„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Jeg er ikke enige med jer generelt kan jeg se...
Skammekrogen, som nogen kalder den, men jeg ville sige barnet har fået en time out.. og når man som pædagog så står med grædende barn og forældre oveni,¨så kan den time out kan strække sig til 10min, men herregud, det sker jo ikke hver dag... han bed et andet barn og for det skal han have en time out og børn ned til 2½ kan sagtens klare en time out og de forstår altså langt mere end tror... en time out skal dog max vare 3-5 min... ikke længere
Lorte ble jamen, for pokker da herregud... 2 dage-- kunne forstå hvis det var en uge... de er nok obs på, at de skal tjekke op på ham nu, hvor du er hys... Men jeg vil så sige, at jeg havde en dreng som valgte bevidst (2ÅR) at skide, når han vidste jeg var på trapperne, da jeg hentede nogenlunde samme tid hver dag efter frugt... for så kunne jeg skifte ham...
Tror du generelt er utryg ved stedet og det er der skoen trykker... for de andre ting kunne jeg sku ikke falde på halen over, så kan man ikke jo ikke bestille andet... vi har en tendens til at stille krav på krav, men hvordan skal en institution kunne opfylde hver enkel krav, når de er max underbemandet... I min søns børnehave har de skåret helt ind til benet.. ingen vikar, 1½ pædagog til 23 børn... de lavede så mange fede ting, som de ikke gør mere.. maddagen er skåret væk.. alt sammen pga økonomi....
ej, jeg synes du skal se tiden lidt an... se om det er en enkel tilfældet...
Anmeld