mor_sabina skriver:
Søde her er jeg sgu nødt til at være ærlig. Jeg har plevet lige netop det her både som mor og personale.
Vores unger er sgu indimellem tidsindstillet og laver på klokkeslet, endda når man lige har skiftet dem. Jeg har 'døjet' med det samme, men det sker lige på klokkeslettet. Så selvom de søde personaler prøver at skifte om eftermiddagen inden du kommer så passer det bedst at han laver lige efter. Vi havde en dreng hvor det skrete næsten en uge i træk, og vi gik med næsen i rumpen på den dreng, fordi det var simeplthen så pinligt. Men han lavede konsekvent 5 min inden mor kom
Men der er altså bare arbejdsgange der gør, at den kan smutte, å du er nødt til at give den en chance.
I den her situation, er du simpelthen nødt til at tage den med ro, pog det sagt både som mor og 'pædagog'. (selvom det er dit guld er du også nødt til at være realistisk
)
Jeg siger dette med det største kærlighed, you know
Jeg er enig med det. Jeg tror at alle pædagoger i Dk (forhåbenligt) gør det så godt de kan. Og i det man vælger at sætte sine børn i en vuggestue/DP så ved man jo godt, at de desværre kun er 2-3 voksne til 12 børn. Det er nemmere (tror jeg) hos en dp hvor de kun er 3. Men hvis barnet LIGE har lavet, så kan man jo ikke slippe alt andet (et andet barn græder måske, nogle er blevet uvenner osv) for at skifte. Selvfølgelig skal man stille krav som forældre, men kravende skal jo også være, at vide at det er mennesker som måske lige har skiftet og derfor ikke lige har været opmærksomme på det lige er sket.
Selvfølgelig skal man ikke rende rundt med rød numse og jeg ville da helt sikkert også påpeje det. Men måske mere på en stille og rolig måde, for jeg har på fornemmelsen at vs føler at du kritiserer og ikke vurdere at de gør deres arbejde godt nok.
Du siger du ikke vil komme der mere hvis du igen henter ham og han har lavet i bleen. Men jeg tænker, at du jo kan komme ud for det i hvilken som helst børnehave du vælger.
Igen, nu ved jeg ikke om det er noget han har rendt rundt med i lang tid, i såfald er det jo ikke acceptabelt, men hvis det lige er sket, så tror jeg desværre ikke du finder et sted i Dk hvor det ikke kan ske
Anmeld