ikke okay...

Er mest bange for at de snakker dig efter munden og siger at de nok skal stramme op, uden at de gør det...

Har de set sig sure på din dreng? 

Kan godt forstå han ikke vil afl's dernede, lyder til han har mistet tilliden til dem. 

At han ikke bliver hørt...

Vi har selv en dreng på 2½ og han hadder at rende med lort i møllen og vil helst herhjemme sidde på enten potte eller hans toilet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

<3

Flow skriver:

Det kan du tro jeg giver...

Anmeld

16. marts 2011

Tip!

Mor til Frederic skriver:

Er mest bange for at de snakker dig efter munden og siger at de nok skal stramme op, uden at de gør det...

Har de set sig sure på din dreng? 

Kan godt forstå han ikke vil afl's dernede, lyder til han har mistet tilliden til dem. 

At han ikke bliver hørt...

Vi har selv en dreng på 2½ og han hadder at rende med lort i møllen og vil helst herhjemme sidde på enten potte eller hans toilet.

Tror nok lige at de har fundet ud af at de ikke skal snakke mig efter munden...

Jeg siger min mening, og det vil jeg altid gøre.. Hvis de ikke kan klare at få kritik og tage det til sig, så ska de ikke være ansat der..

Jeg er da spændt på hvad de gør nu..

Herhjemme kommer han selv og siger at han har addr i bleen.. det gør han ikke dernede..

Anmeld

16. marts 2011

CiSo

Skammekrogen er ikke i orden nej! 

Men lortebleen, her taler vi 2 dage??! Syntes lige du skulle vente og se tiden an om det gentager sig igen.. Pædagogerne kan jo ikke rende og kigge børnene i enden hele tiden, fordi at bleen skal være skiftet når forældrene kommer og henter dem. Selvfølgelig skal de skifte barnet, og det er ikke i orden at gå med en lorte ble i flere timer.. Men det kunne jo være alt dette bare var en engangs forestilling, og at det ikke gentager sig. 

Men det lyder som en god idé, med en samtale med ledelsen. 

Håber i finder ud af det bedste for dig og dit barn. 

Anmeld

16. marts 2011

Tip!

CiSo skriver:

Skammekrogen er ikke i orden nej! 

Men lortebleen, her taler vi 2 dage??! Syntes lige du skulle vente og se tiden an om det gentager sig igen.. Pædagogerne kan jo ikke rende og kigge børnene i enden hele tiden, fordi at bleen skal være skiftet når forældrene kommer og henter dem. Selvfølgelig skal de skifte barnet, og det er ikke i orden at gå med en lorte ble i flere timer.. Men det kunne jo være alt dette bare var en engangs forestilling, og at det ikke gentager sig. 

Men det lyder som en god idé, med en samtale med ledelsen. 

Håber i finder ud af det bedste for dig og dit barn. 

Problemet her er at pædagogen siger til mig. " det sker nok igen at du kommer og finder din søn med en lorteble"

Det er her problematikken ligger.. At det netop ikke skal gentage sig.

Anmeld

16. marts 2011

132319

Flow skriver:

... at min søn har skidt i bleen to dage i træk når jeg kommer for at hente ham og får at vide at det nok sker igen?

1 dag sidder han endda i skammekrog.....

Jeg er arrig!!

Jeg har været til samtale med vuggestuen idag, og de mener at nu må de gå til højere indstanser, for de vil ikke gå i frygt for hvornår jeg kommer og henter min søn, om han har skidt lige 2 min forinden...

Hvad mener i? Er jeg for hønemor eller er det bare ikke okay?

Hmm, nogle børn har rent faktisk den der refleks når de ser sin mor så siger det BUM i bleen.

Jeg har arbejdet i en vuggestue hvor en af drengene lavede i sin ble med det samme han så sin mor.

Hun var også helt vildt på dupperne og sagde at det simpelthen ikke kunne være rigtigt at han havde skidt hver gang hun kom. Jamen, han gjorde det jo når han så hende 

Når det kun er to dage det handler om, ville jeg slå koldt vand i blodet.

Anmeld

16. marts 2011

CiSo

Flow skriver:

Problemet her er at pædagogen siger til mig. " det sker nok igen at du kommer og finder din søn med en lorteble"

Det er her problematikken ligger.. At det netop ikke skal gentage sig.

Ja okay, den del havde jeg ikke lige fået med.. 

Det er selvfølgelig ikke i orden!! 

Anmeld

16. marts 2011

Mor til Frederic og Freya

Flow skriver:

Tror nok lige at de har fundet ud af at de ikke skal snakke mig efter munden...

Jeg siger min mening, og det vil jeg altid gøre.. Hvis de ikke kan klare at få kritik og tage det til sig, så ska de ikke være ansat der..

Jeg er da spændt på hvad de gør nu..

Herhjemme kommer han selv og siger at han har addr i bleen.. det gør han ikke dernede..

Jep... bliver spændende hvad de vil gøre ved sagen til det møde og hvad de kommer frem til...

Har før hørt om forældre der kører med en slags ble hjemme og en anden i vs.. Da de kom og hented barn, var det stadig i samme ble som ved afl...

Han har vel opgivet at sige det til dem... 

Anmeld

16. marts 2011

Tip!

Mor til Frederic skriver:

Jep... bliver spændende hvad de vil gøre ved sagen til det møde og hvad de kommer frem til...

Har før hørt om forældre der kører med en slags ble hjemme og en anden i vs.. Da de kom og hented barn, var det stadig i samme ble som ved afl...

Han har vel opgivet at sige det til dem... 

Det trick bruger vi også... ingen tvivl der...

Jeg giver lige en update når jeg har snakket med ledelsen..

Anmeld

16. marts 2011

Sildefisk

dorthemus skriver:

Jeg er komplet og aldeles uenig i brugen af skammekrog, som er en groft forældet og nedværdigende "straf"

Mht til lortebleen, så er jeg selv pædagog, og ved at sådan noget kan ske..vi kan jo ikke time børnenes "afleveringer"  Synes dog det er bekymrende med den røde numse.

Synes jeg læser en manglende tillid og tiltro til jeres vuggestue og det mener jeg der skal gøres noget ved med det samme. Bed om en samtale med lederen og pædagogen på stuen, så I kan få ryddet op inden børnehavestart 

er 100 % enig som mor og pædagog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.